pondelok 13. novembra 2017

244. Week (13.11. - 19.11.2017)

Takze dalsi pondelok a posledne 3 tyzdne v office pred mojou dovolenkou, ani sa mi nechce verit, ze som v Januari na prvom meetingu povedal, ze v decembri beriem dovolenku a ze zase do Azie chcem ist. Vsetci sa mi smiali a zase uz je to tu, tak blizko, ze pomalicky budem musiet zacat si vyberat evci, ktore na moju druhu expediciu beriem! Po praci som pomahal doma Domke, potom sme sli pozriet jeden apartmant, chceme dat ponuku na neho od brucha ze skusime dat 40k$ nizsie ako predajna cena, pocul som ze majitel surne to potrebuje predat  tak nikdy nevies ci neskoci na navnadu! Vecer som mal dvojzapas v hale, moj zapas zensky bol velmi dobry az som povedal, ze asik to muzstvo by porazilo nase Slovenske muzstvo, fakt zeny hrli velmi dobre! Prisiel som pred dom bolo cca 23.00 hod. zobral som este lopatu a cistil som cestu od snehu, potom som zaparkoval auto do garaze a siel do sprchy a spat.

Rano utorok som len v kutiku duse cakal, ze nenasnezilo, ale nesnazilo, takze poobede zase musim odhadzovat sneh :) Krasne treningy mam :) V praci som sa tak akoze napracoval, po praci odcistit dom od snehu takze trening som mal :) Podvecer som bol pozriet jeden duplex, sa mi pozdaval, takze ideme skusit dat ponuku na neho a uvidime, co sa vykluje :) Clovek ked len bude stale hovorit a nic nerobit, tak nikdy nebude napredovat! Vecer ako skoro kazdy den som bol v hale na dvojzapas :) Zase som dosiel nieco okolo 23.00 hod. domov a zase dookola to iste, ale verim, ze vysledky za mnou trosku vidiet za tych skoro 56 mesiacov, co sa trapim v Edmontone!

Cely tyzden mame safety week, takze sa vzdelavame :) Po praci som bol pozriet zase ten duplex, co sme boli pozriet v stredu zase. Dal som ponuku na neho a uvidime, co sa stane. Clovek stale premysla, aby sa mal lepsie a lepsie, Ked clovek neskusa, tak stale sa budem len stazovat? Nemozem, u mna musi byt len pozitivizmus a stale verim, ze bude lepsie! Najlepsie, co mi napisal kamarat zo SVK, to co kulturny dom chces kupit :) Trosku som sa pobavil.

Vraj kulturny dom :)

Vecer sme hrali za FC Slovakia futbal, zacina to uz konecne byt lepsie. Aj ked sme prehrali 4:2, ale spokojny sme boli, ze napredujeme.

Vyplatny stvrtok, trosku som sa pohral na online bankingu nakolko stale nieco musime platit! Po praci som  odniesol zvysny material, co nepouzijem uz naspat do HomeDepotu, dosky 4.5 metrove v SUVecku som mal :) S vystarznymi sa mi nakonec podarilo odnes a HomeDepot mi vratol 290$ za materail, takze celkom spokojny som :) Vecer som mal volny den bez futbalu, takze som sa aspon dostal skor do postele.

Piatocek, rano pred odchodom do prace som musel odpratat sneh  z pred garaze, ocistil som polovicku, ze druha a terasa ma caka po praci :) "Milujem" ten white shit outside, kazdy den metla alebo lopata v ruke a musis cistit, lebo posledny tyzden kazdy den snezilo aspon 1-3 cm denne :) Pracoval som v office do 11.45, nakolko som neskor dosiel do prace, isiel na nakup a makal okolo domu s metlou zase :) Po praci najprv nakup a potom makacka okolo domu , trebalo poupratat sneh prec, potom som sa rozhodol, ze idem varit tak som navaril dva druhy polievok, lasagne a cakal kedy DOmka dojde z Calgary, trebalo odnes auto do pozicovne a hned ist do haly na zapas. Trosku crazy den, ale zase sme ho zvladli.

V sobotu sme nemuseli rano stavat, lebo Domka dala vypoved vo firme kde robila vyse dvoch rokov a potom zase makacka doma :) Stale sa nieco dialo a ani neviem ako zbehol dalsi den, vecer som mal trojzapas zien, stary rozhodca strasne dojebal zapas, az mi bolo luto tie zeny over 35! Len krutili hlavou, preco nerozhodujem ja :) A ja ze ja nesom zodpovedny za delegaciu :) Strasne nieco , fakt bola to katastrofa!

V nedelu sme sa zase dobre vyspali do 9.00, potom som zacal chystat ranajky, kuracie stehna na obed, plus puceny zemiak, zase som bol kuchar na plny uvazok, ale musim povedat, ze to ma bavi :) Poobede Domka odisla do Calgary, ja som siel pozriet kamarata chorvata, lebo hra najvyssiu indoor sutaz, ktoru som ja este nebol rozhodovat, takze som chcel vidiet aj jeho ako hraje aj uroven sutaze. Vecer ked sme amli trening, tak dosiel a sme sa trosku porozpravali, trosku vypotili pri futbaliku a siel unaveny domov :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára