pondelok 16. októbra 2017

240. Week (16.10. - 22.10.2017)

Dalsi pondelok, rano som mal diskusiu s kolegom a vravi, ze fakt bude lepsie ked prerobim plot :) Takze ma podporil v myslienke, ze poobede skusim prerobit prvu sekciu, neviem ci mam dostatok dosiek doma, ale verim, ze  budu dosta by som mohol sa s tym pohrat a verim, ze plot bude vyzerat lepsie! Po praci som dosiel domov a makal som na naprave plotu do 20.30 hod., potom som este zbehol do HomeDepot-u na nakup dosiek a dodrbany som mohol ist spat!

Utorok v praci som robil na svojich celorocnych cieloch, co mi team leader dal, nakolko mam len uz 1.5 mesiaca na splnenie ich, takze makam dokym sa da! Po praci som chcel dorabat dalej plot ale zacalo prsat takze nic z toho nebolo, aj ked jeden stlp som narychlo musel ukotvit lebo asik ho trosku podmyvalo. Trosku som bol nervozny, ale uvidime ako to bude vyzerat ked sa bude dat pokracovat! Verim, ze pocasie sa umudri a ze plot stihnem dokoncit este pred snehom :) Aj ked argentinsky kolega ma dneska chcel nakopnut aby sme urobili aj deck este tento rok :) Neviem neviem, ci sa bude uz stihat ked indoor season zacina mi od 20.10.2017 a potom viem, ze nebudem na 100% stihat nic, mozno cez nejaky vikend (sobotu resp nedelu) by sa dalo to zbuchat, ale nepreskakujme ked este plot nestoji :) Ked som nemal aktivity vonku pri dome, tak som sa snazil pomoct Domke s fyzikou, kalamita ale verim, ze aj to dotiahnem do uspesneho konca!

Rano o 6.10 som dosiel do prace a vidim, ze uz niekto je tam, kolega Steven si nakladal veci do auta, pytam sa ho co sa deje a on , ze nevidi realne ze nasa pobocka prezije! Mali sme diskusiu, prezradil som mu ze mozno ja budem musiet ist do Calgary, ze ci nema nejaky kontakt tam, tak vravel, ze mi poskytne nejaky :) Tak uvidime ked to bude realne :) Kazsy je v office znechuteny, ze manazment nepriniesol dostatok prace a ze kvoli nemu Inzinieri budu vyhodeny! Ja som uz na vsetko prichystany, co sa ma stat sa stane,. ale ked to bude tento rok, este si pojdem na mesiac oddychnut do azie a uvidime, neskor co sa bude dat robit :) Po praci som doopravoval plot, prichystal som si konstrukciu na predposlednu sekciu, este po 19.00 hod. som si narezal dosky, ktore zajtra budem instalovat, zacal som kopat poslednu dieru, tiez ma caka dokopat v stvrtok resp v piatok :) Konecne plot zacina naberat tvar :)

Vyplatny stvrtok, ako stale to byva, clovek sa pohraje s internet bankingin a digitalne peniaze uz nesu na ucte :) Jaj digitalna doba :) Po praci som dokoncil predposlednu sekciu. Strasne skoro mame tmu! Od 19.00 som u len nastroje ukladal. 

Piatok kratko v praci. Na poobede som mal dohodnutu firmu co cisti kotol. Daval som cistit kotol pre podnajomnikov lebo ked sa o kotol nestarate tak treba vymenit ho a stoji cca 5000$ a vyssie. Takze radsej sa staram a viem ze mohol by vydrzat 15 az 20 rokov bez problemov. Vecer mi zacala uz aj indoor season. Takze finisujeme posledne zapasy este vonku a uz zacinaju moje dlhe veceri v hale :(

V sobotu rano som odniesol Domku do prace a vykopal som sa ze idem dokopat jamy na posledne dva stlpy  (mam uz vykopane ich na 50%) uz len dofinisovat treba. Rano sa mi podarilo ulozit predposledny stlp a prichystat konstrukciu na plot, o 14.00 hod. som mal zapas, takze som musel odist od prace do druhej prace :) Po zapase som vyzvyhol Domku, siel dokupit dosky a do vecera som poslednu sekciu ukoncil.

V nedelu som sa konecne celkom dobre vyspal, mal som o 12.00 zapas takze doobedu som toho vela nestihol, ale po zapase som ukotvil posledny stlp, pondelok ho upevnim a uz len ma caka branicka :) Uvidime, aka sa mi podari zbuchat :) Vecer som este isiel na trening do haly,. unaveny som lahol o 22.00 a siel naberat len energiu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára