utorok 19. mája 2020

375. Week (18.5. - 24.5.2020)

Pondelok sme sa na chate zobudili do uprsaneho rana, ale nevadi :) Prestalo prsat a okolo 12.30 sme sa vybrali smer spat do Calgary so zastavkou v Edmontone, kde som bol kanadanom vysvetlit ze ked nejde zamok nech skusia WD-40 pouzit nech ho naolejuju a mozno nebude problem vyberat klucik zo samku vonku. Och niektory moji podnajomnici obcas :) ALe vsetci sa chcu dat ockovat (chcu vakcinu proto COVID), uz sa tesia kedy bude a pojdu prvy sa naockovat! Och mario... som si pomyslel, lebo raz som si dal vakcinu proto chripke v Kanade a som bol chory ako pes 2 tyzdne! Potom sme sli po moje listy ku znamemu a smer Calgay. Dosli sme okolo 19.45 ale do 22.30 sme este prenasali veci z apartmanu na dom, lebo zajtra ho odovzdavame lebo Domka ide zase na sluzobku a ja sa chcem zamerat uz na pracu v novom dome. Prva noc v novom dome bola, taka vselijaka. Dost som sa budil, ale verim, ze sa to zmeni!

Utorok rano, som siel este pred pracou do apartmanu po par veci, odniesol som ich do domu. Potom do prace a cez obednajsiu prestavku pojdem zase to iste urobit, apartmant musi byt o 16.00 hod. ready na odovzdavanie! Mame co robit, lebo Domka potom vyraza smer sluzobka a mna poobede cakaju na dome dalsie veci, co musim robit! Byt sme stihli vypratat, este trosku Linda chcela aby sme jej vycistili Ruru, takze Domka vyrazila na sluzobku a ja som sa vratil docistil a vecer nam vratila plnu zalohu za byt, takze spokojnost :) Aj ked sa tete rozsipala cela skrinka co som na nu spadol ked som dzusoval, ale nejakym zazrakom som ju pozbijal dokopy a teta spokojna ale tu skrinku by aj tak mala si dat vymenit v kupelke, lebo bude mat problem tam najst niekoho ked to aspon nevymaluje a hlavne tie sadrokartonove steny, kde ma milion dier nepoopravuje! Vecer este par vybavovaciek, namontoval som nam sprchu, lebo mi nemame radi tu velku hlavicu, dalej zaclonu do kupelne. Boli nam pomerat kuchynu, takze busy den pre mna bol! Uz vidim, ze sa nezastavim do konca tyzdna, aby som nejakym zazrakom nas nejak set-apol v dome, aby sa dalo tam zit a aj aby sme boli pripraveny na novu kuchynu, potom garaz :) Och mario zase som si dal na hlavu pracu!

Streda, nechcelo sa mi rano, ale co uz - spal som ako priklincovany po vcerajsku a dneska ma caka od 15.00 neviem do kedy prva varka elektrikarskych veci s jednym starsim slovakom, co je vyuceny v kanade elektrikar. Buduje sa dalej Trumpulskeho imperium :) Po praci som siel na postu overit identitu, lebo som nastavil na preposielanie vsetkeho zo starej adresy na novu! Och kalamita, ked kanadanka mi povedala, doneste pas a overime vasu staru adresu :) A  ja pani ale adresa v pase neje ! Jaj hlupacikovia :) Ale nevadi, od 15.30 sme zacali s Robom makat na schodistovom vypinaci :) Och musel som ist pod strechu do sklenej vaty, vrtat diery a natahovat nove kable bez toho, aby sme museli rozbijat sadrokartony! Och po 3 hodinach sme robotu dokoncili, svetlo funguje, ale strasne spinava praca! Zajtra zase budem musiet ist, lebo ma cakalo v dome prekvapenie a pri jednom detektore nie je napajaci kabel a budeme musiet tahat novy zase cez strop z podkrovia :( Zase budem cely od sklenej vaty ale nezmenime, ked chceme aby to vyzeralo na urovni musim dany problem fixnut.

Stvrtok, uprsany den :( Asik pojdem skor z prace domov, pojdem poriesit par veci, ked v office neni do coho pichnut! Po praci zase na povalu, natiahnut kabel, podarilo sa takze som spokojny :) Rozrobili sme si vela vcera, piatok sa to bude musiet dokoncit. Prve prekvapenie ma cakalo v basemente zo stropu v basemente v jednej izbe mi vlhol strop. Moj nazor je ze dana stena z boku niekde nie je dobre zaizolovana, takze bude sa treba na to pozriet. Chcel som mat projekt tak sa nemozem stazovat, ale to aj rozbehat ako sa ma :)

Piatocek, trosku som zaspal do officu, ale prsiel som o 7.30 a nikto v office :) Potrapil somsav office, dal som si tam obed a siel som domov. Elektrikar Robo mal prist trochu porobit elektriku, ale nedosiel. takze som zase nieco sam porobil a siel som vybavovat spotrebice na novu kuchynu. Objednal som chladnicku, sporak, umyvacku riadu a mikrovlnku s digestorom, takze nieco by som mal dostat na buduci tyzden takze ok.

V sobotu som sa celkom dobre vyspal, siel som do druheho bungalovu v Calgary chystat pre podnajomnicku basement, opupratoval som si basement plus prekvapenie ma cakalo v jednom satniku bol koberec mokry, takze po basemente kdebyvame dalsi sok :) Pojdem dat vysusit koberec,  potom premalujem listy a asi pojdem ocistit odkvapy ako planujem najprv na nasom bungalove zajtra. O 13.30 dosiel Robo robit elektriku, dost sa nam darilo az po telefonate, kedy to zabalil a sli sme ku nemu na steak :) Obcas sa mu aj chce robit a ho vyrusili, takze budeme musiet dokoncit na buduc tyzden :)

V nedelu som mal velmi pracovnu nedelu, zacal som cistt odkvapy na dome, plus som menil olej na aute, potom ked som docistil odkvapy, trosku som musel poopravovat odkvapy, lebo boli poodpajane, takze verim, ze nebudeme mat vodu v basemente ked bude prsat. Bol som odnes olej do eko stanice, potom som bol nakupit nove svetla do domu a vsimol som si ze tecie zo mna olej  ako keby moju Kiu podrezali. Dosiel som domov, lahol som zase pod auto a pozeram, ze dole je vsetko ok, dal som dole kryt zmtora -nastratoval som motor a kde jeolejovy filter, olej striekal cez puknute tesnenie. Puknute tesnenie som vyhodil a dal som tam predchadzajuce docasne! Verim, ze som fixol dany problem a vsetko bude ok. Propravil som , narezal a nasruboval dva dosky, kde mi Robo vravel a vserim, ze zajtra sa dostavi a podokoncujeme nieco zase. Vecer po narocnom dni som si bol zabehat, dal som si 16km dobre som sa unavil , dopisal blog a mohol som si sit odpocinut :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára