nedeľa 24. marca 2013

1. den v office (18.3.2013)

Takze prislo aj na to - prvy den :))

Mal som sa po prve zastavit na recepcii, ked som vchadzal prave tam bol Andrew (poliak) ze ma vita a ich kecy, ze ako sa mas aky bol trip a pod. Odniesol ma ku mojmu leadrovi Robertovi (on sa javi ako Kanadan), on sa ma ujal asik na hodinku a mi dal podklady ktore mam si precitat a podpisat. Isiel ma zoznamit s celou firmou cca. 70 ludi , lepsie povedane mix kulturalny (kanadan, poliak, argentican, mexican, cinan, ind, palestincan, spaniel, holandan, australcan, bosniak resp. jugos, a ani neviem z kadial vsetci su a nemozem zabudnat na mna slovaka :)

okolo 12.00 pride po mna Robert, ze ideme s Andrewom na obed. Na obede sa vypytovali ci este neni sanca niejakeho slovak doniest tam, ze viac veria europskym skolam ako skolam z Indie.

Cely den som cital, co vsetko mozem a co nie v praci, co odo mna cakaju, kolko mam volna, na co mam narok a pod.
 Moje miestecko 
 Moja menovka
Pohlad na office odo mna

Mena s akymi sa stretavam v office:
Kia, Pascal, Hakan, Matias, Robert, Andrew, Angel, Alejandra, Mirza, Chrystal, Wanda, John, Peter, Larry, Mohammed, Ahsan, Falak, Nellie, Jena, Emanuel, Jiangi, Hal - doplnene 4.1.2016,  ....ked ma napadne este doplnim

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára