pondelok 5. marca 2018

260. Week (5.3. - 11.3.2018)

Dalsi pondelok, dalsi tyzden pred nami. Dost zhrozeny som co sa deje na Slovensku! Az sa bojim, ze znikne podobna situacia ako na Ukrajine v roku 2015. To su len take zle pocity, ale verim, ze ludia dostanu rozum! V praci som mal pohodku, po praci som prisiel domov , dal si dobru veceru :) Mal som varene musle :) Pracoval som doma na knihe jazd, kde som vsade bol pozriet domy v roku 2017 a uz som si zacal pisat aj na rok 2018, lebo jepotrebna pri odovzdani dani! A kazdy km mozem odpisat, aj ked nie som podnikatel, ale vlastnim jednu nehnutelnost co prenajimam, takze musim davat podklady do poriadku, aby mi vsetko dobre seedelo a nemusel vela doplacat na daniach, resp. nech som na nule :) Tak by to malo byt :) Vecer som mal liecebnu kuru v specialnych roztokoch, takze nic prijemne, ale zvladol som. Nekedy dany kupel pali, ale tak ze clovek nevydrzi ani 20 minut, ale pondelkovi bol v poriadku :)

Mame utorok, na poobede som dohodol, ze ideme pozriet jednu staru zrucaninu :) Ale dolezity je tam pozemok! Pozemok ma dobre rozmery a ked dom bude obyvatelny (ze sa bude dat prenajat), este dostat to za normalnu cenu, tak mozno by to mohla byt dobra investicia do buducna! Necham sa poobede prekvapit! Takze zrucanina vyzera tak troksu divne :) Dostali sme sa do pivnice a nebol som stotozneni s tym, ze dom by nemohol sa prepadnut! Takze videl som dalsiu nehnutelnost a ideme dalej :) Vecer som mal len jeden zapasik, a po zapase ma divaci zastavili a povedali mi ze som velmi dobre rozhodoval, potesilo ma to :) Ja stale tvrdim, netreba byt poobliekany v znackovom a nevedia aplikovat pravidla futbalu! Dosiel som cca 23.00 hod., este som hladal dalsie domy a siel som spat!

Stredu som dosiel do prace o 6.10 hod., nakolko som chcel dokoncit rozrobenu pracu a viem ze na buduci tyzden budem pracovat len 4 dni, takze chcem pomoct tymu aby nemali vela prace. Cez obednajsiu prestavku som si zbehol po nove rozhodcovske dresy, co rozhodcovia budu mat na Majstrovstva sveta vo futbale, nakolko mal by som byt zase v provincnej sutaze a musim ich mat :) Vecer nas caka velmi dolezity zapas, musime vyhrat na futbale a nas super musi prehrat a pravdepodobne sme zachraneny v sutazi aj o rok! Uvidime co nam zivot vecer privedie, bud budeme sklamany alebo sa konecne budeme radovat! Dosiel som domov, vybalil som dresy a brutal sklamanie, ako nove Adidas rozhodcovske dresy vyzeraju. Mne pripadaju ako styl z 50' resp. 60' rokoch! Strasne nieco, O vecernom zapase radsej ani nepisem, dojebali sme ho :(

Mame stvrtok, pomalicky sa nam konci dost busy tyzden, jedno co ma tesi na buduci stvrtok cestujeme smer Calgary a nocnuy let smer Nikaragua :) Verim, ze kazdy si spomenul na MDZ, ja som donieso,l domov kvety plus som nam kupil sushi na veceru, takze Domka bola spokojna :) V office si spomenuli na mna a podakovali za 5 rokov servicu pre ABB, ktore budu az 18.marca. Pekne od nich :) Poobede dosiel do kanady kamarat z Kosic (Martin Oravec), aj ked do Vancouvera, urcite sa stretneme a skorko denno denne si budeme volat :)
Certifikat, jaj.. na take ja si vobec nepotrpim, ale pekne od nich, lebo ini co tu robili sa 5 rokov nedozili v ABB, a ja pre danu firmu pracujem uz skoro 11 rokov!

Kratky piatocek, ale len v praci bude kratky inak dost busy poobede budem mat. Piatocek po praci som makal doma, vecer som mal dvojzapas v hale, po zapase som pockal Domku, lebo bola na Paint Night takze sme museli sa dohodnut ako s autom, lebo stale spekulujeme kedy kupime druhe :)

V sobotu rano spolocne ranajky s pani manzelkou :) Potom som siel na dvojzapas do haly a poobede sme sli na prechadzku na jeden kopec, kde sa este vela ludi sankovalo :) Som ostal prekvapenu, ze ci mlady alebo stary kazdu na sankach :) Po prechadzke sme sa zastavili v Talianskom obchode na kavicku a kolacik :) a krasna sobota za nami :)

V nedelu nam menili cas na letny, takze sme o hodinu menej spali. Po ranajkach zase sme si dali prechadzku, lebo sme mali pekne pocasie, zacina dobry odmak a sneh sa nam zacina topit, co je velmi pozitivne :) Poobede som po dlhej dobe mal zapas ako rozhodca na cele ihrisko, a musim povedat, ze dobra makacka to bola! Musim si zvyknut lebo od konca Aprila by sme mali zacat mat zapasy vonku, ked pocasie dovoli. Vecer este do haly na trening s kamaratmi, strasne som sa dodrbal a zmohol len na spanok, ked som dosiel domov!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára