streda 12. júna 2024

586. Week (10.6. - 16.6.2024)

Pondelok celkom dobry den v praci, clovek odmakal si dosiel domov siel zabehat si a rieisili sme jednu vecicku poobede este ale nepodarilo sa doriesit.

Utorok v praci zase dobry den, testovanie novej lokomotivy vyslo dobre pokracovanie bude v stvrtok alebo piatok. V banke som poriesil velku vec takze som spokojny! Vecer sa podarilo doriesit vec ktora sa nepodarilo v pondelok.

Streda skoro rano do prace pred 7, pomohol sol prichystat Vladovi vsetko a potom do officu,  vela vybavovaciek s pravnikmi teraz mam ale co uz Maka sa a idu sa bomby ako stale:) po praci som si bol zabehat, naveceral a uz len dalej spekulovat, lebo dalsi business plan mam v hlave :) 

Stvrtok rano sme naplanovali uprdate software v praci, den zbehol potom zase na dom, kde sme sa zdrzali ale poroboli a pomalicky bude aj dokonceny.

V piatok som v praci zacal o 6.00, takze sa podarilo aj skor skoncit, nechcel so mist na dom, lebo bolo krasne pocasie, takze sme vyuzili cas na krasnu prechadzku, den bol velmi dobry, vecer som si siel este zabehat, zaplakal som ale dal som to. Dotiahol som dalsi biznis v Calgary,  uvidime na konci ci sa to opaltilo, ocakavam navratnost 15-20% za 9 mesiacov. Sprava vecer zo Slovenska ze prva vec odovzdana, takze cakame kedy sa to rozbehne.

V sobou raro, ranajocky, vybavoavcky na dome, clovek dotahuje veci na Slovensku plus tu riesi vela veci, ale dalsi den za nami. Vecer pozeranie hokeja plus film a ani clovek nevie a dalsi den za nami.

V nedelu, dost chaldno bolo takze najprv sme sa rozhodli, ze navarime a potom sa pojde nieco porobit na dom, po dome som siel si zabehat, ale strasne chladno bolo ☹ Vecer este priprava na zajtra do prace a clovek pozrel filmik a vikend za nami.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára