pondelok 25. septembra 2017

237. Week (25.9. - 1.10.2017)

Dalsi pondelok, ako som si myslel, ze telo bude ma boliet,a le aspon som sa pohybal vcera :) V robote som si myslel, ze bude lahsie ale nevadi, dost  mam nahadzanu robotu, ale verim, ze vsetko zvladnem ako sa odo mna ocakava :) Po praci som siel na nakupy, dosiel som domov, najedol som sa, vymenil som ziarovky v jednej lampe na skusku, lebo sa mi zda, ze nemame dostatocne svetly dom, takze som vymenil ze LED-ky a za denne svetlo, nie za teple svetlo, ako kazdy dava. Urobil som pre domku banany v cokolade, uvidime ci sa zajtra potesi, navaril som si cestoviny na zajtra a na dalsie dni, zavesil jej novy obraz do pracovne (officu), zacal skladat konecne posledne 2 stolicky, len moja dotahovacka, nezvladla situaciu a musel som nabijat baterku, verim, ze zajtra to dotiahnem :) A moho som ist vycerpany spat po krasnom pracovnom dni :)

Utorok v praci zbehol pohodicke, nieco som porobil, nieco poodjebaval, tak ako som nauceny v danej krajine, ked sa da :) Po praci som dosiel domov, navaril som zapekane zemiaky so zeleninou pre Domku a cakal som ju , lebo mala prist z Calgary. Dosla a doniesla europske klobasy, salamu a syrup z ukrajinskeho obchodu :) Ihned som ochutnal salamu :) Odniesli sme jej rentovane auto do pozicovne, dosli domov a mohli sme ist spat. Poobede mi dosiel mail, ze uz su vysledy mojho testu z anglictiny, dostal som aj z rozpravania aj z pocuvania viac bodov ako trebalo, takze uz len cakat na zmenu zakona a mozem ziadat o kanadske obcianstvo, verim ze do konca Novembra moja ziadost bude odoslana a potom cakam, nikto mi neviue povedat kolko asik, ale pocitam, ze okolo 9-12 mesiacov. Nechame sa prekvapit :)

Stred tyzdna, v praci nieco som porobil , nieco poodjebkaval, poobede sme mali skolenie so zaverecnym testom, celkom pohode bol, po praci som dosiel domov, nieco zjedol, pomohol Domke do jej prace, potom sme sli si zabehat a uz bol vecer a mozem zhodnotit, ze dalsi den je za nami a clovek vysmiaty moze ist spat :)

Strvtok zbehol v office ako voda :) Cez pracovnu dobu sa mipodarilo ist skontrolovat jednu nehnutelnost, vyzerala ok, aj by som do nej siel keby som mal na 100% vedel, ze sa oplati a nebude probem strelit ju do roka resp. roka a pol, len jedna malickost tam bola zla, ze sa nam zdala trusku rusnejsia ulica! Poobede som si bol po PC, trosku som daval nieco vylepsovat a vecer memohli pozerat film, Domka vybrala The Boss Baby, celkom srandovny filmik :) Pocas pozerania filmu mu dosiel mail, ze rough grading je schvaleny, takze mozem stavat plot. Musim nakontaktovat kamarata, kedy moze prist a budeme robit. Ja sa budem snazit urobit aspon diery na stlpy a potom ulozime stlpi spolocne.

Dneska krasny kratky piatocek, v praci e pohodicka, nic ma netlaci :) Po praci ideme s Domkou na Univerzitu, ma tam nejaku akciu, takze ideme sa prejst, tento tyzdne sa oteplilo neskutocne, mame +21°C a nekedy a  23-25°C a to je konec Septembra a pred 10 dnami sme mali prvy sneh :) Kalamita, ale na dalsi tyzdne mame mat uz teploty medzi 0-6°C takze krasne ochladenie budeme mat!  Po praci som dosiel, sli sme s Domkou na Univerzitu, ze maju tam mat posedenie ludia z vychodneho bloku. Hlavny dovod, ze sme sli som sa chcel prejst a ze si dame dobru kavicku v meste a dopadlo to celkom inak :) Dosli sme tam, sami poliak z univerzity :))) Tam sme sa stretli s Alechandrom - mexican, velmi srandovny chlapec, neuverite ale ma za priatelku slovenku, ktora za nim dosla teraz do Kanady, takze sme sa stretli pokecali, stretli sme este jedneho inad Balaka, a uz sa to zacalo, dohodlo sa ze sa ide ku nam a robime si party :) Jaj takze zase obzerstvo a trapili sme sa cca do 22.30 a pokracovanie by malo byt nabuduci tyzden :)  Uvidime, ako to dopadne!
 Selficko :)
Prosovnici v kuchyni s obcerstvenim :)
Sviatocna vecera z kamaratmi :)

V sobotu rano som odnesol Domku do prace dosiel som domov, daval som trosku dom do poriadku, lebo po vcerajsku tu nastal taky maly vybuch :) Doobeda som este stihol ist si na nakup na synteticky olej, dalsie nove ziarovky, lebo mi pripada, ze stavitel domu dal take slabe resp. najlacnejsie a v tme zijeme :) Poode mam zapas o 14.00 univerzitnu sutaz, som hlavny rozhodca na muzov prvy krat a dali mi aj delegata, no uvidime co zase bude rozpravat, naposledi ked som s nim bol hodnotil vysoko nasho hlavneho a podla mna odpiskal strasnu penaltu, za ktoru by ma asik zabili na Slovensku :) Moj zapas docela dobre som odpiskal az na posledny moment, jaj tazka situacia, ale asik som mal fuknut PK za stavu 2:1, ale co uz, nemozem sa z futbalu znervoznovat :)

V nedelu som sa po dlhsej dobe dorbe vyspal, naranajkovali sme sa, Domka sla pisat DIplomovku a ja som sa zamkol v kuchyni, kde vysledok bol vyikajuci, mali sme vybornu fazulovu polievku a talianske cestoviny s pestom. Po obede sme si dali este prechadzku, lebo netreba len jest, clovek citi ze naova NHL sezonna sa blizi, v kaviarni zacali znova predavta Oilers Donuts. A vecer som si siel zahrat futbal, hralo sa dobre az v jednej situacii som si myslel ze som sa zlomil :( Nevadi, dohral som a bolo celkom dobre :)

Oilers Donut v predaji :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára