pondelok 20. mája 2024

583. Week (20.5. - 26.5.2024)

Pondelok som mal statny sviatok ale o 6 sme vyrazili do Jaspra, kde sme videli zvieratka, medvedov na strome! Okupali sme sa v hot springs a okolo 22 sme dosli spat do Edmontonu. Vsetko zase dopadlo na 1, takze dalsi den za nami a velka spokojnost!

V utorok som prichystal ranajky u znamych a sme sa vybrali na bizony do jedneho parku, aj tie sme videli ale aj ked len z dialky. Siel som este ukazat Marcelovi downtown, velky stanley cup, kde byva McDavid. Vecera u Harvankovcov a smer Calgary. Do Calgary sme dosli okolo 23.00, clovek sa zmohol na spanok. 

Streda den volnejsi, len nejaky nakup, dobry steak na obed so zemiakovou polievkou a vecerna prechadzka nad mestom a downtown mesta.

Stvrtok sme sa vybrali opat do Britskej kolumbie kupat sa do Radium Hot Springs. Vyborne kupanie, potom sme videli 3 medvedov,  vecer sme dosli a pekne sme sli spat :)

Piatok rano som odniesol auto na servis, potom sme stravili den v Malle, kde sme sa aj naobedovali, vecer uz len pozerali TV a rozpravali sme sa :)

Sobota,  posledny den - a zacalo sa lucenie. Dali sme si obed a vyrazili smer letisko.  Zaskocilo ma ze vsetko vazili ale aj to sa dajak vybavilo a Marcel Mal vsetko odbavene. Potom prisla chvila smutku, ale aj take chvile obcas muzi maju, a verime ze sa coskoro uvidime :) Odletel skoro na cas takze ok a verim ze vsetko bolo dobre a ide so zazitkami domov ;) Potom sme sli este do kostola, vyspovedal som sa pred birmovkou a pekne domov si odpocinut.

Neuveritelne sa stalo skutocnostou. Spali sme do 9.45 :) Potom varenie, prechadzka a den zbehol, a clovek sa prichystal na dalsi den v praci :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára