pondelok 10. júna 2013

13. week (10.6. - 16.6.2013)

Pondelok, co nove Argentincan siel na dovolenku, nebudem mat debka co do mna buzeruje a kokocinky sa ma pyta. Poobede som varil cicerovu polievku s klobaskou a opat zakonzervoval som na tazsie chvile, ktore ma v Kanade budu len cakat, ved viete na kazdeho raz pride :) a na mna tiez, ale verim ze az neskor, resp. NIKDY. Prichystal zeleninovy salat, dorobil jeden pekny obraz do jedelanskeho kutika, ved musim prichystat vsetko aby vyzeralo pekne.

Utorok, na tento den som sa tesil od mojho prichodu. Vecer idem po Domicku na letisko aj s transparemtom, dufam ze sa jej bude pacit, zatial o nicom ani netusi :)) Vsetko som zmakol na jednicku, po praci kupil kvety, kupil torticku, prichystal rizoto, dal do kopy este postel a prichystal tranparent dokupil este balon a davaj na letisko. Vysmiatu Domku som zbadal, vystiskala ma bola zlata a nadherna ako stale! Doniesol som ju do bytu a ma aj pochvalila, ze som to pekne zmakol a vyzera to tam velmi pekne, potesilo ma to, ze moja praca nebola zbytocna!

Stredu v praci sme nemali Leadra, tak si viete predstavit. Okolo 14.30 hod. zahlasili, ze o 15.00 pride nejake tornado, tak som cakal co pride. cca o 15.00 sa kurevsky zatiahlo nenormalna tma a zacalo nenormalne prsat s ladovcom, ale viacej nic :)) Domka bola unavena, ked som dosiel z roboty, nakolko som chcel aby, co najskor presla chorobou co sa vola pasmova choroba a ze je tu o 8 hodin menej ako na Slovensku, tak som ju zobral len tak na rychlu exkurziu obchodov a sme sli spat az nieco po 20.30 co jej asik prospelo, skor by som povedal zaspali sme v obyvacke pri prvom finalovom zapase o Stanly-ho cup.

Stvrtok, po praci som ju zobral na rychlu exkuziu do WEM (West Edmontonu Malli) a ta sme zasli do obchodu, ktora kazda zena ma rada a to spodna bielizen od Victoria Secret. Sa jej pacilo, vecer este pozreli dievcensky futbalovy zapas, trosku sme sa posmiali, ze brankarka mala chustecku na hlave (asik moslimka), v utoku bola polka, po ktorej stale otec krical "rusaj se " ... tak sme mali trosku zabavy :)

Piatok som pracoval iba 4 hodiny, do 11.00 potom ideme smer Calgary s medzi zastavkou v jednej ZOO, kde su vraj krasne medvede co su vo vsetkych reklamach, uvidime ci budu vacsie ako ja :) Fotky doplnim slubujem. Do Calgary idem pomahat sslovakom postavit plot, dufam ze to aj zvladneme :)

 Macko najvacsi - kodiak :)
Macko a ja, aky sme krasny :)

Sobotu sme nastivili Olympisky park v Calgary, kde bola zimna olympiada v  roku 1988 a sien slavu kanadskeho sportu. Potom sme sa vybrali do skanzemu, kde sa nachadzali stare domi ako to bolo v 18 a v 19. storoci v Kanade.
 Vosiel som aj do bob :)
 A po sutazi, som bol oceneni za prve miesto :)
Ucim Gretzkeho finty ako ma hrat hokej :)

V nedelu do 3.00 sme mali oddych a nakonec sme sa vybrali do centra Calgary bicyklami, cca. tura mala 27 km. Ale musim povedat, ze pekna cesticka okolo rieky, mali sme sa na co pozerat.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára