pondelok 4. mája 2020

373. Week (4.5. - 10.5.2020)

Dalsi viked pred nami :) Vlada zacala uz vsetko pomali otvarat od maja, takze pomali sa zacina zivot ubehat naspat do starych kolaji! V praci ani neviem ako mi zbehol den, po praci sme sli odniest dvakrat truck na dom. Mame odnesene skoro vsetke velkle veci, takze som rad :) Uz len jedna postel a madrac!

Utorok rano som siel kupit detektori do takeho ako Bauma, lebo otvaraju o 6.00 a skoro rano nie je este rad. Poobede sa tam vie cakat aj hodinu. Detektory pouzijem na zlegalizovanie basementu v novom dome. Mesto predlzilo dany program do decembra 2021, takze "zlaty padak" treba vyuzit. Clovek ked kupi nehnutelnost a neni tam az tak vela prace, zlegalizuje to lahko. Ja stale verim, ze nas zlegalizujem okolo $2,500 a cena nehnutelnosti rapidne narastie okolo $40-50,000. Tak preco nevyuzit zlaty padak, ked mesto ho ponuka :) Po praci som odniesol jeden truck na dom, a o 18.00 sme mali bike trening s Domkinimi kolegami, priprava na CP Spin Veteran pokracuje a musim makat, resp aj na Septembrovi Duatlon. Dali sme slusne 28 km a mohol som ist rozbity domov po tazkom dni.

Streda, zase uz je stred tyzdna :) Dozvedel som sa, ze budem mat zase dajaku pracu, budem pomahat na cenovej ponuke. Jaj, dobre ze aspon obcas nieco pride a sa necitim osamely v office. Po praci som doma nalozil svoj kundolapac a smer dom, odniesli sme dalsie krabice. Ani sa mi verit nechce, kolko veci (niektore aj  haraburdy) mame! Budem musiet to pretriedit a odniest na darovanie! Po praci, clovek nemoze ist zabudnut na trening - zima bola, fukalo ale dal som 8.84 km v tempe 5:09, som ostal prekvapeny, ze tazko sa behalo aspon tak som citil a nakonec najlepsie tempo v tomto roku, co som behal dlhu trasu. Po behani sprcha a zase dumat,  ako co najefektivnejsie zrenovovat novy dom, nech to tam vyzera dobre!

Stvrtok, pracovne zase nie velmi busy, ale nezmenim to! Po praci stretutie s dvoma, co prisli mi dat cenovu ponuku na kuchynu. Potom so slovakom Robom som riesil par veci ohladom, novych poziarnych senzorov, co musim mat nahodene v dome. Poradil mi ako mam postavit garaz, co je asik najvacsi projekt co asi budem robit tento rok :) a vecer som sa bl znicit dal som 13 km a vyplul som dusu :(

Piatocek, ostal som doma - idem dalej prenasat veci na novy dom, nech sanampodari odovzdat byt zaciatkom buduceho tyzdna! Cez den makas na dome, smska od podnajomnicky :D Ked ona pise, viem ze probem za posledne 3 tyzdne som na nu minul $1,800 co trebalo poopravovat jej veci a dneska, ze sporak :) Uz skoro vsetko bude mat poopravovane a verme ze aspon rok o nej nebudem nic pocut :) Vecer sme sli pozriet kuchynu, ako asi dame urobit!

V sobotu sme nosili veci na dom, backyard Domka poupratovala, dohodol som sa s Misom, ze ako pribetonujeme steny garazu na existujuci beton. Este musim zohnat informacie z mesta ohladom povoleni a uvidime kedy sa stavia. Vecer este som sabol znicit a odbehol som okolo 17.6 km a vecer som uz spal ako zabity.

Nedela, den matiek - obcas ma to zaboli, ale nezmenim, ze aj keby som chcel zavolat ale ani neviem, ci zase mama nebude .... a zase sa nic nedozviem. Clovek ani nevie,co je niekedy najlepsie. Uz je to skoro 5 rokov co som ju nevidel a ani nepocul, lebo stale klamala a vybrala si svoju cestu, tak sa musim s tym vyrovnat! Rano som prichystal ranajocky, vonku nam trosku snezilo :) a my s domkou premyslame, kedy zacneme nieco prenasat este. Zatial sa nam nechce, lebo vcera toho bolo vela, ale nieco aj dneska porobime! Nakonec sme sli s autom dvakrat na dom, trosku sme tam aj zacali vykladat veci :) Bude to tam pekne to uz viem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára