pondelok 18. septembra 2017

236. Week (18.9. - 24.9.2017)

Ako som predpokladal, telo ma boli cele ako keby ma valec presiel :) V praci som makal na vykrese, tak popisali komenty, ze som musel lustit ako pako :) Po praci som dosiel domov dal som si rezen od "babicky" a mohol som sa pustit do dokoncenia skrine v garazi. Po 4.5 hodinach prace v garazi, vysledok je pekny a aj parkovat jedno auto uz mozeme v garazi :)

 Policky namontovane, uz mam dost ulozneho priestoru :)
A aj auticko vojde bez problemov dnuka a verim, ze coskoro aj druha strana bude prazdna a budem moct parkovat aj dalsie dnuka :)

Rano sa mi vobec, ale vobec nechcelo vstavat, nakolko celu noc prsalo a dalsie 4 dni ma byt take carovne pocacie :( Nakonec z dazda sa vykluk prvy sneh :)) Snezik dlho nevydrzal, ale asik vyzera ze leto na 100% skoncilo a uz nas cakaju trosku chladnejsie dni!
19 Septembra a prvy sneh v Edmontone!

Do vecera sa vsetko roztopilo, ale aj tak chladne pocasie ostalo a mame dost neprijemnych +4°C. Vecer som navaril polievku a pomahal Domke s jednou tabulkou v exceli, vecer mi dala masaz, lebo moje telo bolo velmi rozbite po futbale z nedele, ze dovodenia.

V stredu taky easy going day, v praci som mal PDA pohovor s leadrom, ze ako je spokojny so mnou do teraz a ako som s naplnenim vsetkych uloh, co mi dal tento rok. Vecer mam zapas na umelej trave (exhibicny) medzi univerzitou a jednym team, takze aj sa tesim, ze si pobeham, aj sa netesim, lebo je dost chladno, ale co mam narobit, bez prace nebudu kolace! Tak na zapase som zmokol ako pes, cely zapas prsalo a vonku teplota bola okolo 3°C, ale zmakol som to :) Dosiel domov, tepla sprcha a spat :)

Stvrtok v praci zbehol dost rychlo, po praci som dosiel domov a siel na seminar, kvoli rozhodovaniu v hale (mali by sme zacinant okolo 14/10/2017). Seminar bol ok, zbehol rychlo, len obcas sam debilov malo debilne otazky, ale to je vsade tak :D Dosiel som okolo 21.50 hod. domov a zase to iste, sprcha a spat :)

Dneska mame kratky piatocek, idem nieco uzitocne porobit nech mam pokoj a aby som sa mohol ist domov :) Dneska si chcem urobit dobre pyrohy :) Nie take ako Marcelino spomynal v Mexiku, ze s nimi kachlicky v kupelke mozes lepit :))) Jaj naobedovali sme sa peckovo z pyroh :) Piatocek nebol velmi busy doma, ale pomohol som Domke a taky easy den bol.

V sobotu rano som Domku odniesol do prace, ja som siel rano odpiskat jeden exhibicny zapas, potom som vyzdvyhol Domku, sli sme pozriet dve dalsie domy , dosli sme domov, dali sme si obed a sli sme na House Warming party , taku kokocinu kanadania robia, snazia ukazat, ze co kupili, ocakavaju darceky a sa zjebu :D Strasne  divny ludia tam boli, najlepsi jeden cely pokerovany bol a este mal Batmansky kabat! Dalsi cervene vlasy a zltu zimusnu ciapku na hlave! Strasny ludia, ale najviac ma najebala zidovka z Litvi, co mala tricko Izrael a zajebala ze som zjebanu a poliak sa zastak, ta kde on je zjebany! Mal som asik piva vypite, normalne by som do nej kopol, lebo jej krajina nici svet! A lona zakomplexovana si mysli, ze aka judaizmus po pici, a zidia nicia svet! No koment, zbytocne sa bavit z hienou, co nevie o svete ani prd.

V nedelu som mal univerzitny zapas, celkom dobre som si zabehal, treneri obcas amok mali, lebo cakali mozno ze budem piskat ako basketbal, ale ja piskam english style :) A dievcata to pochopili, ale treneri velmi nie :D ale nevadi, aj tak som odisiel z hracej plochy ako King of Pop :D Vecer som siel vecer do haly zahrat si futbal, zase som sa len dodrbal a uz viem , ze zajtra ma zase bude boliet cele telo :( Domka odisla do Calgary zase po skoro mesiaci do utorka, ale co uz, musime to nejakym zazrakom prezit!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára