pondelok 7. januára 2019

304. Week (7.1. - 13.1.2019)

Pekny prvy pondelok v novom roku Vam prajem Vsetkym citatelom z Miami :) Po dobrom spanku sme sa vybrali na boat tour (ked maju resp. mali celebrity) svoje domy. Najprv sme si dali ranajky v kubanskej restike, celkom dobre sme sa najedli.A.sli smer pristav, kde sme cakali na nasu lod. Tour bola celkom zaujamava, ukazali mal domy El Capaneho, Davida Beckhema, Jeniffer Lopezovej, Puff Daddyho, Ricka Martiniho, atd. Prisli sme spat do pristavu a sli sme na obed, Domka vybrala restiku, lebo chcela na obed rybu. Restika bola fajn, nemozeme sa stazovat, aj tak pri stazovani mi resp. nam nikto nepomoze :) Po obede sme sa presli a sli pozriet South beach of Miami, celkom pekne a pomalicky na izbu lebo rano nas cakala cesta na najiznejsie miesto USA a to Key West.

Utorok rano okolo 9.00 sme vyrazili smer Key West, tie mosty co spajaju ostrovy, su krasne a velmi pekna priroda a zakutia, vedel by som si predstavit nejaku rezidenciy tam :) Do key west sme dosli okolo 14.00 ubytovali sme sa a sli na plaz, pocasie bolo perfektne, takze som sa aj ukupal. Vecer sme si dali Fish Tacos a Lobstera, velmi dobre sme sa najedli. Dobre sme boli unaveny takze sme zaspali ako deti.

Key West

V stredu rano sme si v hoteli dali ranajky, predlzili sme hotel o dalsiu noc a sli sme objavovat Key West. Okolo obeda som sa dozvedel ze PSEG v Newarku mi chcu oficialne dat zmluvu, takze moje "zle" tusenie sa naplnilo. Poobede sme po dobrom obede a pripiti na Newark, sme sli pozriet dom Ernesta Hemingwaya, zaujmavy zivot panko mal :) Vecer som si pripil na uspesne zvladnuty pohovor a siel spat, lebo rano nas cakala dlha trasa z Key West do Orlanda cca. 420 mile (cca. 670km).

Stvrtok po ranajkach sme boli pozriet najjuznejsie miesto v USA a smer Orlando.  Po ceste sme sa naobedovali a stastlivo okolo 21.00 dosli do Orlanda. Zajtra ideme pozriet mesto, uvidime aky dojem na nas spravi.

Piatocek po dobrom vyspani, sli sme sa napapat a smer expedicia na Aligatorov. Lodkou sme sli a videli dobre kusky aligatorov (najvacsi mal okolo 8 metrov). Po expedici sme boli v downtowne, kde sme ostali sokovany kolko bezdomovcov bolo. Poobede sme sli do muzea Titanicu, ked mali aj original kusky z lode, dobry luxus tam bol az na to ze plavili sa len raz! Veceru sme si dali v azijskej restike a potom este sme sli pozriet jeden obchod a na izbu rano nam treba tlacit auto z Orlanda do Miami lebo poobede odlietame naspat do Edmontonu.

V sobotu rano sme sa zobudili, pobalili, urobili check-out a vyrazili sme z Orlanda sme Miami international airport. Po ceste sme si dali ranajky a obed v japonskej restike, vratili auto a shuttle na s odniesol na letisko. Na vylete sme najazdili vyse 1000miles, videli sme neskutocne pekne veci a pocasie si ma ziskalo (cca od 21 do 27°C), zvycajne bolo a ked som si pomyslel ze v Edmontone mame hlboko pod nulou. Odleteli sme na cas, takze vylet hodnotim velmi pozitivne a ked nam moznosti dovolia, rad by som tu este prisiel a videl dalsie veci na floride.

V nedelu rano dost skoro som sa zobudil aj bez budika, dal som si ranajaky a od 8.30 - 12.15 som stravil zarabanim peniazi v hale (stale este piskam, uvidime ci tento mesiac nebude posledny v Kanade). Po futbaloch som zbehol do obchodu nakupit jedlo, dosiel som domov upiekol kuracie stehna plus pucene zemiaky, porobil som si ciastocne veci co potrebujem dorobit, ci uz vypisy, pozapisovat veci do svojich excelov a pod. Vecer som siel si zahrat futbalik, velmi som si dobre zahral, dosiel som dosiel nieco pred 22.00 hod.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára