pondelok 17. júna 2024

587. Week (17.6. - 23.6.2024)

Pondelok, rano v praci sme mali dohodu ze musiem skobntrolovat baterky, nasli sme problem ale zas pocas testovania odisla nam elektronika :( takze baterky menime po 20.00 a zatial bojujeme s elektronikou. Plus malickosti vybavujem na dialku so Slovenskom, ale verim ze sa to dotiahne coskoro. Nakonec sqazmenilo lebo bolo zle pocasie a dlho sa bojovalo s elektronikou a dotahovalo sa aby sme viacej mali elektroniku chranenu. 

Utorok v praci taky lahsi den pre mna vol som len do 15.50, mal som s pravnikom stretnutie lebo dotahujem par veci aj v Kanade, takze som musel to dotiahnut. Vecer este verim, ze to bolo predposledne upratovanie na dome. Stale bojujeme s byrokraciou ked na dialku treba veci porieisit ale stale verim, ze veci sa dotiahnu do uspesneho konca. 

Streda velke veci sa dialing na byte, pliesen je tam takze na dialku riesim a verim, ze aj to dajak doriesime. Pohlo sa s internetom do bytu. Este overovanie podpisov, poslanie na slovensko. Potom vecerna prechadzka, dalsie veci poriesit a zajtra dalsi saleny den predo mnou.

Stvrtok aj dobre spravy, ze internet namontovany,  vsetko fici takze byt sa musi dat do dobreho technickeho stavu a ide na prenajom. Jemne komplikacie ale nevadi. Bojujeme a verim, ze bude vsetko dobre. Po praci som zase dotahoval veci pravnickeho charakteru v Calgary, nech som chraneny, este nakup v potravinach. Dosiel som domov, bol som si zabehat, potom pozeral par veci na youtube a pomalicky som sa ukaladal lebo aj zajtra je den a vela sa musi rieisit na dialku.

Piatok, nechcelo sa mi vobec vstavat ale musel som, dal som si kavu a sup do prace, zamakal so mna zaciatku 3 hodiny, teraz mam trosku volnejsie. Objednane veci pre slovesnsko doslo a verim, ze sa to namontuje a vsetko bude ficat, aj ked komplikacie su a asi este tyzden sa musi makat na technickych problemoch bytu. Po praci som si pozrel hokej Edmonton vs Florida, vyhrali sme a vynutili sme si 7 zapas pondelok. Siel som si zabehat, po behani vyzdvyhnut znamu na letisko.

Sobota, rychlo ranajky, zavolanie si s Marcelinom, potom rychlo vyriesenie veci, co sme chceli, obed s priatelmi , kupanie v Banffe, Krasna sobota za nami 😊

V nedelu rano ranajky, kostol, odnesienie znamej na letisko, doupratovanie domu, prichystanie na utorok. Sprava z Edmontonu, ze cistenie furnace bola uspesna a ze ideme dalej 😊 Vecer este prechadzka, oddych a priprava na pondelok, kedy mam velky plan – posledny zapas v sezonne takze kto ma kde uvidi 😊 Ide sa do Edmontonu na otocku!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára