pondelok 11. septembra 2017

235. Week (11.9. - 17.9.2017)

Dalsi tyzden pred nami, nechame sa prekvapit, co nam tyzden prinesie :) V praci som mal strasnte dlhy dne, skoncil som az o 17.45 a to v office som bol pred 6.00 hod. Nevadi, aspon kus dobrej prace som urobil, dosiel som domov, trosku som pozlostil Domku a sme sli na nakup, takze sme sa zase presli :)

Utorok, zase sa mi tazko vstavalo, ale co uz, v robote musim dorabat dane vykresy, ale vyzera to ze nakonec vsetko postiham :) V praci mi rano dali zase nejake zmeny na vyresy, ale aj tak som to do 15.30 hod. dokoncil a siel som domov, doma som dlho nepobudol, lebo trebalo ist potom do haly na dvojzapas, ale uz sa s futbalom trosku rozlucime, lebo nebudem mat vela zapasiky v Septembri, takze aspon troksu oddychnem a porobim uzitocne, co musim porobit okolo domu, resp. v dome.

V stredu ma cakalo najrtazsie vstavanie, celu noc prsalo takze sa spalo vynikajuco a ked rano zazvonil budik o 5.17 som myslel, ze ma jebne :) Ale, co uz clovek musi ist do prace, lebo bez prace nesu kolace :) V praci som sa ani nezastavil, na meetingu mi leader povedal, ze mi na hlavu dava este aj treti projekt, ved co.... Milanello to zvladne a z prehladom aj ukonci :) Po praci sme s Domkou boli na nakup, dosli domov, daco som prekusil a siel Domke  pomahat. Vcera strasne unaveny som bol po praci, neviem co sa deje, mozno aj to ze teplota cez den klesla na 12°C a cely den prsalo, takze svetre som povytahoval zo skrine :)

Stvrtok, zase busy v praci, ale co uz. Lepsie byt busy ako bez prace! V praci zase oevr busy, ale nestazujem sa :) Po praci som pomahal Domke a spekuloval ako usadit skrine do Garaze , aby som vyuzil vysku celej steny co je 3.6 metra! Takze spekulujem, ale verim, ze vysledok sa coskoro dostavi :) Problem mam, ze mi chyba rebrik, takze budem musiet zacat hladat na Kijiji (slovensky Bazos), ci nieco nenajdem!

Kratky piatocek, to ma tesi :) Mal by som byt v office do 12.00 hod., potom zbehnem na nakup a pojdem domov na obed a skusit nieco uzitocne v garazi urobit :) Po praci som makal so skrinami, podarilo sa urobit cast, nakolko stvrta nezvladla v sobotu situaciu a sa rozpadla, pondelok donesiem poslednu a domontujem ju :) Dost vela toho bolo ale dal som to :) Aj paradajkovu polievocku som stihol navarit, jedna krasa , co vsetko sa da ked clovek chce!
POndelok bude dokoncene a konecne v garazi bude vaicej miesta!

V sobotu rano som odniesol Domku do prace, vratil som sa trosku poucit sa pred testom, siel som na test, zmieasane pocity mam z testu ale uvidime, ze ci dosiahnem pozadovany level a mozem pociadat o obcianstvo :) Vecer sme mali posedenie u blavaka Janka, tak ako stale dobre tam bolo - trosku sme posedeli cca do 12.30 a potom domov, sranda je ze sme v tom istom meste a ku nim mame len 45 km :D

V nedelu rano ked som stal som bol bez energie, dajak nedobil som baterky cez noc :) Asik kratka bola, ale nakonec som sa rozbehol a navaril som kuraciu polievku, ktoru som naflaskoval, kuracie rezne napiekol a puceny zemiak, konecne som mal vytuzene rezne ako od Babicky! Poobede sme sa boli prejst a vecer som bol zahrat futbal, lebo zase partia zacala chodit, tak uz sa tesim ako budem citit cele telo v pondelok :)
 Obed od Babicky :)
A nieco aj na dalsi tyzden, aby sme neumreli od hladu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára