pondelok 28. septembra 2015

133. week (28.9.-4.10.2015)

A mame tu posledny septembrovy tyzden, u nas zacina uz riadne prituhovat, ranne teploty okolo 5°C, ale co uz pomalicky zimne bufajky vytahujeme aby sme nepomrzli :) V office dostatocna nuda, len Amarinder, ktoreho idem zastupovat na stavbu mi vravel, ze co mam robit a vsetko inak pohode! Dosiel som domov, najedol som sa a zacal som davat dalsiu vrstvu farby do satnika, ked som raz natrel, zacal som si pripravovat listy , takze stale som meral, behal dole do garaze zrezaval dlzky, a aj konce do uhla 45° takze mam prichystane cca 5 list, este m,i tri treba ale uz som nemal doma ziadnu listu musim dokupit a potom mozem pokracovat! Satnik zacina vyzerat tak ako si na satnik predstavujem. Este by som rad doplnil tam niejake policky, takze to po vymalovani sa pustam do toho a verim, ze spokojnost bude :)

Utorok, posledny den v office pre mna, nakolko zajtra nejdem do officu, ale rovno na letisko a odlietam na stavbu (jaj som trosku taky rozruseny, lebo neviem ako to dopadne), ci to bez nejakych problemoch zvladnem a pod. Ale zas na druhej strane ako skusenost je to velmi dobra vec. Po praci som domaloval satnik, nahodil dookola listy. Spoojny o 21.00 hod. som mohol ist spat, ze v stredu nestavam do prace a ze 90% roboty mam hotovej v satniku :)
 Krasne vymalovane, mozno este doplnim par policiek si :)
Druhy kut satnika taktiez dokonceny!

V stredu som sa vyspal do 8.00 hod. potom ranjocky v klude doma, dofarbil som listy v satniku, poopratal si satnik, povysaval, prichystal jedlo pre Domku, co tu nebudem, siel na mali nakup a pobalil som sa a cakal na vycestovanie! Na letisku  sedim a pocuvam oznam ze moj let nebude na cas a na konec asik po 15 minutach dalsi oznam, ze let bude az o 19.00 hod. namiesto 17.00 hod. Takze mam krasnu - novu skusenost s lietanim na sever od Edmontonu.
Moje domalovane listy v satniku
Oznam o odlete, ktory bol zmeneny na 19.00 hod. :(
Drobcek, ktory ma niesol na rekondicny pobyt resp. na dovolenku do luxusnej destinacii :)

Po vyzdvyhnuti batoziny, batozinu nam doniesli na take drevene regali (ked sa mi podari odfotim to). Po hodine a 15 minutach sme dosli s busom do Kempu. Dostal svstal om izbicku, nemozem sa stazovat, len som sa poriadne nevyspal. 

Stvrtok rano som vstal a o 6.30 som musel byt na security, kde si ma odfotili. O 7.45 hod. mi zacinalo dalsie skolenie a po 3 hodinach, akoze vyskoleny, som zavolal na pozadovane cislo, nikto sa neozyval, tak som podla mapy sa dostavil do kancelaria. Mam dvoch kolegov Ric a Rick jeden kanadan biely a druhy naturalizovany kanadan z Ciny :) Najpouzivanejsie slovo v kancelarii, kde sedim s Rickmi je slovo FUCK, nie tak mi je do smiechu! Po praci som sa naveceral, vecera bola velmi dobra a uz okolo 21.00 hod. som zalahol , spal som velmi dobre ako zabity :)
Vecera krala :)

Vyspal som sa velmi dobre, na ranajky som si dal prazenicku a dve male klobasky, nabalil som si desiatu do prace. Dost chladno bolo rano, co ma trosku zaskocilo. Boli sme riesit problem so zasuvnou branou, lebo treba ju uzemnit a niejak moj kolega, co tu bol sa na to vyjebal, ale uz sme to do konca nasej dnesnejzmeny poriesili, poslali poziadavku na opravu vykresov do ABB.
Ranajky su dolezite, pre uspesny den :)

Piatok bol celkom OK v office, sme boli s malym Rickom pomerat branu a porozmyslat, ako by mohol vyzerat navrh na uzemnenie pre zatahovaciu branu. Potom som prichystal request pre dany problem pre nas office a poobede sme ho poslali prec zo stavby.  Veceru zase sme mali uzastnu, radost sa stravovat v danom kempe :)   

Sobota bola velmi dlhy den na stavne, skoncili sme nieco pred 19.00 hod., co mam na to povedat :) Dvakrat sme boli pozriet Main Substation a raz SW Substation, strasne vela toho bolo na kontrolovanie. Obaja Rickovia si robia srandu z mojich predchadzajucich kolegov, co tu boli, ze nic nerobili a ze su lazy fudkers :) stale sa smejem, kolko sa ujebuju z nich.  Veceeru som mal s Rickmi, tak zase ako stale si robia zjebi z mojho kanadana Hala, ze on je GURU v dizajnovani uzmnovania, lebo povedal ze motor, ktory ma kovovu strukturu, nemusi byt jeho ram uzemneni! 

Len otroci pracuju v nedelu a ja som jeden z nich, na stavbe sa pracuje kazdy den! Takze rano som musel naklusat zase do officu. Paci sa mi ked ti moji Rickovia ma pochvalia a ze som najlepsi z tych co tu boli sme traja, ze sa snazim stale najast to co potrebuju, resp. to co je trosku komplikoovane, lebo nas office v Edmontone trosku dojebkal navrh. Stale sa snazim fixnut problem, ktory je na stavbe aby sme to mali OK, aby az taka hanba na nasu firmu nebola!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára