nedeľa 24. marca 2013

14. Marec 2013 - odlet zo Slovenska

A prislo to, clovek po rozluckach s byvalimi kolegami, priatelmi, s rodicmi a so svojou laskou, vystresovany rano o 1.00 nastupuje do Shuttle busu a smeruje smer Budapest.

o 6.25 hod. odlet z Budapesti do Amsterdamu
o 12.40 hod. odlet z Amstredamu do Calgary

V Calgary som ziadal o pracovne povolenie a dali mi ho na 3 roky, takze asik viete kolko tu asik minimalne ostanem :) V Calgary som mal cca. 5 hodin na prestup a na vybavovanie, bolo toho casu az az.

o 19.58 hod. bol planovany odlet z Calgary do Edmontonu.

Prilet do Edmontonu s hodinovym meskanim, nakolko lietadlo bolo spinave a museli ho pre nas prichystat!

Na letisku ma caka kontaktna osoba, starsia pani Sandra z firmy, ktora sa stara o mna, aby moj presun mal hladky priebeh.

Cakame na batozinu a Sandra ma nesie na apartman (ktory mi firma dala na 6 tyzdne FREE).

obyvacka
obyvacka
kuchyna
jedalensky kutik
spalna a moja kamoska Muvka

15.3. piatok ma Sandra vyzdvihuje a ideme vyzdvihnut auto, ktore mi firma dala na prve 6 tyzdne.
Dodge Avenger 2.4 liter, 6 rychlostny


Po vyzdvihnuti auta a odneseni ku apartmanu (nakolko Sandra ma nosila jej autom) isla so mnou vybavit SIN (social insurance number), ukazuje mi Edmonton, ze kde co je aj tak je na mna vela nepamatam si kde sme :)) Vsetko mi pripada rovnake!

Po vybaveni SIN ideme do banky aby som si otvoril ucet. Sandra ostala sokovana nakolko s bankarom som bol 1 hod a 45 minut co inokedy maju vsetko do hodiny. Ja som jej povedal I am millionaire :)) Zacala sa smiat, ze som stale plny elanu. Dostal som debetnu platobnu kartu a ze cca. o 10 dni na pobocke si mozem vyzdvihnut aj kreditnu kartu. Poobede sme boli pozriet 2 apartmany a ani jeden ma nezaujal, v oboch chybala pracka priamo dnu v byte, co bola moja podmienka. Ked pracka je v budove sa o nu delis a este aj platis 2.25$ :)) a taku istu sumu aj za susicku!
Moje debetna platobna karta, verim ze mi casto bude robit radost :)

16.3. sobota, kratky den so Sandrou boli sme pozriet 2 apartmany opat a jeden sa mi velmi pacil a som si povedal ten bude moj :)

17.3. nedela volny program , skor by som povedal stres pred prvym dnom vo firme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára