pondelok 21. apríla 2014

Velkonocne sviatky vo Vancouvri a okoli :)

Stvrtok vecer som priletel do Vancouvru, na prekvapenie prsalo. Strasne som premokol :) Vecer sme pooslavovali moj prichod do jedneho z najjkrajsich miest sveta. Piatok sme rano vyrazili do Whistleri, je to lyziarske stredisko cca. 120 km od Vanouvra, tam bola olympiada v roku 2010. Velmi pekne prostredie. Fakt sa moze povedat, ze priroda fakt je pekna. Piatok vecer akcia u kamarata, co so mnopu hrao vodne polo a co sme sa nevideli iba das 13 rokov. V sobotu ma zobrali ukazat mestecko downtown, na tower v centre mesta do vysky asi 160 metrov, lebo v amerike je In mat towwer v down towne. od stvrtka do nedele prsalo len tri dni :(( Takze no comment, ludioa z toho pocasia musia mat tam adik depku !

Fakty:
- mesto naozaj pekne
- kto miluje dazd, nech sa stahuje tam :)
- ked clovek porovnaval, tak neskutocne drahe na pomeri, to co mam v Edmontone (nerozumiem, ze pridu na rocne viza mlady ludia a prezyvaju v tom meste!)
- neskutocny smrad z travy, omnoho viac sa tam huli ako v Edmontone
- na transport po meste vyuzivaju ludia aj lode, co sa mi aj pacilo :)
- vo stvrti Richmond vraj zije 95% populacie cinania a ze po anglicky ani ceknut nevedia, urady maju v cinstine
- znacky na letisku v troch jazykoch (Anglina, Francuzstina a Cinstina)

Par foteciek z Whistlera:
Wwhistler
 Whistler
 Partia hic :)
Som behal hore kopcom :))

Z olympijskej dediny

Par foteciek z Vancouvru:
Downtown
Pohlad z toweru
 Pohlad z veze
Pohlad z veze
Downtown
V plnej krase :)
Kosatka
Pametnik na ZOH 2010, co boli vo Vancouvri
Parne hodiny, vraj specialutka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára