pondelok 2. októbra 2017

238. Week (2.10. - 8.10.2017)

Dalsi pondelok pred nami, ranny sok ked som dosiel ku autu, takze mame tu uz druhu sneznu nadielku tento rok :( Teolota je pod nula, ale nevyzera ze sneh by sa mal udrzat!
Auto prikryte snehom, takze asik nastava cas parkovat v garazi :)

V pondelok zbehol den v rpaci rychlo, az na to pocasie bolo docela ok :) Poobede som zacal kopat diery na stlpy, lebo kolega mi doniesol naradie s ktorym sa da, je to rucne (odfotim tie starozitne naradia neskor), ale prvy nastrel diery som urobil pondelok vecer. Unaveny ako pes som siel spat.

Tu musim postavit prvu cast plotu, takze uvidime ako to dopadne!
Prva diera sa zacala kopat, ale ma este daleko od vytuzeneho ciela!

V utorok v robote, trosku prace, technicka prezentacia, a stale som bol s myslienkami na plote, lebo teraz mam ciel dokoncit este pred zimou (do polky oktobra)  dany plot medzi nami a susedom, ide len o 824 cm :) Ale robim sam a po praci, cez vikendy sa stale neda, lebo mam este univerzitnu sutaz ako rozhodca! Po praci som dosiel domov, naveceral som sa a sup zase vonku, dieru som dokopal do hlbky 4ft ~ 120 cm, skusil ulozit prvy stlp a vyzera celkom ok , mozno este 2-5 cm bude musiet ist hlbsie, ale to uz dofinalizujem, ked budem mat aj dalsie diery a stlpy prichystane! Trapenka, kopat rucne diery, ale pocit, ze si robim pre seba ma slachri :) Arbeit macht frei :)  dokoncil som cca pracu o 19.45 hod. dosiel do domu navaril si cestovinu s bryndzou na stredu do prace a uz zase premyslal, co bude v stredu stale verim, ze sa mi podari aspon dalsiu dieru vykupat aj ked nie 120cm, ale ze aspon nieco zacnem!

Neueritelne, zase stred tyzdna uz :( V praci zatial pohoda, uvidime do kedy aj ked mna tesi ze posledny mo pracovny den tohto roka je 1.12.2017, potom pridem do officu az 10.1.2018, takze pomalicky aj odpocitavam dni :) V praci nebolo to az take tazke, po praci som dosiel domov, mal som cca hodinu, tak som zacal kopat druhu dieru na stlp, stihol som s prvym zariadenim vyvrtat dieru do 100cm, potom sme sli pozriet dalsiu nehnutelnost - vyzdvyhnut montazne svetlo, nech mozem kopat aspon do 21.00 hod, ked sa mi bude chciet a naspat domov. Dosli sme domov bolo skoro 19.00 hod , prezliekol som sa a siel som makat, vyseldok bol, ze druhy stlp mam v diere aj ked neni na 100% ulozeny, ale to by som chcel robit az piatok, ze budem vsetke stlpy upevnovat. Skoncil som cca 20.30 hod., navaril si cestovinu na stvrtok a sup sprcha a spat.

Vyplatny stvrtok, ktory ma ani nepotesil, lebo sme dost na tesno teraz, ale verim, ze situacia sa zmeni a vsetko bude v poriadku v buducnosti! Zijeme raz a preto treba si to tu uzivat :) Rano potesilo, ze vstup do NHL Edmontonu vysiel a sme porazili Calgary easy 3:0 a Connor McDavid si al hettrick a poslal 300km na juh spat Calgary :) Dosiel som z prace okolo 16.00 hod., prezliekol som sa a zacal kopat, vysledok je ze diery na vsetke 4 stlpy vykopane, pod jednym bola taka platna, takze nechcme ju rozbit, lebo neviem, ci potrubie alebo kabel pod nou nebude, takze musim zo stlpa asik zrezat. V piatok prediskutujem to s kolegom v praci a uvidime, co dalej :)  Dolamany, unaveny som lahol a zapal ako babatko od unavy!

Konecne piatok, bliziaci predlzeny vykend a moj vikend bude pracovny, musim ten plot dokoncit, mozno zacat kopat diery na druhu stranu, vymenit olej na aute si musim, planujeme na sobotu take male posedenie, takze roboty bude dost :) V sobotu mam aj zapas ako rozhodca, takze zase nie oddych, ale over busy budem :) Po praci som dokoncil diery, s jednym stlpom som musel zbehnut ku znamemu argentincanovi zrezat pilkou, ktoru zatial nemam! Stlpy som dokoncil vecer, spojil som ich :)

V sobotu rano som Domku odniesol do prace, potopm som zacal varit kapustnicu na vecer, este pred odchodom na zapas, som dokoncil konstrukciu a potom som siel na zapas :)
Konstrukcia este pred zapasom dokoncena!

Zapas dopadol dobre, dosiel som domov a zacal riesit veci na party, nakolko Domkini spoluziaci dosli. Jaj kalamita vecer, ale prezil som lebo som si to tak naplanoval, ze v nedelu musim dokoncit plot.

V nedelu rano bolo tazke, musel som este prichystat ranajky pre hosti, coostali prespat, ale od 12.30 hod. som zarezavala vonku a do 18.30 som mal komplet vsetko dokoncene a hrdy som mohol ist spat :) Unaveny neskutocne, ale plot je to ma velmi tesi!

 Plot zo susedovej strany :)
Plot z nasej strany :)

Tento plot mal len 8.24 metre, na druhej strane co budem musiet robit bude mat cca 15 metre, takze mam co robit :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára