piatok 29. marca 2013

Velkonocne sviatky v Calgary

Ako ste uz citali, po praci strtok som vystartoval ku Slovakom do Calgary. Po 3 hodinovej ceste vascinou po dialnici som dorazil do ciela. Zavolal som ked som dosiel, neboli doma, musel som si trosku pockat a spoznal som Evicku (pani plna optimizmu) a Martina jej partnera super pana.
Po zoznameni sme vosli do domu a prisli ku nim na nastevu manzelsky par z polska (ktory dlho zili predtym v USA - Chicago) a teraz su po rocnej anabaze v Polsku opat mimo, ale teraz si vybrali za vytuzenu krajinu Kanadu, Trosku sme sa zoznamili, popili, napapali a sli sme s Martinom, Evou spat. Poliacikovia odisli domov.

Na Velky piatok ma zobrali na vylet do lyziarskeho centra kde boli Olympiske hry 1988 (alpske discipliny), v danom lyziarskom centre velky pocet Slovakov a Cechov, vraj dane centrum nazyvaju Ceskoslovenske :))
Miesto, kde sa kobnali 15. zimne olympiske hry
                                            Miesto, kde sa kobnali 15. zimne olympiske hry
Miesto, kde sa kobnali 15. zimne olympiske hry

Eva ma tam zoznamila s jej znamymi, celkom pohodia ludia co utiekli zo Slovenska resp. Ceska aby mali lepsi zivot. Ale musim povedat, ze na kazdom kroku slovencina resp. cestina!!  Cestou domou som pofotil este par peknych fotograii. 





Po prichode do domu sme si dali fajny hovedzi gulasik, musim pochvalit Eva prichystala velmi dobre jedlo, fakt dobre vari, citil som sa ako doma :)

Biela sobota bola pracovna , Martin sa siel lyzovat a ja s Evkou sme chystali obed na sobotu. Fajne rezne a puceny zemiacik + kuracia polievka.

Nedela, opat super obed o ktorom sa mi len snivat bude v Edmontone a to kacka + knedlik a cervena kapusta. Zobrali ma do shopov a musim povedat ze veci su tu naozaj lacne :)

Rozlucili sme sa, lebo za 3 dni sme mali kopec srandy, nieco pokecali, popili a spoznali sme sa. Predlzeny vikend  hodnotim velmi vysoko a uvidime kedy vyjde cas na pribehnutie opat k nim na trosku slovenskej srandy :)

Ceny len pre zaujmavost:
Tommy Hilfinger (kosela) - 30$
Ralph Lauren (kosela) - 20$
Rifle Guess - 30$
Poltopanky Guess - 50$
Hodinky Tommy Hilfinger od 80$
Ponozky Ralph Lauren - 2ks 10$
Ponozky Tommy Hilfinger - 4ks 13$
Obek Hugo Boss - 200$
Oblek Tommy Hilfinger - 150$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára