utorok 13. apríla 2021

422. Week (12.4. - 18.4.2021)

Ďalší týždeň pred nami, nechám sa prekvapiť co si zase v praci zmyslia a hlavne co všetko budem musieť porobiť. Pondelok sa test nevidaril, ako sme chceli nešlo to podľa našich predstav ale som dal myšlienku na utorok a uvidime ci sa im bdie páčiť. Po práci som bol behať, dal som si skoro 12km, takže spokojný som nakoľko som vyklusal 20tku z nedele.

Krásny utorok, dosiel som do práce plny elánu, lebo som vedel ze ma čaká veľa prepojovania, ale nakonec som to dal a test sa vydaril, čo bol super pocit. Jeden kolega si zase zmyslel nové veci na stredu, takže už viem ze zajtra má čaká náročný deň zase. V práci som bol skoro do 18, ale neplanoval som ísť behať takže po 4 dňoch co som bol a dal som za 4 dní cca. 51km, môžem si dat jeden deň voľna a bude sa pokračovať stredu v tréningu :)

V stredu v praci sa makali ako stále lebo na stvrtok sme chceli niečo testovať, takže pohoda odmakane po praci som si dal 11.5k beh celkom dobre, ešte super je ze slovak z Levíc co býva blízko chce chodiť 2 krat do týždňa a pri ňom mam trosku rýchlejšie tempo ako s kolegyňou alebo s kolegom.

Vo štvrtok sa nám v praci podarilo spustit zase motor a na zbernicu sme dodávku energiu z hydrogen u a z bateriek, takže super tešilo ma ze to šlo a aj po rýchlom vypnutí hydrogen u, batérie ďalej dodávali energiu takže vôbec nejak nezaposobilo to na náš motor, čo ma jemne prekvapilo. Po praci som s kplegynou dal 13.5 k, dobrý vyklus.

V piatok som v práci kontroloval dokument, a ako projektant som urobil červené more nášmu kreslicovi, takže verím ze som ho neznechutil. Večer sme smi na večeru ku kolegovi, robil čínsky gulas a ku tomu ryžu ako správny ryzojed. Ale bolo to jedle.

Sobota, krásne počasie mame mat okolo 20, takže idem niečo porobiť na dom, potom nejaká prechádzka, daco na dome. Kde bývame a mozno večerný beh to je plán :) ráno uvidime, čo všetko stihnem resp porobím :) see you later. Takze podarilo sa za ten deň veľa stihnúť, ráno sme po opravovali neico z vonku na doem, potom sme šli sa prejsť, večer som od behal pol maratón za 2h06 (tempo bolo 5:56, Marcelino zlepšujem sa).  Večer oddych

V nedelu nam krásne nasnezilo, takže sme ostali doma, trosku som vyhodil koberec z basementu a verim ze sa ďalej pohnem pomaličky, lebo práca ma dosť vytazuje a doma veľa toho nestíham. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára