pondelok 27. mája 2024

584. Week (27.5. - 2.6.2024)

Pondelok a spat v pracovnom zatazeni! Praca zbehla , po praci som bol darovat krv, kupit koselu na Birmovku a potom poriesit dalsie activity a clovek si mohol aj oddychnut ;)Takze som si dal dobru veceru a zaspal som ako babika na gauci.

Utorok, skory meeting o 6.00 so slovenskom, kde dokoncujem nieco. A potom som siel do prace, kde den siel celkom dobre ;) Utotok sa nakonec natankovanie lokomotivy neuskotocnilo, musel som sa vratit o 19.00 do prace, zamknut lokomotivu a mohol som ist vonku na prechadzku.

V stredu rano som mal jeden meeting so slovenskou firmou, nakolko zistujem si veci, co dalej sa da robit, ako rozvyjat svoje vedomosti na baze, ze budem v buducnosti poskytovat konzultacne sluzby, ale inak ma cakal moj velky den vecer. Hned z rana som dostal velmi pozitivne spravy zo Slovenska ohladom jedneho orzhodnutia, co som podal na sud. V praci taky rychlejsi den a vecer som mal o 19.00 velky den, som sa dostal ku Birmovke, takze som splnil si vsetko co som chcel mat ked som bol trosku mladsi ale ja som asi trosku komplikovany a niektore veci dosiahol som neskor :) Po dost narocnom dni som sa dostal domov okolo 20.45 a clovek dopozeral hokej Edmonton – Dallas a mohol ist si spocinut.

Stvrtok, dalsi den pred nami a uvidime co mi prinesie! V praci to nebolo az tak zle, opravilo tankovanie lokomotivy, bol som v praci asi len do 17.30, dosiel domov a vela som uz neporobil.

V piatok rano opat meeting so Slovenskom, datahujem jednu vec a verim ze sa to rozbehne do 15.6., potom zacinam druhu fazu :) Praca nebolo az tak zle, dokoncil soms par veci, prichystal som si podklady na dalsi tyzden, dosiel domov siel si konecne zabehat , dal som len 4km ale dal som aby som sa zase rozbehal.

V sobotu rano ranajky,  do 13.00 vela vybavovaciek ale verim ze som na dobrej ceste :) poobede vacsi nakup, vecera dobre hovadzie fasirky. Standartna vecerna sobotna omsa :)

V nedelu ranajky,  vybehlo sa odmakat na dom, treba to dotiahnut aby som sa za neho nehanbil pri odovzdavani, potom som si siel zabehat, neskory obed a taky relax :) Pozeral som zapas Edmonton vs Dallas, Edmonton vyhral a postural do finale.  Este trosku som robil poriadky s blockami,  co som musel pozapisovat ale inak vsetko podla planov!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára