pondelok 11. mája 2020

374. Week (11.5. - 17.5.2020)

Dalsi tyzden pred nami, uvidime aky bude :) Pracobna doba zbehla velmi rychlo, nakolko som bol dost busy :) Jedendodavatel mi pisla o kuchynu, najprv mi povedal ze 23-27000CAD, ked som mu posepkal ze moj rozpocet je okolo 17000CAD, tak minuly tyzden dosiel pozriet kuchynu a poslal aj ponuku, jeho ponuka bolo 17400, som mu povedal, ze stale je drahy a sa ma pytal, ze ake cenove ponuky mam :) Jeden mi dal ponuku okolo 10 ale urobi aj skrinku s doskou do kupely! Ked som mu to poslal, tak povedal, ze nerealne :) Ale ja som ho podpychol, ze nech povie mi ze za kolko vie urobit najnizsiu cenu on a nakonec dal ze 13900! Ako rychlo ze 23-27000 vedel znizit skoro na polovicu! Ihned som si pomyslel, ze oni si povedia co chu a kanadania asik prikyvnu a vsetko je ok! Ale my europania sme trosku iny, my si dame urobit minimalne 3-5 cenove ponuky a rozhodneme sa! To je dalsia skusenost, ako to tu chodi :) Clovek musi byt opatrny a musi si robit vlastne prieskumy ako normalny slovaci na slovensku! Po praci bolo dost chladno vonku, takze sme sli az ku veceru sa trosku prejst.

Utorok, rano len som sa zobudil som sa dozvedel smutnu spravu, rozhodvca - kamarat zomrel vo veku 56 rokov, och presne ako moj otec! och mlady ludia odchadzaju! V praci ma zaregistrovali na kurz Development Business - takze budem musiet pozerat prezentaciu cca 2 hodiny, verim, ze nieco uzitocne sa naucim! Po praci sme sli pozriet pracu jedneho ako urobil kuchynu, nech mozeme podpisat zmluvu a v juni by nam ju mali prist nainstalovat. Takze boli sme spokojny a ideme dalej. Vecer som siel si zabehat zase 17.6km, krasne dlhy beh - mal som toho plne zuby, ale aspon jedno ma tesi, ze som sa zlepsil a priemer bol 5:36 namiesto minulych 5:42. Po dobehnuti a sprche som sa na vela nezmohol, ale som odpadol ako male maciatko:)

Streda, stred tyzda. Cloveku sa nechce verit, ale uz je to mu 3 roky co sme mali svadbu! Cas leti!!! V praci som sa pomotkal a potom dosiel domov, sli sme peso do mesta, objednali sme si Ramen , vzydvyhli sme ho a v parku sme sa najedli :) Romanticke vyrocie, ale ked inak sa nedalo, tak aspon takto :) Po ceste naspat sme si este kupili zakusok a mohli sme si naspat odslapat domov. Vecer sme sli este na dom, nieco odniest a nieco aj vyzdvyhnut.

Stvrtok, dneska posledny den v office, zajtra ostanem doma, nakolko nie som busy a plus chcem okolo 12.00 vystartovat smer za Edmonton na jednu chatu ku znamemu. Verim, ze bude pekne pocasie, vraj ma byt okolo 21 stupnov, co moze byt perfektne! Po praci som bol prehlasit auta na novu adresu plusobnovit registracie na auta na dlasi rok, vybavil som si novy vodicak. Na dome uz mi zacali poziarny system do kotolne, nech mam uz to z krku a budem moct, co najrychlejsie zlegalizovat basment. Vecer som nesiel behat, ale som siel na bcykel - 28km za nami, takze dobry race bol :)

Piatocek som ostal doma, zacal som chystat maso, zeleninu na chattu :) Veci som nachystal, nieco dokupil a okolo 12.30 sme vyrazili smer north (400 km od Calgary na sever, cca 120 km severovychodne od Edmontonu), Rozhodli sme sa ze pojdedeme po bocnych cestach a nie po hlavnej dialnici, takze uvidime co pekne sa na ceste pritrafi :) Po 4 hodinach sme dosli na chatu :) a mohol som sa zacat realizovat. Zacal som pripravovat kotlikovt gulas! Urobil som asi 14 litre , ved boli sme tam viac ako 14 ludi. Gulas kanadanom chutil, takze velka spokojnost.

V sobotu nam kanadania prichystali ranajky, lievance, klobasy upecene a oprazena slanina. Take normalne kanadske ranajky! Potom ja som sa zase pustil do varenia, urobil som im madarsky gulas s knedlikom (Marky mi dal maso z jelena), velmi dobre bolo aspon mne velmi chutilo a ked som videl ako jedia knedliky :)

V nedelu rano sme si slinajprv zabehat, takych jemnych 4 km, ale netreba len jest a pit ale treba sa aj hybat. Potom sa zacalo makat, pomahat s drevom a pod. Poobede mali kanadania ma presvedcit, ze sa naucili nieco odo mna a robili mi cesto ako na knedlik, ale robili sme spolocne buchty na pare! Asi 30 buchty sa urobili, jaj ako jedli :) Niektory to poznali lebo babka im niekedy robila, ale uz teraz nerobi Takze uvidime, ci sa babke pochvalia, ze uz vedia a mozu chystat doma.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára