pondelok 5. novembra 2018

295. Week (5.11. - 11.11.2018)

A mame tu prvy pondelok po prvom koel prepustania, v office same ticho, nikoho nepocut. Malo nas, malo nas a bude nas menej po 20.11.2018. Tazko sa mi na danu situaciu hladaju slova, stale verim, ze bude dobre a "Kazdy konec, znamena novy zaciatok!", takze beriem to stale dost pozitivne. Po praci som dosiel domov, dostal som extra zapasy na vecer, takze namiesto oddychu som mal trosku pohybu :) Dosiel som domov okolo 23.15 hod. nechcelo sa mi spat, niekedy po zapasoch sa mi vobec nechce spat!!

Utorok som vstal o 6.30, dal som si doma ranajky a o 8.00 som mal videopohovor s jednou agenturou, co hladaju cloveka do Australie, nefitol som celkom, co som robil zatial! Takze nic z toho nebude, nevadi ideme dalej. rano som sa dozvedel, ze nasi znami si dali svadbu na Slovensku na 24.8 a druha dvojica by mala mat 31.8, takze verim, ze vsetko sa upokoji v roku 2019 a my budeme moct prist na obe, nech mame trosku fun :) Poobede do officu zase dosla firma BBA, neviem ci dosla, ze bude si vyberat kandidatova alebo nie. Po praci som siel na nakup, strasna kosa, uz udrelo okolo minus 11 az minus 13. Dosiel som domov, Domka mala navarene rizotto, takze som sa do neho pustil :) Musim pochvalit, ze dobre prichystala, asik pomalicky budem musiet cuvnut z kuchyne :) Domka odisla na spanielcinu a ja som zacal trosku citat knihu, ale som pri nej zaspal. Trosku ma unava zlomila :)

Stred tyzdna, zima zase :) Nema snezit, to uz prvy sneh mame, co sa aj udrzal, ale dost chladny vietor a aj teplota je velmi nizko! V praci som dorabal nieco, kalkuloval som, upratoval priestoru officu (teraz som inginier ale aj upratovacka a pomaham s rusenim officu). Poobede si ma zavolal leader, ze jedna firma sa na mna pytala, ze chce zalozit tiez inziniersku skupinu v ich firme, ze chcel aby sme spolu tam sli, ked dostaneme sancu a ja, ze vsetko zavisi od ponuky, co bude! Na rovinu, nechcel by som byt dalsie 3-5 roky jeho otrok. Po praci som dosiel domov, najedol som sa a zacal citat knihu! Az o 21.30 som mal zapas, takze dlhe cakanie ale nakonec zapas dopadol dobre a vyhrali sme nad brazilcanmi 2:1, tazky zapas bol, ale dobry zapas bol! Domov som dosiel bolo 23.15 a nevedel som zaspat, nakolko cele telo este stale chce hrat a hlava nie. Velmi tazko sa zaspava po zapasoch.

Stvrtok, rano e-mail, ze kedy som dostupny, ze PSG&E (nieco take ako VSE, ZSE na Slovensku) chce so mnou mat druhe kolo pohovoru, takze som im odpisal, ze kedy som free a uvidime ako vsetko dopadne! Na moje prekvapenie som mal dost vela v praci, ale co uz, prehanat to netreba, nakolko posledny den sa blizi. Po praci som siel na mansi nakup, dosiel domov urobil som vlassky salat, nech minimalne 24 hodin pobudne v chladnicke a berieme ho v soboru ku znamym. Zajtra budem robit este tresku a asik aj Vajckovy, resp. rybaciu pomazanku, este neviem :) Vecer som mal trojzapas od 19.30 - 22.30, dosiel som domov bolo nieco po 23.15, tak clovek potom sa zmoze len na spanok :)

Piatocek, ako iny piatok, takze bude kratky :) Mam zubara, takze musim ist tam, poobede chystam tresku, vecer zapasiky. Zase som v tme siel rano do prace, pripada mi, ze zijem ako Netopier, denne svetlo nevidim, takze len cez noc zijem :) Napadlo ma, ze pred 6 timi rokmi som prvykrat pristal na pode Edmontonu (ked som dosiel tu na pohovor). Piatok som siel ku zubarovi, nepotesil ma , lebo benefit mi nemohol vsetko pokryt, tak sme to nechali na januar, uvidime ci ABB nam benefit zaplati aj na buduci rok. Cestou domov som zavolal Marcelovi, trosku (hodinku) sme sa porozpravali, co nove v Bratislave, co mame nove my. Naobedoval som sa, prichystal tresku salat, trosku cital knihu a vecer Domka sla na hadzanu a ja som siel na zapasy. Domke sa darilo a strelila svoj prvy gol za svoje muzstvo. Dosli sme domov spolu cca 23.45, sprcha a tazko zase sa mi zaspavalo a rano o 6.30 som mal nastaveny budik, lebo o 7.30 - 9.30 som uz mal zapasy v hale na jednom turnaji! Po turnaji som dosiel domov, naobedoval a chystali sme sa na nastevu ku nasim znamy, Poobede bolo u znamych prefektne ako stale, Jana navarila ukrajinsky borsc a my sme donessli salaty, na ktorych si Janko velmi pochutnal, nieco sme popili - ale slusne :)

V nedelu po dospati nasej sobotnej akcie som sa o 11.00 musel hlasit v hale na turnaji, po zapasoch som dosiel domova prichystal na obed, opekane zemiaky, opecene klobasu a podbita kapusta (taku malu zabijacku). Jaj neskutocne dedinske jedlo, velmi som si pochutnal :) Vecer som docital knihu zlatokopka 3, skoncila ako skoncila, ale tretia cast sa mi uz nepacila!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára