utorok 6. septembra 2016

182. week (5.9. - 11.9.2016)

Pondelok sme mali dany volny den, rano o 7.30 hod. kamarati z Canmore co mali ku nam cca 4 hodinty a daco prisli vyzdvyhli nas . V Lethbridge sme vzydvyhli z auta nase veci, lebo sme boli nalozeny ako keby sme sli na 2 tyzdne a nie na 3 dni, dost sa z nas smiali, ze fakt som myslel skoro na vsetko. Pozicovne aut boli v statny sviatok zavrete a najblizsie vraj az v Calgary otvorene to bol dovod ze po nas prisli a pomohli nam. Doniesli nas do Calgary a z Calgary mnas brali iny kamarati do Edmontonu. Obom vrucne dakujem a fakt mozem povedat, ze mam kamartov v Kanade, co mi pomohli! Utrapeny, zniceny sme dosli domov cca okolo 20.00 hod,. takze sme mali asik 8 hodinuive spozdenie ale zaklad, ze sme zdravy a sme uz v nasej dedine :)

Foto po vybrati veci pondelok rano... strasne mi dojebal zadok, stastie ze nemame deti a ze neboli na zadnom sedadle!

Utorok som rano nabehol do prace, dostavil som sa az o 6.30 hod., nejakym zazrakom sa mi nechcelo stavat, asi som bol unaveny zo vsetkeho, lebo predchadzajucu noc som spal mozno 2.5 hodiny len! Po praci som si fajne zabehal mal som Fall cup , takze bol zapasik 2x35min, vsetko dobre len stale mi hlavou idu problemy, co mi dany magor narobil a teraz musim riesit. Teraz sme s jednym autom takze sa trosku musime stale dohadovat, co a ako... ale verim, ze vydrzime 4-6 tyzdne a vsetko bude dovtedy poriesene!

V stredu sa mi podarilo prist do prace pred 6.00 hod, co povazujem za uspech, lebo teraz uz su chladne noci a mame tmu cca do 6.45 hod. A ako vsetci vieme, tazko sa vstava rano, ked vonku nie je este svetlo :) Volal som do poistovne co sa deje, ze nech trosku urychlia moj proces, ved som bez auta, bez penazi a rozjebal mi dost evci v aute, treba vyzmykat veci ked sa bude dat! Poobede som mal tray outs a sme si vyberali deti do tymu, nemec Andy Linke co od neho ku mne presli asik 7 deti ta ze si mozem zobrat jeho jedno dieta, ze ho nema rodic rad :D jaj uz sa smejem nad tym, lebo jeho nikto nema rad ale ja co uz som mu podjebal, ze mne stacia len 7 deti lebo po dvoch tyzdnoch dostanem dalsie 7 od teba :D ta mu velmi do smuiechu nebolo :) Naviazal som novekontakty a viem kto mi moze pomoct pri zavarni vyfukov ked budem potrebovat, clovek nikdy nevie aky kontakt sa mi zijde v Kanade :)

Stvrtok vyplatny den, ale npocitil som nejaku ulavu lebo od rana dost som pod tlakom a vela prrace mam, ale co uz... lepsie byt vytazeny ako plakat, ze nemam pracu! PO praci som doma trosku porobil, vecer siel po Nikusku, lebo mame len jeden motorik teraz :( ale co uz musime to zmaknut. Vecer som si bol kupit halovky, lebo v nedelu rekreacne budem chodit hrat futbal do haly, jeden starsi slovak ma zavolal co som ho stretol na futbale. Strelky prichystane :) Od piatka do nedele, mam nejaky turnajik dva zapasy a 3 zapasy ako AR na univerzitnych sutaziach, takze zase budem vytazeny ale co lepsie ako sediet doma :)

Kratucky piatocek, nieco rychlo porobiom a budem moct ist prec. Po obede o 13.00 hod. mam prehliadku krku, ze ci nieco nemam posunute od narazu. Poistovne vsetko robia preto aby mali istotu, ze sme obaja v poriadku a nech maju od nas pokoj, Pokoj budu mat az vtedy ak vyplatia mi auto v takej sume v ktorej som ho kupil, aj ked som na nom jazdil 1.5 roka, ale Subatu dany model je problemovo najst v zachovalom stave v nasej provincii! Vcera oficialne otvorilI Rogers arenu kde budu hrat Edmonton oilers. V radiu som pocul ze halal stala "len" 600 millionov  $ (ale kanadskych). Poobede som bol na kontrole s krkom ci vsetko v pohode a ze ci chcem prist znova na cvicenie.  Vsetko bolo v pohode a este aspon 3 krat pojdem a krk bude v 100% stave. O 17.00 hod. som mal zapas, bol to zensky ale prvy polcas ok, druhy trapas ale prezil som. Po zapase som si vyzdvihnut nahradne vozidlo. Dostal som Toyotu Rav4 celkom  good car. Dali mi ho do not 15.9.2016 verim ze dovtedy sa dphidneme na odkupnej cene za rozbite Subaru, ale ak bude suma ok, tak zvazujem aby som kupil Toyotu Rav4 alebo Hondu CRV cca rocnik 2009 aleuvidime. Inak den bol celkom fajn a som rad ze som na zive a uzivam si zivot.

V nedelus koro rano vstavat , lebo som mal dvojzapas na turnaji uz od 9.00 aj ked sa hralo len 2x35 min, ale dve zapasy a este univerzitna sutaz ako AR. Futbalu bolo na sobotu az az :( vecer Domka sla do restauracie, kde s maliarom spolocne malovali obraz a ja som varil jedlo a popidal vinko, trosku zrelacoval som :)

V nedelu, od rana telegonati, ci som uz v klube dostal svoj team, ze ci viem koho budem trenova a pod. Jeden trenar taky smutny bol, ze ake deti dostal, ze skoncit chcel, mozno uz aj resginoval. Berie to az az velmi osobne podla mna, ved robime to na dobrovolnickej baze a nie na baze zarobkovej! Cez den som poupratal dom, lebo som slubil Domka, ze sa posnazim dat veci do poriadku. Poobede som siel do tej zimy vonku, mali sme len 7°C fukalo a prsalo, ale zvladli sme to a zapas dopadol dobre! Vecer som mal este futbal v hale, dostal som od jedneho slovaka moznost chodit si zatrenovat o 19.00 hod. kazdu nedelu, telocvicnu mame len na 2 hodiny, ale dobre som sa vypotil :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára