pondelok 5. októbra 2015

134. week (5.10.-11.10.2015)

A mame tu pondelocek, este 3 dni a cestujem domov, neze by sa mi nepacilo, ale na prvy krat tyzden bude urcite stacit. Mozno dneska sa dozviem, ci ma budu chciet tu dlhsie ak ano, tak rad dojdem ale az po 21. oktobri. Psycho den, robil som do 18.40 hod. Ind z office Amar vraj rozhodol, ze ako maju dat transformatory ale nepovedal to nikomu a potom v nedelu my sme s Ricim rozhodli, moj office zacal ze nemoze to tak byt ale sme boli pozriet to a transfrormatory uz davno boli na mieste ulozene. Stazovali sa ze kablove trasy nebudu sediet a ze tam bude krizovanie kablov, ale s Ricom a Rickom sme dany problem tiez poriesili a preposlali spat. Sa mi zda, ze office hlada problem tam kde nie je resp. robia veci tak komplikovane ako keby som bol v Kanade! Ale co uz, nevadi transformatori su tak ako sme rozhodli a zvysok sa bude odvyjat od nasich ransformatorov! Zalahol som nieco po 21.00 kuva unaveny psychicky zase, ale co uz dozijem este utorok a stredu a idem spat do velkomesta! Uz sa tesim, ze ako na mna budu pozerat v office, ze som urobil sam rozhodnutie :) Ked oni nevedia, tak niekto na seba zodpovednost musi zobrat!
Utorok , zebehol ani neviem ako, strasne vela prace bolo skoncil som okolo 18.45 hod. ale spokojny som siel spac :)

Stredu som si predstavoval ako pohodovy den, ludia co mali odchod v stredu zacali sa uz balit od 13.00 hod., ja som bol v office co 15.30 hod, potom som si da obedik a krasne 1hod a 15 min som cestoval na krasne letisko. Let bol na cas, takze domov som dosiel cca 20.15 hod, trosku poodkladal veci a o 21.00 som siel spat, lebo som vedel, ze 5.20 hod. rano bude tazky! Ale zvladol som vsetko, uz len sa tam vratit a zase doriesit problemy ktore su, uvidime, ci Rick co slubil ci aj splni a vypyta si ma spat!

Stvrok, mame vyplatu takze by som mal byt spokojny, ale do prdele , ani som nestihol pozriet ci dosla, lebo uz od 5.55 hod. som zahrabany papierovou pracou :D Velmi sa citim rozbity ako hruska! Uz som sa stihol pozriet aj na vyplatu, takze ze som pracoval na site minuly tyzden a aj v office , mi dali extra 900$, nemozem sa stazovat a prezit sa dalo. Dorovnanie dojde az v dalsej vyplate, lebo niektore hodiny co boli odpracovane tento tyzden nie su tam zahrnute. Mam sa stazovat, chvalit alebo plakat? Najcennejsie na tom nie su peniaze, ale skutocnost, ze som videl, kde sme nasa skupina robila problemy a kde sme zle navrhli! Takze hlavne skusenost do buducna!

Piatok som bol v praci do 12.15 hod. project manager prisiel za mnou ze ci mu neda dve vykresy do 12.00 hod. Moja odpoved bola ze utorok bude ok a on ze neskusis.  On vie stale ze ja ked chcem dokoncim to a to sa aj stalo. O 13.00 som mal test mojej anglictiny a z vysledku som ostal prekvapeny. Najlepsie mam vraj speakovanie ale ale som si pomyslel; ) Ja si myslim ze musim este makat dost, ked raz budem chciet dotiahnut na managersku poziciu.  Vecer som bol nakupit material  a sobotnajsii projekt takze vysledok dam na blog. Idem dorobit policky si dnuka, nikdy som to nerobil takze uvidime ako to dopadne.

Sobotu nejak sa mi nechcelo spat a bez budika som sa zobudil nieco po 6.00 hod. Tak som siel dole pozrel spravy co sa deje v nasom krasnom svete, naranajkoval sq a dal varit ryzu a zeleninu do rizota. Prichystal som zase malu davku :) Po rizote a kave som sa pustil do satnika a celkom mi to islo s vysledkom som ja spokojny! Poobede sme boli pozvani ku Alejandre na morku, tento tyzden kazdy robi morku, lebo pondelok je thanksgiving day (den vdakivzdania) takze aj ja budem robit morku, ale az pondelok :)
Trosku rizota som navaril :)
 Policka do tvaru "L" domontovana :)
Doplnena dalsia "L" policka + jedna nova :)

V nedelu rano som zacal varit. Morku som dal do solneho kupelu :) Urobil som vajckovy a zemiakovy salat, tuniakovu pomazanku, cestovinovy salat s kyslou smotanou, zeleninou, sunkou a syrom, puceny zemiacik a nakonec z morky som odrezal kridla a s jej kurku urobil vyvar z morky. Okolo obeda som stihol ist aj ostrihat sa  a moj teply kadernik ma presvedcil, ze si mam nechat bradu - tak to skusim :))) U kadernika za moje striham a Domcine farbenie plus nejaky specialny Sampon a kondicioner pre nu nas stale aj s tipom (za sluzby musis nechavat) nieco okolo 205$. Takze radost ist ku kadernikovy :) zvycajne za seba platim 25$.  Vecer som este isiel zmerat cas na hokej nakolko treba aj nieco domov doniest, nie len minat ;)
Novy image :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára