utorok 18. júna 2013

14. week (17.6. - 23.6.2013)

A zase zacina novy tyzden uvidime co nam da :) Pondelok sme dostali dalsich novych kolegov v pocte 3. Predstavovali mi jedneho, mal holu hlavu a dlhu bratu. Ja milovnik ludi pytam sa ho "Where are you from? " a on mi odpoveda, ze I am Canadian. Trosku prekvapeny a o 10 sekund spusti ano som kanadan, ale pochadzam z Pakistanu. A najvacsia sranda ked o 14.00 hod. si vytiahol koberec, vyzul sa a zacal sa asik 15 min modlit!! Tak to bola pre mna sila.

Utorok, konecne sa mi podarilo dat vymenit vsetke veci co som mal dat vymenit, uz len dokupit trosku lepsie pneumatiky na zimu a bude moj bourak v stave ako novy :) Servisak bol na odporucanie Vietnamec, zobral len 350$ mal som ponuku aj od inych a pytali len 600$ za vymenu oleja + olejovy filter, obe predne tlmice, riadiacu tyc (PITARM) a niejake dve ani neviem slovensky co to bolo ale niecoo take ako klbiky (JOINT BALLS), ked som prisiel po auto vietnamec mi hovory HARD JOB, but you will be happy :) Ved uvidime ci budem !

V stredu sa dokopy nic vynimocne neudialo. V robote konecne makam, lebo do piatku musime mat ukonecene veci a inak strasna pohodicka :) Inak vcera (utorok) mi skoncila skusobna doba, zatial nemam ziadnu odozvu co a ako :) Ked su ticho asik ok vsetko je :D

Stvrtok som rano dostal informaciu, ze danu pracu co som robil je dobra a ze len male vyhrady ma a ze bude dobre ked to stihnem do obeda opravit a poslat na dlasie spracovanie. Ako viete som to stihol a pustam sa do dalsej veci co im hory pod zadko, rad by som mal ciastocne ukoncenu v piatok, ale piatky teraz cez leto (co mam tu Domcu) tak pracujem len od 7.00 do 11.00 aby som mal dlhsi vikend :) tak vidim to na pondelok, ze by to mohlo byt ready a opat bude moj leader s mojou pracou spokojny. Poobede som si bol kupit ponorny mixer, treba mi ved chcem si robit (teraz Domka mi bude robit) fajnu brokolicovu polivku. Vecer sme boli v potravinach trosku vacsi nakup za jedlo = 175$. Podotykam nekupil som ziadne maso!!!
Moja nova hracka do kuchyne :)

Piatok, tento milujem kratky den o 11.00 som vypol PC a utekal do banky nieco, poriesit (neskor sa dozviete co :) ) Vsetko sa stihlo piatok ako som chcel, trosku v banke som ostal zaskoceny, ked chcem preposlat zo setriaceho uctu peniaze do inej banky (napr. z Tatry do VUB) ta pytali poplatok 31$. Som im povedal ze dakujem a urobil som po svojom!

Sobota, Domka isla ako dobrovolnicka pomahat na jedne atleticke preteky, tak som sa aspon trosku vyspal len do 9:00 hod. a potom som zacal chystat francuszke zemiaky. Potom okolo 15.00 som  siel Domku vysdvihnut a sme sa zastavili pozriet do niejakych obchodov, a Domnka si kupila dve kabelky + jedno sako, suma sumarov 30$ a normalna cena za kabelku bola 85$ za kus a za sako 60$. Ja ze 30$ ved to pohode, a Domka mi vravi je to jedna z drahsich znaciek a predava sa aj v KE, ale kabat stal iba 350 EUR. Trosku som ostal zaskoceny!

Zemiacky pred pecenim v rure :)

V nedelu sme sa vybrali do Elk Island Park, kde sme boli pozriet Bizonov. Celkom pekne a krasne mohutne velke zvieratka ako ja :)
Vstup do parku a nizsie uz spomynane domace zvieratka :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára