pondelok 3. júna 2013

12. week (3.6. - 8.6.2013)

Pondelok, po pracovnom vikende sa velmi tazko stavalo, ked clovek spal len 5 hodin, ale co uz, prave v Kanade ma slachti, tak plny elanu som dosiel do officu, cca o 9.00 rychla porada co odo mna ocakava Leader teraz, ked mam povedat ani neviem co rozpraval, lebo sa mi chce spat :D Po praci som si bol kupit vrtacku, a smirglovaciu hlavicu na vrtacku aby som mohol presmirglovat ten prestrel na mojom krasnom "vysnivanom" auticku. Normalne sa bude musiet stat zo mna domaci majster aby som usetril kvantum penazi za "odbornu" pracu, co ja kanadanom neverim ze vedia robit.

Utorok v praci klidek ako stale, siel som s kolegami na obed dali sme si cerstve pyrohy podla mna predavacka, co ich robila bola bud ruska alebo ukrajinka. Po praci som sa dohodol s kolegom z indie ze pribehnem za nim aspon pokecame tym si zlepsim anglinu a zbehne mi aj poobede. Boli sme vo Victoria parku, nizsie mozete vidiet fotky, fakt pekne je tam a vela moznosti na trenbovanie golfu!
 Krasny pohlad, na kanadsku zelen
 Kacka sa prechadzala, premyslal som ci jej krk nevykrutim a budem mat uz na vianoce jedlo:)
Tu trenuju golf, neveril som - ale videl som :)

Streda v robote mi prilozili, ale zatial pohodicke nejak zvladneme, Asistentka ma prekvapila a pytala sa na situaciu v cesku a na slovensku a ci je moja rodina ok, lebo ze videla v telke ze su tam velke povodne. Fakt mile od nej! Po praci som si vybehal trosku obchody doplnil mrazak :) ved nemozem schudnut ani gram :) Zajtra opat vyplata a rad by som zbehol ist kupit madrac a postel, uvidime aky bude den ak ok, tak bude aj fotka mojho letiska kde budem oddychovat :)

Stvrtok, konecne som sa dostal aj ku kupe postele. Nateseny som siel do obchodu kupil som ram na postel, ku tomu madrac a neskor som este zbehol do IKEI kupit plachtu na madrac, suma sumarom dneska 700$ minus, ale postel je doma :)
Moja postielka, prva v Kanade :)

Piatok, musim povedat, ze na novej postielke sa spalo vyborne. Ako kazdy piatok ludia zacinaju okolo 11.00 hod. zdrhavat z prace, ja som siel pekne po 8 hodinach bolo nieco po 15.30 hod. nerozumiem ako mozu neustavicne simulovat pracu :) Po praci som siel pokupit este drobnosti ako su pekace, ved aby som sa naucil aj nieco piect ked nuda ma prinuti rozne veci robit. Kupil som slahackar, kde clovek da slahacku pusti do neho kyslikovu bombicku a ma zdravu slahacku a nie tie umeliny co predavaju za 3$ a sama chemia!!!  mozno dnu je aj ropa :)

Sobota, upratovanie, konecne som sa dostal aj ku vybalovaniu veci co som dostal, vsetko mam konecne pekne v skrini. Varil som si kuraciu polievku, tak aby bola na nedelu, pondelok a utorok a zvysnu som si zakonzervoval a sup do chladnicky, verim ze sa mi nebude stale chciet varit. Zbehol do obchodu dokupit zasobi ved zachvilu Domka dojde a to treba byt prichystany na nu :) Poupratoval som balkon, kurnik sopa balkon pekny, ale strasne vela prachu mam na nom :( Vecer pozeral vyborny hokej Chicago - Los Angels.

Nedela, rano ranajky a sup za kamaratom sli sme menit nieco na mojom Burakovi aby som nemusel vela platit mechanikovy, podarilo sa vymenit dve veci, lebo nemali sme velky zdvihak na zdvihnutie celeho auta a nevedeli sme presne kde zvvysok sa nachadza, lepsie ako nic. Mam aspon tie dve veci vymenene na lavej a pravej strane naprave. Musim povedat ze to stare, tam to drzalo asi len silou vole alebo hrdze!!! Odsruboval kolega jednu stranu a druha sa sama odlomila :( dost smutne ani som nevedel na akom prehnitom chodim :) Ale teraz lepsie citit, prednu napravu, lepsie je a verim, ze ked vsetko potrebne sa pomeni tak bude ok. Potom som este povysaval byt a mohol zacat oddycovat :)

Vola sa to sway bar :)

Predstava, co sme menili a priblizne kde pod autom sa to nachadza!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára