pondelok 3. júna 2024

585. Week (3.6. - 9.6.2024)

Pondelok, rano meeting, potom trosku sme sa pomotali v praci, nieco aj uzitocne porobili, riesil som si aj svoje veci, nieco sa podarilo a po praci som sa dobre naveceral. Po veceri sup na dom, kde upratovanie ma nepocka! Musi sad at do poriadku a som zhrozeny, ake hoveda tam zili. Dost unavenu som dosiel po 20.30 , clovek si dal sprchu a mohol som si ist spocinut na zajtra!

Utorok, rano sa den zacal velmi dobre, konecne sa dotahuje odovzdanie prveho bytu (vyzera to na Stvrtok), sprava ze zivnostenecky list bol vydany (s.r.o. bude zaregistrovana coskoro) – takze dalsia dobra sprava, potom ze banka akceptuje moju vynimku a budem mat aj o problem menej s hypotekou. Druha hypo co riesim, mal by som vediet asi zajtra. Clovek dneska ma velmi dobry den zatial! Dakujem za taky vyborny den. Po praci som dosiel domov, mal som dobru veceru a sup na prechadzku. Neskutocne to dobre padlo a celkom dobry den bol, nakolko vela pozitivnych sprav som dostal.

Streda, clovek v robote rano hned vybuchol sefko najprv na Vlada, potom mna si zobral na kobercek a ja s pocitom lasky som mu povedal, ze netreba kricat, idem vyriesit problem a o 3 hodinky problem vyrieseny, vsetci spokojny. Po praci som siel zase davat dom do poriadku, nakolko tolko humusu kolko som tam ja videl, to neni pravda! Domov som dosiel 21.30 unaveny ako pes, zaspal som ako maly chlapec na gauci, rano som si vsimol, ze smska od sefa, kde sa ospravedlnil Vladovi a ocenil moj pristup. Potesilo, ze si uvedomil, ze sme vsetci ludia!

Stvrtok, rano komplikacie zo SVK som sa dozvedel, prvy sa neodovzda ak nebude na 100% schvalena druha :) Jaj nevadi, ide sa dalej. V praci ani neviem a uz bolo 13.05 som si dal obed a slo sa dalej makat! Den skoncil dobre dostal som sa domov :) Na vela som sa nezmohol ale dobre.

Piatok, rano informacia ze uz je druha schvalena, trosku vybavovacky so slovenskom ale inak vsetko super. V praci dost riesenie manazerskych veci a nie pracovnych, ale aj tam sme sa posunuli dalej. Mali sme meeting ako ide program dopredu a tak dalej. Vsetko bolo super , ale aj tak som musel prist a nieco dorobit aj ked to zlomili a budu mat komplikovane to vymenit. Verim ze to opravia pondelok/utorok. Vecer zase na dom,  musime dotiahnut to uz.

V sobotu rano ranajky s Donom a Veronikou,  super bolo, potom sme hladali este par veci dotahovali co musim poslat na svk a vecer na slovensku omsu. Kostol Sama gereatria ale som videl tam ludi co chodia aj do mojho kostola :) tak nabuduce sa prihovorim :) 

V nedelu ranajky a na dom, odmakalo sa, veci odnesene na skladku, potom obed , chystanie obeda na zajtra! A ani neviem ked dopisujem je 18.00 :) a mohlo sa ist spat resp pripravit na zajtra :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára