pondelok 9. januára 2017

200. week (9.1. - 15.1.2017)

Prvykrat som siel do prace tohto roku, nepamatal som si presne kod do officu, tak som cakal v aute. Zvycajne ludia chodia o 6.00 do officu, na cert certovsky dneska prvy dosiel az o 7.30, takze dobre som si pockal. Kvoli Jet legu som vela nenaspal, asik 2.5 hodiny len a od 4.00 som uz buntosil :( takze zatial mozem vraviet, ze prvy den v praci a cele zle :) Tazky den v robote som mal, po prve vela na mna nahadzali a este ku tomu nesom nafazovany na kanadsky cas! Vecer som mal s detmi zapas, prvy polcas dobre bolo 1:1, tak moja obrana druhy polcas hrala na vzdialenej strane tak som povedal, ze pojdem mimo lavicky a ze chlapcov usmernim! Informoval som rozhodkynu a ona ze nemozem davat pokyny z poza mantinelu, tak som odisiel hore na tribunu ako divak. A z tamat som vravel chlapcom instrukcie a jebnuta stara stryga ma dala vykazat z tribuny, za to ze coachujem svoje deti z tribuny! Nepochopil som, neprotestoval som, urobil som co chcela bez emocii! Ale toto nema obdobu, ihned som reportoval, co urobila, lebo ziadne pravidlo nie je napisane, ze nemozem davat z tribuny pokyny ako divak! Vecer som nasraty ale siel spat, ale nic neurobim s tym, ked viem, ze vela rozhodcov nepozna pravidla a robia podla seba!

Do utorka som sa trosku lepsie vyspal, uchvatne som spal vyse 4 hodin, co je lepsie ako z nedele na pondelok :) V robote , vela prace, vela meetingov ohladom projektu ktory musime odovzdat do 23.1.2017, nemozeme sa stazovat, nas tym je velmi vytazeny, co je dobre. Po praci som si trosku zdriemol aby som sa dal s Jet legom dokopy a potom som siel do haly na futbal. Rozhodovalo sa mi celkom dobre po dlhsej dobe, len jedna nevyhoda ze dosiel som o polnoci domov.

V stredu som konecne sa rozbehol v praci, stvrtok mame progress meeting, Sam neviem ako to bude vyzerat mam toho dost, ale verim, ze nejakym zazrakom to stihnem. Po praci som trosku sa pomotal doma a siel si zahrat futbal za FC Slovakia, musim povedat, ze uz sa zlepsujeme, hrame dobre ale stale nam chyba stastie aby sme dotiahli zapas do vitazneho konca, vcera po polcase sme vyhravali 4:2 a nakonec prehrali 4:5, smutne ale co narobime! Zase neskoro som dosiel domov a snazil trosku pospat, lebbo budik neoklamem o 5.25 :)

Prvy vyplatny stvrtok :) Nieco na kavu doslo, nejake kreditky som povyplacal a ide sa dalej. Takze cely den makas ako debil, aby sme dokoncili veci a poobede na meetingu o 15.00 hod. , ze dobre  nam to ide, ale ze na buduci tyzden sa mame hlasit v ABB Raleigh. Takze dohoda je, ze pondelok by sme mali tam vycestovat a vratit sa 31.1.2017, zase musim ist tam lebo Donald Trump bude mat inauguráciu, takze musim ho zase podporit! Normalne v ABB Edmonton office, kazdy sa smeje, ze som s nim zakliaty :) Dosiel som domov, dal som trosku veci do poroiadku v kuchyni a siel si zabehat na zapas do haly. Zapasiky boli v pohode, trosku som aspon vypol od pracovneho zatazenie a siel spat.

Piatok v office ma mal cakat kratky den, nakonec som ostal do 13.00 hod., musel som si buknut letenku do USA. Leadrovi som povedal, ze ja si pridem po PC a po vsetke materialy, co potrebujem si zobrat do Raleigh v sobotu nakolk som nemal so sebou v office svoj pocitacovy cestovny vak a pod. Dosiel som domov, navaril nam obedik. S Domkou sme sa najedli. Pozrel som po Murano, ze z kadial tecie z neho olej, ale aj tak som nenasiel :( Aspon som tam poutieral olej, dolial jej do auta viacej, bol som jej kupit nejaky doplnok, ktory vraj zarucuje stupnutie tecenia oleja a uvidi sa ci to bude fungovat alebo nie. Najvacsie prekvapenie nas cakalo az vecer. Bazmeg v pivnicnom priestore mame mys :) Mala kurva nam zjedla 10kg muky :) Vyjebankina. Prichystali sme pre nu pasce a verim, ze jej pasca da po krku :)

V sobotu som trosku cistil ten podpivnicny priestor :) Prichystal ho tak , aby sme videli, kde su pasce na mys. Siel do prace si po pocitac a po dokumenty, co musim so sebou zobrat :) Sobotu vecer sme sli na nastevu ku slovakovi Jankovi a jeho priatelke ukrajinke Janke. Velmi dobre sme si pokecali nakonec po 6 hodinach sme sli dmov :)

V nedelu sme sa dobre vyspali, pochytal trosku mysi a nastavil zase pasce a siel si vecer zabehat na futbalik, lebo Domka aj tak sla do Calgary na 2 dni nakolko ma tam pracovat na svjom vyskume.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára