pondelok 14. marca 2016

Bilancovanie po 3-tom roku zivota v Kanade

Treti rok som zacal operaciou oka :) ta vysla a konecne mam oci v strede :)

Po opracii ma doktor potesil, ze oparacia dopadla dobra ale ze mozno este jedna bude o rok (cize v roku 2016).

V maji sme zase boli na dovolenke, moja druha ALL INCLUSIVE a temnto krat sme si vybrali resp. som ja vybral inu krajinu a to: Mexico :) Dovolenka bola zabita, ktrasnych 30-35 stupnov, dobry rozbeh do Edmontonskeho leta :)

V juni sme mali prvu nastevu zo Slovenska, nastivila nas moja mama a Domnikina kamaratka, stravili s nami vyse dvoch tyzdnoch a trosku sme pocestovali, trosku sa to zvrhlo a Dominiky cestovali dalsie dni same a ja som bol doma (v Edmontone) s mamou. Ved zivot prinasa aj take situacie a lem dobry manazeri vedia danu situaciu s prehladom riesit.

Stale som nieco vylepsoval v dome, stare veci co som si myslel ze by bolo vhodne vymenit alebo si dorobit nieco tak som to svojpomocne porobil a musim povedat, ze docela som spokojny kolko som sam porobil a tym padom aj usetril dost vela penazi, lebo keby som za kazdu vec platil niejakemu majstrovi tak uz davno som na mizine!

Dominika zacala studovat na Univerzite, nakolko nase skolstvo tu neni iuznane resp. velmi tazko! Studovala prvy semester a potom su vybavila presun na
Mechanical management department a od roku 2016 pokracujem na master degree.

Od Septembera do Decembera som zacal chodit na stavbu. Oskusal som si zivot v kempe na ropnych pieskoch.  Nezavidim tym robosom taky zivot. Peniaze zarobia ale nevidiet rodinu to neni nic pre mna.

Cez vianoce sme urobili trip na zapadne pobrezie USA, kde sme nastivit Las Vegas, Phoenix, San Diego, Los Angeles, San Francisco a Seattle. Trip bol pekny az na tu chudobu, kolko bezdomovcov tam zije .... jedna hroza!
Novy rok zacal, tym ze co sme robili pre zakaznika support na stavbe celu firmu hlavny kontraktor prepustil, takze som nesiel na stvabu. Hned na zaciatku sme zacali premyslat nad kupou nehnutelnosti, lebo ceny su vellmi dobre a uvidime ako to dopadne.

Koncom Januara 2016 som dostal listky na futbal na EURO 2016, takze by som sa chel tam ist pozriet. Este aj moja rodna krajina bude hrat, taklze listok na zapas Wales - Slovensko listocek mam, mozno este niejaky iny zapasik priamo na mieste poriesim :)

V robote rok prebehol celkom Ok, Dvakrat mi zmenili team leadra (s poslednym zatial nie som spokojny ale mozno sa to zlepsi).

Pocas tohto roka sme zacali s Domickou premyslat, ze len s prace sa neuzivime na takej urovni ako by sme chceli. Taklze sme sa zacali zaujmat viacej aj o reality a pomalicky to rozbiehame! Verim, ze o rok budem moct napisat, ze sme urobikli nase prve obchody :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára