utorok 5. septembra 2017

234. Week (4.9. - 10.9.2017)

Pondelok sme mali statny sviatok (den prace), takze sme v horach ostali o jeden den dlhsie a rozhodli sme sa, ze pojdeme vsetci na bicygel ale len jednu trasu z Banffu do Canmore, cca 20 km to bolo aj s detmi sme sli, trvalo to trosku dlhsie, ale ta trasa je pekna a velmi vel aludi ju vyuzivaju. Tento rok cyklo trasu vyuzilo uz 100 000 cyklistov, celkom pekne cislo, ked si uvedomime ze zima v Canmore a v Banffe je cca 7-8 mesiacov :) Poobede sme sa vybrali smer Edmonton, najprv sme po starej ceste sli do Calgary, na danej ceste clovek moze vidiet divoke mustangy, takze sme sli sice dlhsie ale o to krajsia priroda bola :) Dosli sme do nasho domova cca 20.30 hod., vecer som este zacal chystat dzus nakolko som sa rozhodol, ze zase idem robit od utorka Detox a dzusovat idem, uvidime ako dlho to vyzdrzim, ale ciel je minimalne 2 tyzdne, najlepsie by bolo 6, lebo ked clovek vyzdrzi 42 dni tak zabije vsetke rakovinove bunky v tele!

A mame to utorok, prvy pracovny den v dany tyzden, verim, ze zbehne rychlo :) Prvy den v praci po long weekende som prezil :) Po praci sme boli pozriet jeden Duplex, zase nieco spekulujem - uvidime ako to dopadne, resp. naco sa dam zlomit a co vlastne bude najvhodnejsie pre nas do buducna! Nebol som spokojny, aj ked ja sa pozeram na nehnutelnost inak, vela prace na nej bolo, ale dala by sa prerobit pekne a predat resp. prenajat. Cely problem je ze cenu trosku presvyhli, ked som videl ako to vo vnutri vyzera! Vecer som mal jeden zapas na turnaji, 2*35 minut, odbehal som si, celkom dobre sa mi piskalo a behalo, takze spokojny!

Stred tyzdna a moj druhy den detoxu, zatial sa drzim ;) V stredu som mal pohodu v praci, takze den bol v pohode. Po praci som dosiel domov, trosku som pobudol doma a siel som na zapas. Zapasik bol v pohode, dosiel som vecer domov - dobre unaveny! Dzusovanie ma vycerpava, ale prvy tyzden je velmi tazky a este odbehat za 70 minut vyse 7 km na zapase. Vycerpanost je vycerpanost!

Stvrtok, vyplatny takze kazdy ma usmev na tvari v office. Ja som si poplatil, co trebalo a zase ideme dalej :) V praci toho bolo dost, ale nieco som aj porobil, co som chcel. Po praci sme sli na nakup stoliciek, lebo mali ich mat v akcii, tak som 4 zmontoval, este dva ma cakaju na piatok, Trosku som ponadaval, ako ty debili narobili diery, ale nakonec som to dal :) Vysledok je ok :) Vsetko som dokoncil nieco pred 22.00 hod. a mohol ist spat, zase rozbity ako hruska, ked treti den bez jedla, ale ide to, nekedy je to horsie nekedy lahsie :)
Ku stolu uz su aj stolicky a pomali sa nam to zaplna :)

Kratky piatocek, v praci mam co robit a po praci verim, ze niekde sa pojdeme prejst :) Po praci som dosiel domov, robil som preklad pre jednu agenturu, nestihol som ani poskladat stolicky a hladal som dalsiu realitu. Je to tazke, ked clovek ma teraz trosku zviazane ruky so sumou , co mozem pracovat, ale ja stale verim, ze nieco najdem a dam dalsiu vec do podnajmu :) Vecer som sa zaregistroval na test z anglictiny, co potrebujem dokladovat pri ziadosti o obcianstvo, takze na buducu sobotu idem na to :) Verim, ze to dam na pozadovanu uroven a mozem pomali chystat vsetke podklady pre ziadost na obcianstvo Kanady! Takze uvidime, ako to dopadne. Plan je, co je zaklad a dalej sa uvidi :)

V sobotu rano som odniesol Domku do prace, ja som siel na dvoj zapas na jeden turnaj, poobede som ju vyzvyhol sli sme starou lokomotivou cez stare vlakove spojenie a ked ujo povedal, ze cesta z Edmontonu do Calagry trvala 5 dni (cca. 300km), tak som neveril a to bol rok 1912, neskor sa to zrazilo na 12 hodin povedal, sli sme len jednu trasu a naspat sme sa presli peso :)
 Tak krasne si demime na slamenych sedadlach :)
 Sprievodca vysvetluje ako to bolo na zaciatku 20 storocia (1912)
Po vystupeni na konci trate, posledna foto a mozeme sa ist prechadzat po centre Edmontonu :)

Vecer sme sa este presli do obchodu pesi a spat, lebo rano ma cakal zase zapas.

V nedelu som mal finale turnaje, Kolumbia vs mix cernochov a az 3 biely, ale Kolumbincan si myslem ze moze ku mne si dovolit a v 17 minute dosiel za monou ze tam bol faul a ja ze ano na Playstation, ked si hral doma :) a on ze tam bol faul, a ja ze ok a dzig zlta a on ze Thank you a ja ze what did you say ? A on zase Thank you a ja ok, second yellow and red card! 10 sekund a problem was solved :)  Vygulany , najebany ale odisiel a zapas konecne sa hral bez primitiva a vsetko bolo ok :) Po oobede som bol ciarovy na univerzitnom zenskom zapase, uroven velmi slaba, az ma boleli oci ako tie dievcata hrali! Ale co uz zvladnute, zarobene a mohol som ist domov na chvilu. Cez den som objednal ubytovanie v Singapoure, vecer siel s Domkou na jej Paint Nite, kde nakreslila dalsi obraz do naseho domceka :)
Dalsi obraz do nasej zbierky, ale uz nie od DJ ale od DD :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára