pondelok 27. apríla 2020

372. Week (27.4. - 3.5.2020)

Posledny aprilovy tyzden pred nami, tento tyzden dostavame kluce od dalsieho domu, takze mozem nas zacat stahovat koncom tyzdna :) Och, zase z roboty do roboty idem :) Cez den som si prezistil informacie ohladom podnajom kini, co chce ist do nasho basementu. V zamestnani su s nou spokojny, cize vsetko vyzera ok a verim, ze od 1.6 bude cely dom prenajaty a budem sa moct zase sustredit na dalsie veci! Po praci som dosiel domov napiekol som si palacinky, Domka vola ze musi doniest do Calfary dane zariadenie ze sa hned v prvy den pokazilo a mala byt na sluzobkach 2-3 tyzdne :)

Utorocek, konecne vraj dosli podkaldy od zakanika, takze sa mozem sustredit na pracu trosku :) Ani neviem ako zbehol pracovny den, po praci som dosiel na chvilu domov, potom som mal finalne pozretie domu, co dostaneme kluce stvrtok. Zavolal som tam aj robotnikov, aby sme sa vedeli zorientovat, kolko by to nas stalo, aby sme len to tak decentne zrenovovali a vytiahli z neho nejake peniaze. Uvidime, co sa mi podari. Vecer som sa bol trosku este vyvencit, dal som len 10.7km, ale behalo sa mi velmi dobre.

Streda, stred tyzdna, robota by mala byt aj na dneska v office :) Takze den by mohol zbehnut rychlo! Den zbehol, po praci som este zastihol Domku doma, takze som siel s nou sa vyklusat cca 4.6 km, potom som si vypocul seminar rozhodcov online, cital knihu o investoavni do nehnutelnosti, pocuval trosku youtube a som myslel na otca.

Stvrtok, ani neviem ako zacat. Premyslam, prehodnocujem moj zivot v Kanade, ked som pred 7 rokmi odchadzal ani v kutiku duse mi nenapadlo ze po 7 rokoch, budem mat 4 domy a od piateho dneska kluce dostavam! Neviem ci je to pomale plnenie snov, alebo to je vysledok makania .... Alebo ako ja to volam , krajina zazrakov :) Ale urcite viem, ze je to tvrde makanie a nemozem povolit :) Nech raz pekne pridem do officu a poviem, asi uz stacilo a mozem ist zit z prijmov od podnajomnikov. Stale to vidim, na beh na dlhu trat ale citim a verim v sebe ze do 10 rokov sa mi to podari :) Poobede v office som zazil sok, jeden bol prepusteny a jeden neviem presne ci sa dal presunut do Toronta, alebo nechcel byt vyhodeny a mu dali sancu. Situacia nie je najlepsia, ale verim, ze vsetko sa na dobre obrati! Po praci mal som "Possesion day" to je den kedy mas dostat kluce od realitaka. Takze bol som tam, prve auto vecer som odniesol a zajtra chcem zase nieco odniest. Dosiel som domov bolo 19.20 hodil som na seba kratasy, mikinu a ciapku a sup vybehat sa, karsnych 12.77 km za mnou takze velka spokojnost :)

Piatocek, ostal som doma, lebo som chcel odniest par veci na dom a zacat nas pomali prestahovat. Po prvom dobrom pozreti bude to na dlhsie ako som si predpokladal, ale verim, ze cez vikend to dam :) Vecer som si dal oddych nesiel som behať, ked dosla Domka domov este sme jeden plny truck tam odniesli.

V sobotu sme sli 3 krat trackom na dom, plus sme vyzametali listie pred domov
 Trosku to okolie musime opeknet. Poobede do basementu som siel namontovať tyc do kupelky aby si tam podnajomnik mohol dat zaves. Večer som siel zabehať este 8km a rozbitý od 9.00 som spal do rana 9.00

V nedelu po 12 hodinách spanku ma Domka zobudila, ze vstavaj ranajky mas na stole. Sli sme odniesť jedno auto na dom, potom sme mali cyklistiku cca hodinový tréning, piknik v parku :) Večer este raz sme odniesli veci do nového domu. Vyzera to veľmi nádejne ze budúci týžden po praci to dokončíme :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára