pondelok 6. novembra 2017

243. Week (6.11. - 12.11.2017)

Dalsi tyzden pred nami, zase bude busy tyzden po praci, skoro kazdy den mam halu a este chcem dokoncit zabradlie na teraske, ale plan je ze robim na tom az v piatok, takze teraz trosku poodychujem :) V praci som ostal do 17.10 hod., potom som rovno siel z officu do haly, kde som mal zapasy od 17.45 - 20.45 hod. Dosiel som domov, nieco prekusil a mohol som si dat sprchu a pekne ist spat :)

Utorok - dalsi den v office pohodovy za nami :) Cez obednajsiu prestavku som odbehol domov zrezat s kolegom stlpy na zabradlia na terasku, aby som piatok mohol na tom makat :) V praci sme s Matiasom uchitli dve tabule v zasadackach, lebo vidime, ze ludia su strasne lenivy a nikto nechce pomoct. Z officu som sa vyparil 15.45 hod. :) nakolko som chcel este nieco uzitocne doma urobit. Nemohol som to nechat tak a po zrezani stlpov, musel som este poobede nahodit kontsruikciu, nech mozem davat tam dosky medzi :)
Musel som este pred zotmenim trosku porobit, ja neviem co je zo mnou, ale asik zo mna bude otrok doby :)

Vecer som siel na dvojzapas do haly, celkom dobre bolo az na jeden moment, dievca podrazilo dievca  chudak ako padala tak spadla o mantinel a asik bude mat otras :( Som bol z toho dost vedla, ale nezmenime to!

Streda, uz je zase stred tyzdna. V office bol klud do 12.00 ked sme mali meeting, tak mi nahadzal leader nejaku robotu, takze musim teraz zamakat nech mam pokoj :) Poobede som sa pustil do prace, ktoru som dostal. Po praci som siel nejake betonove kocky vratit do obchodu, lebo uz ich nebudem potrebovat a doma som neposedel, aj ked som mal len 1.5 hodiny pred zotmenim, musel som urobit jednu stranu zabradlia :) Co mam na to povedat, som crazy slovak guy :)
Jedna strana urobena, druhu urobim piatok :)

Vecer sme hrali futbal, zase kalamita, neskutocne!!! Nevieme sa presadit, obrana hrala lepsie, stred sa zacal uz aj vracat, ale zase sme prehrali! Co narobime :(

Stvrtok som siel neskor do prace, lebo po praci idem rovno do haly na futbal, jaj strasne nabity program, ale len do 3.12.2017, neskutocne sa tesim na nasu Expediciu no.2 - Azia sa mi zapacila a verim, ze aj teraz ma nesklame :) Po praci som siel rovno do haly, odpiskal som dvojicu zapasov, dosiel domov okolo 21.00, mohol som sa pripravit na spanok :) Krasny to zivot, ked clovek len drie, drie a nema vobec cas na uzitie si toho tu sveta, kde sme dost kratko!

Kratky piatocek pred nami, dneska mam plan dokoncit zabradlie, navarit kapustnicu a este uvidime, co sa pripletie do mojej cesty :) Vecer zase dvojzapas v hale :) Nic nove pod slnkom, kazdy den busy :) Po praci sa mi podarilo dokoncit deck, schody budu az na jar. Navaril som fajnu domacu kapustnicu :) ked uz pocas sviatkov si ju nebudeme moct dat, tak aspon teraz trosku v predstihu :) Siel na dvojzapas do haly a dalsi piatok za nami.
Hanbit sa nemusim, ked som to prvykrat staval :)

V sobotu rano som pomahal doma Domke, potom som mal len taku dlhsiu sichtu v hale , kde som mal 3 ziacke zapasy a 2 dospelacke, takze pooobede som ostal len v hale :) Vecer zniceny som si dal len sprchu a mohol ist spat.

V nedelu zase rano som pomahal Domke, poobede som siel na ziacky trojzpas  do haly a vecer si zahrat futbal s kamaratmi, takze zase citim moje trieslo :( jaj vek neoklames a ani rozcvicku uz :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára