pondelok 26. októbra 2015

137. week (26.10.- 1.11.2015)

Pondelok, predposledny moj pracovny den v office pred odchodom na stavbu :) Velmi som unaveny po vikende, lebo som si velmi neoddychol. ale ved si vravim, ze v stredu nemusim ist do prace, az na letisko, takze dospim z utorka na stredu :) Aj ked uz som svoje PhD dokoncil, ale aj tak aktivny autor ostavam a cez vikend sa na vedeckom sympóziu s medzinárodnou účasťou bol uverejneny moj clanok ohladom moznosti vybudovania Geotermalnej elektrarne na Slovensku :) V praci som ziskal podpisane vykresy a utorok musim oskenovat, prichystat na vydanie. Po praci som prehadzoval kolesa Domke na aue, kolesa su premenene, len problemik som mal s kompresorom, takze DOmka mala starost ist kupit novy a  dofukat si pneumatiky, lebo ja som mal trojzapas v hale.  Clovek po trojzapase je taky dodrbany, ze dovidenia ... a ked este dojde domov z haly, nieco okolo pol noci a rano do prace ... fuha, ale musim prezit, nic ine mi neostava.

Utorok, dneak je posledny pracovny den, konecne po zapasoch co mam posledne a oddychnem si od rozhodovania futbalu cca 2.5 tyzdna tak sa vyspim :) Pozrel som si predpoved pocasia na stavbe a uz dneska tam maju lahke snezenie, takze bude sranda tam - len verim, ze uz nezamrznem. Z praci som odisiel o 15.10 hod., ved preco nie ak sa da. Bol som nakupit setriace ziarovky do novej kupelky, podlozku pod nohy do kupelku a take zakladne dristy :) Vecer som trosku porobil a ked dosla Domka z prace ja som musel ist na zapas, zapasy obe boli celkom ok, v oboch jedno druzstvo boli moji africky "kamarati" ja som jedneho pekne poslal pod sprchy, zial bohu nesom rasista ale na ihrisku som sef ja :)

V stredu som konecne dospal , spal som do 10.23 hod. a potom rychlo ranajky, nakupit pre Domku syry do Costca (slovenske Metro), pre seba spolocneske nohavice, ta nekup ked aj treba a cena 25CAN, plus Tomy Hilfinger kratke tricka na telo, co na zimu 4ks za 20CAN, a mikinu Oilers, ked uz zijem v tejto krasnej krajine oleju, ale cena oleju je nizka co je velmi zle a nikto nevie, co sa moze ocakavat zacitakom roka, dneska je cena benzinu pod 90centov za liter! Zase rychlo mi zbehlo a o 15.30 ma iz cakal taxik a niesol na letisko! Takze uz letim na rekondicny dvojtyzdnovy pobyt bez alkoholu , bez drog a bez sexu :) To je take normalne tu , ked clovek je vymknuty v Kempe! Stihol som vsetko na cas, lietadlo slo o 15 minut skor, takze dosli sme do kempu cca pred 20.00 hod. takze som stihol este aj dobru veceru a siel spac :) Izbu mi dali do posledneho bloku, daleko od jedalne ale co uz musim prezit :)

Stvrtok v office, ma pekne privitali ze Welcome Back :) zacina tu prituhovat, vonku mame minusove hodnoty ale co uz :) Zimne obdobie v Kanade asik uz tu na severe od Edmontonu zacalo! Dneska sme boli na stavbe poizriet jeden problem, jeden pan nas viezol a pyta sa ma, ze z kadial som tak sme zacali diskutovat a on , ale vy ste boli Ceskoslovensko a ja, ze ano. On, ze ja mam kolegu z Ceska, vola sa Jozef a He is Gypst because he is brown :)) Trosku som sa pobavil, ze cigan robi tu ale inak zije niekde v Ontariu, ze je velmi svaty - katolicky zalozeny a bla bla. Aj tak ma potesilo, ze ked uz mam tu niekoho z krajiny tak je to cigan :) Vecer som sa chystal, ze pojdem zahrat si hokej ale po veceri som zaspal o 19.40 a hokej mal zacat o 20.00 a spinkal som pekne az do 6.26 hod. Radost byt na rekndicnom pobyte, dospavam vsetko co som v Edmontone nestihol :)

Piatok, keby som bol v Edmontone tak by som si povedal, ze kratucky a o 11.00 nikto ma uz neuvidi, ale dneska zase v office tahame minimalne do 17.00 hod., takze bude to normalne pracovny dlhy den :) Zmakol som aj piatocek do 17.30 hod. , bol som na veceri potom som zalahol okolo 20.30 som zase spal, takze rekondicny pobyt mi prospieva , ze dospavam co som nenaspal v Edmontone :)

V sobotu rano som bolpozriet svoje "baby" SW Substation, co som navrhoval, neni tam nejak vela chyb, takze aspon to ma tesi, aj ked teraz je jedna komplikacia s jednou budovou, ale riesime to aby sa to dalo dokopy. Od zajtra zacina Movember, takze budeme vsetci pekne zarasteny, ale ja uz si nechavam bradu 2 tyzdne, takze uvidime, ako budem vyzerat po takmer 6-7 tyzdnoch :) Teraz mam 18.30 hod. v sobotu, rozhodol som sa, ze by trebalo aj zabalit na dneska robotu a pojdem sa pekna navecerat a pozerat vecer hokej Edmonton Oilers - Calgary Flames, verim ze budu davat v telke!
Styly brad :) Ja budem asik 2-hy alebo 3-ty z lava spodny riadok :)

Fajne som sa naveceral a potom som videl, ze sa ludia zbuieraju na hokej tak som sa prezliekol a bol som si zahrat hokej :) Po hokeji som dopozeral, hokej v telke nestastne sme prehrali , lebo sme dostali gol 5 sekund pred koncom na 4:5, skoda co narobime. Naveceri som stretol kolegu z ABB a sme sa tak rozpravali, trosku je pomyleny ze toto bude moja priatelka vravi, a ja sa ho pytam ci si to on mysli? Alebo aj dievca, a on ze obaja , ale je jeden problem, ze je z Vancouvru a ja ze ja som nikdy nevidel problem vo vzdialenosti , bud sa ona prestahuje alebo ty! Vidim to na dalsieho co odide z ABB Edmonton, on sam vravel , ze sa mi paci Vancouver, co si myslim ze komu by sa nepacil, ked maju lepsie podnebie az na to ze nehnutelnosti su strastne strasne drahe minimalne 3-4 nazobok toho co v Edmontone. A ze enginierska praca je menej cennena ako v Edmontone, takze si na tom horsie, ale mas dobre pocasicko :)  Dalej rozpraval, ze musi tu prist , lebo ze zarobi extra xash, ta ved je leader skupiny, namysleny podla mna ma aj dobre peniaze v ABB a ze pochadza z bohatej rodiny a taky sa stazuje!!! Nerozumiem, nech ide niekde kde je chudoba ako na Vychodnom Slovensku  nebviem, co by povedal, mozno by sa na svet zacal pozerat normalne a nie cez jeho ruzove kanadske okuliare :)

Spal som o hodinu dlhsie, lebo nam menili cas tak ako na Slovensku minuly tyzden, ale ani necitim, ze by som spal o hodinu dlhsie :) Citim dost nohy, asik uz nesom uz taky najmladsi nahanat sa na hokeji :) Ale aspon som sa dobre vybehal a nesedel som po veceri na izbe. Rano ked som vysiel z kempu a siel som do officu, na male prekvapenie uz bol vonku prvy cm snehu :) Dneska je den zosnulychm ja zvycajne nemyslim na otca len v tento den, ale aj v inokedy.
Dneska som si na neho spomenul tymto obrazkom
Krasne biele bolo rano, poobede zu nie :)

Dneska mi chcel dat Ric ulohu ist sma autom na SW Substation a urobit redmarky ohladom kablovych zliab, ale nejak nevyslo, ale zajtra ma to asik neminie :) Vyprodukoval som zase dve dokumenty, verim ze ich este dneska Ric vyda a treti je na ceste, len neverim mojmu kanadskemu kolegovi Halovi , tak som napisal e-mail do vyrobne, ze ci to mozem pouzit alebo nie. Uvidim, co mi odpisu a ked dostanem danu odpoved, tak mozem aj dany dokument vydat .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára