pondelok 30. októbra 2017

242. Week (30.10. - 5.11.2017)

A uz tu mame skoro november, cize moj posledny mesiac v praci a mozem ist na expedicu no. 2 smer Azia. Dost chladno uz mame a uz kazdu chvilu nam asik nasnezi :) Necham sa prekvapit, rad by som este dokoncil moj krasny deck :) Po praci som porobil "domacu ulohu" od kolegu , co kolega mi povedal, co mam dorobit, ze pravdepodobne budeme montovat utorok alebo stredu, bude zavisiet od pocasia. Vecer som mal zapas, na oboch zapasoch jedno muzstvo bolo cierne, jaaaj to im vysvetlovat preco a zaco som piskal, ze preco len im Zlte karty davam a pod. Kalmaita, som sa vecer najebal, blokol som ich v systeme, ja sa s debilmi nebudem zapodievat :) a mam pokoj teraz.

Rano zacalo snezit, takze asik moja konstrukcia nebude namontovana, ale uvidime co povie kolega :) Dneska halloween takze ako naschval nasnezi, stale mi kolegovia vravia, ze na halloweena mame prvy sneh a ja si stale pomyslim, ze dobre to vedia naprogramovat!! Ale nic nenarobim s tym, verim, ze konstrukciu namontujeme, nech mozem dokoncit, ved drevu sa nic nestane aj tak je namorene a aj tak dane drevo sa pouziva vonku, takze drevo je na to pripravene :) Pocasie nam nedovolilo dneska uchytit konstrukciu o stenu, takze uvidime ako to bude vyzerat zajtra s pocasim :) Takze som si myslel, ze budem mat poobede volnejsie, ale dostal som na poslednu chvilu zapas v hale, takze pojdem aspon nieco priniest do rodiny, aby sme mali na kavej ako sa hovori :) Po praci som mal trosku cast, tak som dal dokopy trosku v dome :) Potom som siel na zapas, kde ma poslednych 16 sekund pred koncom zapase Koreajcan trosku chcel nazlostit, ale dostal dvojitu ZK za 3 sekundy a siel do satne skor :) Nemal faulovat , resp nemal mat fight s inym rotihracom a este zacal vyskakovat, tak som ho poslal prec, nech si ide dat ryzu :) A mal som pokoj :) Druhy zapas bol pohodovy, dosiel som domov, siel som pomalikcy si oddychnut, lebo stredu hram futbal ale zapas mame az o 22.00 hod :(

Stredu nas prekvapil aj neprekvapil sneh. Stale verim, ze este stihnem frame namontovat, lebo ked bude vonku aj minusove hodnoty, stale budem moct namontovat dosky :) Takze cez obednajsiu prestavku sa nam podarilo nahodit deck, ku stene, teraz musim ja namontovat nozky (dali sme len podporu). Uz sa to aj zacina podobat na terasu (deck), ako ma byt :)
Uz pomalicky nabera vzhlad, ako ma byt :)
Nozka urobena :)
Pocasie take akurat na pracu vonku, ale fakt ked som makal zima nebola :)

Po praci som urobil 3 nozky, support dal prec a dal normalne drevene nohy. Pred futbalom som siel odniest kolegovi naradie, co mi pozical , plus som mu dal zvysne dosky, co on pouzije na jeho plot. V radiu  hlasili, ze za jeden den boli len v Edmontone vyse 200 dopravnych nehod, prvy sneh a uz nevedia ludia soferovat :) Vecer na futbale, sme ligli az som sa hanbil, ale co uz najhorsie na tom je ze zase som citil trieslo, nikdy som take problemy nemaval, ale asik vek neoklames :(

Vyplatny stvrtok, asik zase kazdy bude spokojny, dokym ABB plati, tak musime mat aspon kazdy stvrtok usmev na tvari. Mal som nudu v praci, takze cez obednajsiu prestavku som si zbehol nakupit do potravin, vonku mame zimu takze ked veci clovek necha v aute, urcite sa mi jogurty nepokazia :) Z officu som odisiel o 14.30 hod., dosiel som domov daco som zjedol prehodil sa do pracovneho a makal som ako otrok do 18.30 hod. Ale vysledok je taky, ze rohy mam uchytene, prichystae stlpy na zabradlie a cela konstrukcia je uchytena o stenu domu s normalnymi 120 mm velkymi srubami! ANi neviem povedat, ze ci bola zima, aj ked pocitova bola na urovni minimalne -14°C, ale ja som robil takze som to az tak nepocitoval. Po skonceni som sa hodil do rozhodcovskeho a siel na trojzapas do haly, este dobre ze som mal zenske zapasy, lebo pri prvom pohybe som citil ihned trieslo :( Ale nejakym sposobom som to ukociroval a dosiel som domov o 23.30 hod. A clovek si moze ist lahnut a o 5 hodin ho caka dalsi den :)

Piatocek, nedosiel som do prace na 6.00, ale az 7.00 ale nevadi rad by som tu o 11.30 hod. nebol :) Musi navarirt doma a plus idem pokracovat na mojej teraske :) Verim, ze by sa dalo daco dorobit do konca tyzdna :) Po praci som dosiel domov najedol som sa, navaril paradajkovu polievku a od 13.00 som bol do 19.00 hod, vonku, nebolo najteplejsie ale vysledok po mne bolo vidiet.
Piatkovy vysledok 

Po praci vonku som siel na dvojzapas do haly, dosiel som cca 23.15 hod.. domov, trosku som pospal a rano som uz niesom Domku do prace.

V sobotu po odneseni Domki do prace som siel dokupit par veci na deck a siel makat aspon do 11.00 , lebo o 11.45 som mal tri zapasy v hale. Kus roboty som urobil a do 19.00 hod. som konecne dokoncil a nizsie mozete vidiet vysledok. Sam som tomu neverril, ze som to dokazal. Ale kde je vola tam je vysldedok! Menil sa nam zo soboty na nedelu cas, takze som sa dostavol do postele okolo 21.00 a som spal do nedele do 8.35 a to s casom posunutym, takze som si dal 12 hodinovy spanok na dobitie energie!
Skoro dokoncene, na buduci piatok dokoncil zabradle a na jar schody ked budeme mat dosypanu zeminu v zahrade!

Najkrajsie rano, ked si mozem dat v nedelu ranajky so svojou zenou :) Strasne sa mi to paci, ze aspon raz do tyzdna mozem ranajkovat s nou ! Po naranajkovani som siel do haly mna dvojzapas, a okolo 13.30 som dosiel domov, obedik, pomahal som Domke a nesiel som ani zahrat futbal, lebo stale citim trieslo!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára