pondelok 12. februára 2018

257. Week (12.2. - 18.2.2018)

Dalsi tyzden pred nami, uz sa tesim, co mi prinesie :) Na pobavenie, co ma minuli tyzden postrehlo a som zabudol napisat, ze Team leader sa ma spytal ze ci planujem v Auguste dovolenku, lebo budeme mat projekt a uz je pod stresom :) A ja za ano , cca od 23.8 do 12.9  ( Marcelino pamataj si to :) ) a uz krutil hlavou, ze to mozno budu 3 tyzdne a ja ze asik budu, lebo planujeme ist na Slovensko resp. na dovolenku v Europe niekam :) Tak povedal, ze ocenujem ze si mi to povedal pol roka pred tvojim umyslom! Nakonec bol spokojny :) Vecer som mal zapasy v hale dosiel som domov okolo 22.45 dal som si sprchu a tesil ze musim pospat, lebo ranny budik asik budem este viacej nenavidiet.

Rano som sa o 5.55 vymotal z domu, co bolo celkom fajn. Dosiel som do prace, zase nikto tu nebol :) Trosku som porpbil co trebalo, hlavne urobil refresh course aby som mohol rozhodovat aj vonku zapasy. Este musim sa zucastnit seminaru a mozeme zacat outdoor season! Dneska mame krasne pocasie, mame plus 2°C co je nepochopitelne, lebo predpoved na zvysok tyzdna je zase zla (od -10 do -20°C). Strasne ake vykyvy mame! Cez pracu som poriesil veci, co trebalo okolo Valentina a kvoli nasmu poobedenemu meetingu s jednym slovakom co je realitak, ze ideme hladat plan na dalsi step v nasom zivote. Vecer sme si dobre s Milanom (realitak) dobre porozpravali, poradil, odovzdali ziadost na postu a mohli sme si ist oddychnut :)

Streda, Valentin day. Rano som rychlo prichystal pre Domku male prekvapenie, verim ze ju to potesi, ked sa zobudi a pojde dole do obyvacky :)
Mile prekvapenie prichystane pre Domku :) Nieco sladke ale aj maly sperk :)

Po praci som bol na nakup, vecer som si bol zahrat futbalik. Na zapase sa nas hrac zrazil s brankarom (brankar bol mimo pokutoveho uzemia) hlavami a nas hrac trzna rana na cele! A brankar dopadol na chrbat a sa nevedel postavit! Cele zle :( Zapas sme hrali len 33 minut, asik sa zapas bude opakovat, uvidime! Ale po chlapca dosla sanitka, ze prestaval citit nohy! Fakt zle a to bol obycajny hlavickovi suboj :( Po zapase som s chlapcami dal dve male pivecka a siel domov (mal som odvoz, lebo bola ma Domka pozriet, aspon spoznala moj vazny slovensky team).
Mal som zenu na zapase, takze mam aj fotku ako reprezentant Slovenska :)

A mame tu uz stvrtok :) Pocasie sa nam neumudrilo a naspat skocilo na -15, co sme utorok mali +2 :) Strasnne vykyvy. V praci som mal po pondelku uz velky klud, team leadra mam v USA, a ja sa len tak motkam, skor odchadzam domov :) Uzivam slobodu bez kontroly Team Leadra :) Stvrtok som z prace odisiel o 12.45 hod., dosiel som domov a sme sli s Domkou na nakup zeleniny, ovocia, dokupit kuracie maso, ryby. Kalamita, trosku viacej som minul ako som predpokladal, len 450$ na stravu, nie casto robim take nakupy, ale vcera ma to zaskocilo :) Nevadi, jest musime a ked este aj zdravsie clovek chce jest, tak si pekne priplati!

Kratky piatocek, uz som tu videl, ze mam TeamLeadra spat v office, takze verim, ze zbehne mi den do 12.00 rychlo nech mam pokoj a kedze mame predlzeny vikend, tak som naspat v praci az v utorok :) Po praci sme ostali poobede doma. Vecer som mal dvojzapas v hale.

V sobotu rano sme sli do Homedepotu na Workshop, nakolko vysvetlovali, ako si mame urobit kueplnu, ako na to, co nam treba, takze som sa bol vzdelavat :) Po workshope sme sli do centra na prechadzku, trosku chladno bolo vonku, ale zvladli sme to :) Vecer zase dvojzapas futbal a domov si oddychnut :)

V nedelu rano zase do Homedepotu na workshop, zase som o nieco mudrejsi :) Po workshope sme sli za znamim, na jeden dom pozriet, co urobil pred rokom a teraz ich dava na trh :) Poobede sme si pozicali korcule a po dlhsom case som sa korculoval, bol som prekvapeny, ze celkom dobre to slo :) Vecer sme si urobili taku malu akciu :) Trosku sme pooslavovali mexicanove narodeniny :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára