pondelok 14. septembra 2015

131. week (14.9.-20.9.2015)

Pondelok, zase mame pracovny tyzden, vikend bol pre mna kratky, vobec som si neodychol, ale verim, ze ras si oddychnem! Kedy ? to este neviem :) V praci som sa pomalsie rozbehal, ale zase viem, co vsetko by som mal stihnut za tento tyzden! Poobede som zbehol na malicky nakup, potom som zacal varit kuraciu polievku (naflaskoval som celu), lebo pojdem koncom mesiaca na stavbu a treba aby Domka mala zasoby :) Vecere som mal schodcu ohladom casomeracov, ved ide dlha zima a cez zimu treba skombinovat futbal s hokejom a celkom pekne si clovek privyroby, Pred spanim som zacal pozerat jeden dokument o UFO, ci nas americania zavadzaju, alebo nie!
Dlhy dokument, ale celkom zaujmave veci som sa tam dozvedel a dost prekvapujuce!

Rano utorok som vstal o 5:20 hod a pocujem , ze vionku prsi ale poriadne.... pomyslel som si , to zase mame krasne pocasie :( Dneska mali sme meeting, cakal som ze co sa dozviem, ale jednu minutu pred meetingom sme dostali e-mail od Andreja (managera inginierov), ze nas leader Peter od 2. oktobra odchadza z ABB, takze pred meetingom som dostal taky preplesk, co sa deje! Ale povedal, ze ked sa mu narodila dcerka, takze idu spat do nemecka trosku, mozno na dlhsie, mozno len na trosku, ze uvidi! Ale ze sa mi tu pacilolv office, ale my sme stratili dobreho leadra, co mi je velmi luto!
Druha cast, dost krute veci a ked su pravdive, tak budeme sa mat fascinujuco :)

V praci to niejak zbehlo, doma som si dobrer oddychol, aj ked som si prichystal v hlave dva projekty, ale v utorok sa mi nechcelo pustit ani do jedneho. Verim, ze nieco sa podari v stredu :)

Stred tyzdna, aj dneska by sme mali mat chladne pocasie :( pod pojmom chladne myslim dazd a k tomu sladkych 10-12°C . V praci to zbehlo, porobil som co som mla , nebolo to tak vela ako predosli tyzden ale v pohode. Sme s Nikki sme sa sli prebehnut trosku, nie vela, len tak :) Vecer uz unaveny siel som , ze sa idem osprchopvat , hodil som si telefon na postel a ked som sa vratil, cele sklicko puknute a displej nesiel (len som si povedal o my god a trosku nervy ma chytili), mobil aj ked spadol, co tu mi bola mama fungoval, na madraci sa dojebal :(( nasraty poriadne som vecer, napisal nasmu operatorovy, ci mozem urobit upragde mobilu a ze on hej, tak som si zobral Samsung S5 a stvrtok si po neho pojdem :)
Dokaz, ze zijeme a boli sme aj behat :)

Verim, ze sa cudujete, ze mi mame zimusne ciapky na hlave, ale ked vonku je okolo 10-12°C tak lepsie, mz nechceme byt chory a nasim mexickym kamosom to je jedno :) Viaceri ludia behali s ciapkami, neboli sme sami :)

Mame stvrtok, nie vyplatny, takze ludia su ako omraceny a motkaju sa po office, ja sa tesim, ze budem sa poobede hrat s novou masinkou :) Rano som dostal od mexicanky Alejandri, pekarnicku na chleba (kupila si ju davno), ale nikdy nepouzila tak sa ma spyatal, ci ju nechem :) Cisto nova, len od prachu tak, clovek si pomysli naco kupuiju veci, ked nikdy tie stroje nepouziju, leb preto aby sa citili, ze maju! Mat je pekna vec, ale krajsia je ked clovek to moze aktivne poucivat a zlepsovat si svoj zivot, ci nie? :) Cez obednajsiu prestavku som si zbehol po novy mobil, bol som v stvrti Mill Woods, co ma dost zarazilo, stal som autom na krizovatke a cez prechod prechodcov sli deti zo skoly (skor chlapci 12-14 rocny) a na moje prekvapenie ani jeden biely! Vsetci boli indoši! Krasna cierna stvrt to je :)
Moja nova hracka :) Samsung S5

Doma som si nastavoval ten maly delobuch, aby som mal dobre pripraveny na dlhu a .namahavu cestu so mnou :) Inak dobra masinka to je!!!  Vecer sme si boli trosku zabehat a potom som mal po dlhej dobe hokej, trosku som sa hladal s casomerov, lebo su dva druhy jeden druh je stary ako korytnacka, a ten robi mi trosku chaosi ale prisiel som pred zapasom skor, aby som si to predcvicil :)

Konecne piatok, verim ze sa mi podari trosku dospat a cez vikend nieco uzitocne aj urobit :) Nejake plany mam, uvidime ako to vsetko dopadne :) Praci som bol sa nahlasit v jednom centre na test z anglictiny, aby som vedel, kde ma mozu nahlasit a pocas zimnych vecerov chcem nastevovat dvakrat do tyzdna este anglinu, aby to bolo lepsie so mnou! Ide o moju budunost. Potom som sa zastavil na nakup a pripravil doma polievocku, salat a rozplanoval, co budem robit cez vikend.

V sobotu Domka bola v opraci do 14.00, ja som mal zapas az o 16.00 hod. (teraz uz fakt verim, ze to bol moj posledny zapas tuto sezonnu vonku). Tak som pouzil moju pilku a zmontoval som si rampy, ked budem chciet menit olej,. trosku som dorobil policky a domaloval priestor v pivnici.

Policky uz v sobotu vecer boli hotove, takze zase mame viacej ulozneho priestoru!

Vecer o 20.00 hod, som bol dohodnuty, ze prideme nastivit mojho leadra Peta, nakolko ide prec z Kanady spat do Nemecka, ale este nevie ako dlho sa tam zdrzi, ci tam bude dobre, aka bude situacia a pod. Tak sme si dali pivecko, pokecali a rozpredavaju cely dom, tak mi chcel nieco ponuknut, tak uvidime, ci nieco nas zaujme, aj ked stol do kuchyni maju celkom OK a premyslame o nom, lebo cenu dal velmi prijatelsku!

V nedelu som sa akoze trosku vyspal :) A po ranajkach som sa pustil do finisovania mojich ramp :) vysledok splnil a skusil som aj autom vyjst hore a drzia zatial :) Po dokoncenu, sme si dali na obedik fajny steak so salatikom a dalsi tyzden velmi rychlo zbehol.

Home made ramps are done :)
Skuska dopadla dobe a priestoru na vymenu oleja mam dostatok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára