pondelok 13. augusta 2018

283. Week (13.8. - 19.8.2018)

Krasny pondelok, team leader je na dovolenke. A ani som sa poriadne neusadil do stolicky a cez skype, ze ci mi moze zavolat a nalozil mi robotu ako na kona :) Jaj cigan v piatok na mna sral a teraz sa chce kryt, ze on robi aj cez dovolenku! Nekomentujem - porobim, a uz len 7 krat do officu a vidime sa Marcelino :) Pondelok za nami, vecer som este sa siel vybehat na zapas :)

Utorok, dalsi den v praci som musel rieist nieco namiesto lidra, verim, ze z casti to je doriesene, nejake dokumenty vydane, takze ked sa stretneme bude spokojny. Po praci som mal volne poobede, takze som chystal do flasiek segedinsky gulas, lebo kamarat mi pride poliat travu, co nebudem doma takze som mu priochystal slovensku stravu. Knedlik nejak nevysiel podla predstav, ale pre neho este urobim dovtedy novy a dam mu ho do mrazaku :)

Streda, rano sme sa prebudili a brutalna oranzova obloha, precital som sprravy a ze je to z poziarov v BC a vietor to priniesol nad Edmonton, nieco take ako v pokalipse :D Uvidime, ci sa to vycasi lebo od 4.00 vraj to je  a teraz mam skoro 9.00 a stale rovnake podmienky su vonku :) V praci problem, leader odisiel na dovolenku a na projekte hori jedna vec, takze musim to prezistit, co sa tam da zmenit. Po praci som dosiel domov, zacal som umyvat riad a jeb sklenena myska sa rozbila o umyvadlo a crepina mi roztala ruku, taku mansiu trznu ranu mi urobilo 4cm asik dlhu a okolo pol cm hlboku, svina myska. Zalepil som to a fungujem, Domka ze to je na dva stehy a ja ze to sa zrastie ja tomu verim. Jaj trosku ma to nasralo, ale co uz, este som sa motal pod deckom a doplnal piliny, co som mal v garazi, aby vsetko vyzeralo tak ako chcem.

Stvrtok, krati sa nam tento tyzden, a pomali sa chystame na odlet :) Jaj bude zase trosku srandy, nove dobrodruzstvo, nove krajiny a tak :) Po praci som dosiel domov, zase mi zrusili zapas, takze som si musel najst nahradnu cinnost. Siel som po piliny a dokoncil som si pod deckom, piliny, potom som sa vyparil z domu a siel si vybrat par hraciek do domacnosti. Kupil som koscaku (Front wheel drive - normalne sama taha, nemusim tlacit! Prekvapeny som bol, ze existuje aj AWD :) ), dalej blower (na zimu na odfukovanie snehu) a este dalsiu kosacku na zastrihovanie. Krasa kupil som si hracky za 840$ a vysmiaty som mohol ist domov testovat :)

Piatocek, este trikrat do prace a ide sa! Po praci som siel odniest novu chladnicku ku podnajomnicke, nakolko jedna nemala dobre tesnenie a neoplatilo by sa menit tesnenie, ked stalo 200$ bez prace a ja som nasiel novu chladnicku za 400$, takze vymenime som sa rozhodol a v buducnosti bude to lepsie vyzerat na pri predaji, ktory tiez raz planujem (mozno v 2021, cas ukaze, kedy bude trh taky, ze si poviem, ze sa to oplati strelit). Po praci som dosiel domov, predtuchu som mal spravnu porusili nam zapasy na piatok kvolu smogu. Tak som sa pohral s travou, pokosil a tak :)

V sobotu som mal mat zapas najvyssej sutazi v provincii, ale tiez rano videli, zlu predpoved tak zrusili zapas ale nakonec poobede bola dobra kvalita vzduchu uz, nevadi, takze som chystal dvere na jednu budku do domu, co prenajimame, takze som to ukoncil, prichystal som nove knedliky, lebo co som chystal predosle, nebol som spokojny a kamarat dojde poliat travu, takze chcem aby mu chutilo. Vecer som si urobil BBQ, polial travicku a relaxik :)

V nedelu, velmi pohodovy den, dobalil som sa a mozem ist :) Vsetko mi voslo do prirucnej aj s darcekmi :) Takze ja uz mozem ist :) Napiekol som francuzske zemiaky, nech sa zbvavime zemiakov pred odchodom, poobede jeden zapasik, takze v pohode som si zabehal po dlsom case, vecer som si upiekol (BBQ) hamburgerik, dal vychladeny radlerik a mohol som ist spat!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára