pondelok 21. marca 2016

158. week (21.3-27.3.2016)

Kratky tyzden pred nami :) Piatok je statny sviatok (Velky piatok -  tento sviatok sa v Kanade oslavuje). Myslim, ze aj ked mame kratky tyzden, ale bude dost narocny, lebo je dost toho co treba podokoncovat :) Dneska mi povedali ze ABB v Calgary minuli tyzden vo stvrtok poobede prepustili 30 Ing. z toho dvaja chodili ku nam vypomhat! Jaj , nevyzera to s ekonomikou v Alberte dobre! Aj ked ropa ide hore a prekrocila zase hranicu 40$ za barel, ale zatial to je kratkodobo! Ropa musi byt stabilne nad urovnou 55-60$ za barel a potom verim, ze ludia budu mat naspat pracu. Po praci sme s Domkou urobili cez internet dane, lebo v Kanade kazdy je zodpovedny urobit dane. HR BLOCK je znama firma na robenie dani, ale za kazdeho pytaju cca 100$, trosku som sa poinformoval v praci a cinaka Jianqi (cheap woman ako ju ja volam, lebo stale vie kde je co najlacnejsie alebo zadarmo) mi dala stranku, kde je software, ktory za teba urobi dane zadarmo :) Len ty musis natukat udaje z dokumentu, co Ti firma poskytne! Jaj ty cinania, vedia vzdy o najlepsich akciach v meste :) Nesom nadseni so sumou, co mi vratia, ale lepsie ako keby som doplacal!

Utorok zase teamleader nacrtol. ze ked sa nestihne tak ze prideme piatok robit! On asik stale nechape, ze Velka noc je pre krestanov dolezity sviatok a on je moslim pre neho to vela neznamena! Chcel by som vidiet ze ked oni po ramadane maju oslavu, ze keby mu sef povedal, ze musi ribit ci by dosiel. No way!  uz teraz viem odpoved, takze tak sa ku tomu staviame vsetci aj my v office! Ja som mu uz pred dvoma tyzdnami povedal, ze je nerelne ze budem robit piatok, mozno on caka ze ja zmenim svoj postoj ale to neprichadza do uvahy! Ja tiez chcem mat svoj oddych! Ked bude velmi vymyslat, hlasim ho na HR, ze je sefom mesiac a ze robi take veci, ktore sa nikomu z nasho tymu nepacia, len sa boja to povedat otvorene.

V stredu pretiekol viacerym kalich horkosti s nasim ciganom! On na meetingu zacal do Jianqi, ze stale mu nevie poriadne dat udaje co bude robit ! On nechape, ze to leader ma planovat nam robotu a nie my jemu davat vstupne udaje co budeme robit! Trosku ma pomylene. Ale co uz!! Po praci som siel pozriet dalsie nehmnutelnost, pojdeme s Domkou ju pozriet este raz asik v piatok )Ind chce aby som prisiel robit , ale on je moslim on neuznaa nase krestanske sviatky! Tak ale ja sa ich drzim a na 100% nepridem mu piatok!). Vecer som mal dvojzapas na nasom Wordl mini Cup-e Edmotnonsky futbalovy zvaz to organizuje a celkom dobre to je ako hraci bojuju za svoj background.

Vo stvrtok rano som prisiel do prace a tam na stole vykresy co sa jemu nepacilo! Tak okomentoval! Zase vidim, ze on ako designer on nikdy nedrzal srubovak v ruke! Ale takych Inginierov uz vo svete poznam viacerych nie je prvy! A este v inboxe mail s kopiou na sefa inginierov, ze on bol v robote az do 0.15 rano (stvrtok), mna to vobec nezaujma ze on bol dovtedy! Po dalsie ze my mame problem prist piatok do prace !!! Piatok je statny sviatok, on zase nerespektuje ze sme v office aj krestania a nie moslimy!!! Vobec nerespektuje clenov svojho teamu! Uz ludia chcu odchadzat z nasej grupy, bude to s tym ciganom este dost vesele :) A ked sa vratim ku jeho casu ze 0.15 hod. bol v office, mozno ano mozno nie, clovek vie to nechat na stole o 20.00 a poslat s oneskorenym e-mail! Mna nepresvedci! Dam si to prezistit kto posledny kodoval office! Mna neoklame! Ja mu neverim.. Ale aj tak som poskojny nemal som vela komenty, dorobim a okolo obeda sa vytracam domov, pridu ku nam znami z Canmore a oslavujem ze cigan bude pracovat zajtra :) Vsetkym mojim citatelom prajem pekne prezitie Velkonocnych sviatkov a drzte sa :) Vecer som si bol zabehat s mojim spolubojovnikom Lubosom -  prvy moj vonkajsi beh v roku 2016 a verim, ze bude pokracovat. Vecer dosli moji priatelia z Canmore. Vecer sme oslavovali a ani neviem co  :)

Piatocek sme sli kupit dvere, ktore sme chceli namontovat (nakonec sme ich nenamontovali, lebo sme ich boli vratit,predali nam poskodene!). Dominika s Monikou a detmi isli sa vysantit do Waterparku nech maju detui radost, my s Durim sme sa bavili o vsetkom moznom aj nemoznom. 

V sobotu Domka rano sla do prace, ja s Durim pozerat auta, Domka s Monikou sli behat po obchodoch a my sme mali na starosti deticky :D Jaj zase som sa s nimi vysalil ako maly chlapec :)

V nedelu sme chceli namontovat tioe dvere a naco sme dosli, ze su zle. Sietka na nich bola potrhgana v obchode vymenili to bez mansich problemov. Domka sa balila na svoju vaznu prvu konferenciu do Denveru a ja som sa venova detom :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára