pondelok 24. júna 2024

589. Week (24.6. - 30.6.2024)


Pondelok, rano trosku komplikacie s bytom, stena jedna znicena ale davaju to ludia do poriadku, dotahujeme druhy, ale vyzera ze mudrejsi budeme koncom tyzdna. V praci trosku chaos, ale aj tak idem prec o 13.30 domov a smer Edmonon. Game 7 is here so Milan must be there! Podarilo sa na cas odist z prace a vyrazit do Edmontonu. Clovek 0ocas jazdy dostal zle spravy (prvykrat mam komplikacie s uzavrtim deal na dom), ale asi aj take sa stave a ideme dalej. Dosli sme do Edmontonu, pozerali hokej a clovek nakonec bol sklamany, prehrali 2:1 v poslednom zapase :( nastalo ticho u znamych. Ludia smutni ale nezmenime. 

Rano o 4.30 budik a vyrazanie do Calgary, aby som okolo 9.00 mohol byt v praci. Cesta zbehla a od 9.15 som uz zarezaval v praci. V praci ani neviem a prve hodiny leteli, co bolo dobre :) Utorok v praci bol tazsky, nakolko na nohach od 4.30, ale zvladol som to :) Odpadol soma az doma!

V stredu, vela stresu v praci, lebo stvrtok mame nastevu minesterstvo dopravy (Transport Canada). Vysvetlil som Vladovi, co ukazeme a nechame sa prekvapit, ci budu mat otazky, alebo nie. Odniesli sme si naradia do downtownu, keby chceli vidiet, ze ako to robime a pod. Pocasie sa pokazilo a ma len prsat cez noc az do konca tyzdna, takze depresivne.

Stvrtok, rano sme nabehli , ludia z ministerstva dosli, vysvetlili sme. Kyle sa ma pytal po ci som sa pripravoval a ja ze nie ved som Doktor :) On ze si a ze bolo vidiet, ze ako pekne o locomotive rozpravas, vies co na nej robis a pod. A ja mu na to: Kyle, robim kontroly stale mozno som urobil cez 50, viem co hladam :) Ale pekne od neho, ze to tak dopadlo. Dosiel som domov, zase dazd. Cloveku sa nic nechce :(

Piatok den zbehol pekne, ale nikto nebol v office, moj team bol vypusteny skor domov, dal som im trosku viacej casu pred predlzenym vikenodm. Dom sa mi possession day presunul na pondelok, takze verim ze na treti krat a po predlzenom vikende uz dotiahne do uspesneho konca. Vecer som si siel konecne zabehat lebo ani neviem a tento tyzden som nestihol ist.

Sobota, rano nakup v Costco, riesenie veci na dome. Potom navarenie a kostol a zase sobota za nami a uz som sa zmohol len na beh :)

Nedela, zase den saleny po ranajkach vela vybavovacky na dome, move out a poto move in, takze komplikacie ale nakonec to zbehlo a verim, ze bude novy podnajomnik ok , ze dobre budu vychadzat s tymi dole. Cas ukaze.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára