pondelok 20. apríla 2020

371. Week (20.4. - 26.4.2020)

Dalsi tyzden pred nami, dneska je 20.4 dneska oslavuju Marcelovia, takze aj tymto spozobom gratulujem vsetkym Marcelom a hlavne Marcelinovi :) V praci som uz od 6.45 takze zacal som zhrta, ked uz sa nam oteplilo :) V praci ani neviem ako zbehlo. Sokovany sme ostali vsetci, co zijeme v Alberte, lebo ropa sa obchodovala so zaprornymi hodnotami, co este v zivote nebolo! Po praci sme boli ukazat basement jednej pani, och mario - TY kanadania dakedy :)) Doupratoavli sme vsetko, nalozili auto a domov. Zajtra odovzdavam kluce od vrchneho poschodia! Este v praci ma riaditel pobocky ubezpecoval, ze my v Calgary sme ok, ze by nas nemali prepustat - len ja neverim, uz teraz robim reso, dostavame druhy tyzden len za 32 dni zaplatene, takze neviem co mam ocakavat!

Utorok, zase ocakavam krasne teply den :) V praci zase som si nasiel nieco robit, takze den zbehol dost rychlo. Po praci som siel odovzdat Main floor domu podnajomnicke, teta spokojna, takze verim, ze aj ostane tam aspon 4-7 rokov :) Nech som aj ja spokojny, aj ked mozno skusim dany dom predat ako turn key project aj s podnajomnikmi investorovi do Toronta resp. do Vancouvera, spekulujem, ale never say never aspon u mna :) Po odovzdani som dosiel domov, bolo asik 18.30 tak som si povedal, ze je dobre pocasie vyuzijem to a siel som sa prebehnut do downtownu a naspat (8.17km), ale perfetne sa citim :) Dobre padol ten vybeh.

Stred tyzdna, vecer ideme uzatvarat zmluvy ku pravnikovi ohladom domu, takze zase som si vymyslel dalsi projekt na moju hlavu :) Po praci sa vsetko stihlo, podpisali sme dokumenty, o 16.00 chceli vidiet basement, ale pre mna to bol RED FLAG (nechceli par veci poskytnut), tak vycuvali z toho - hned od prveho kontaktu som nemal dobry pocit z tych. O 18.30 hod. dosli dalsi pozriet, zobrali applikacny formular, ci mi ho poslu to neviem. Dosli sme domov okolo 19.00 tak som sa rozhodol, ze idem sa dodrbat a zabehol som to co utorok (8.19km) trosku viac som sa dodrbal :) Dal som si sprchu a zaspal ako maly chlapec.

Stvrtok, skoro mame tu uz konec tyzdna :) Stvrty den v praci, zaplateny mam len 3, ale aj tak ja si stale najdem nieco aby som bol uzitocny :) Po praci som dosiel domov urobil som nam steaky, trosku som Domke zacal pomahat s jednou tabulko, ale vidim ze to bude na dlhsie a budem sa s tym musiet dobre pohrat. Vecer Domka sla si trosku zabehat a ja so svojimi bolavimi nohami na biku za nou :)

Piatocek, dneska bude kratky pre mna, pracovny tyzden ma stale len 3 dni, tak aj ked som tu bol kazdy den v office - nevadi, aspon verim, ze vidia to nadriadeny :) Ktory tu obcas aj pridu nas pozriet :) Po praci sa mi podarilo namontovať tyče na záclony, prišla jedna pani pozrieť Basement a vyzera to nádejne takže aspoň nejaké super správy. Večer som bol si zabehať dal som slušných 8.8 km takže sa to naťahuje už celkom pekne :)

V sobotu sme šli na prechádzku resp 120 km na juh od Calgary vypadnúť z mesta a pozrieť maličké mestečka :) kde fakt nič nebolo :) V Edmontone v Townhouse problém s prackou a sušičkou mal som siel pozrieť opravár, jaj po opravoval pomenil náhradné diele a ma zrezal za obe veci ako žito :( cez 400 evri. Ale jedna právna tu stojí od 700 eur vyššie a sušička tak isto, takže verím ze uz to pôjde dobre. Take veci ľudia nevravia ked maju pod nájomníkov, že aj také veci musim resp musime riešiť. Keď sme sa vrátili z prechádzky dali sme si obed a večer sme šli behať prvé 4.6km kolo taky rozbeh šiel som ako vodič pre Domku a druhe kolo som už šiel v rýchlejšom tempe takže krásne výbehany a nohy fungovali takže som veľmi rad!!!

Nedeľa, vyspal som sa ako malý, naranjkovali sme sa a premýšľam co s nedeľou :) Prichystal som obed, sli sme sa prejst, potom Domke som siel pomoct, isla na sluzobku skenovat kolajnice, ani sama nevie na ako dlho :) Mozno 2, mozno 3 tyzdne, mozno 5 dni ked sa im stroj pokazi :) Vecer som sa siel vonku trosku vyvencit este a dal som 11.7 km, co je celkom dobre ale rozbity som bol ako kalamita :) Dal som si sprchu a odcvekol som okolo 21.00 :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára