utorok 28. mája 2013

11. week (27.5. - 2.6.2013)

A je tu pondelok, rano o 8.00 som musel letiet na svojom SUV na letisko, nakolko tam sa nachadza colnica a daval som preclit vsetke veci co som si poslal. O 8.45 som bol v office a opat som musel pozerat na tych krasovcov :) cca o 9.30 prisiel mi na sukromny e-maill, ze mate preclene neplatil som ziadne clo, ze kedy mozem prijat baliky. Ja slusny som chcel byt tak som sa pekne spytal ci mozeme po 17.00 hod. a on odpisal, ze ano ale musia preverit ci ta firma, ktora bola za to zodpovedna je ochotna zaplatit extra poplatok, tak som im napisal, ze 12.15 hod. Vas cakam pred bytom. Prisiel som vidim svoj bicykel, normalne mi dosiel :) a plus dalsie 5 krabic, kde budu aj letne oblecenie, nakolko som mal asik 4 kratke tricka a jedne normalne kratasy (tie som si uz kupil v Kanade) inak same obleky ako debko :(( Vecer som to vybalil, vsetko este nieje lebo chybaju mi cca 40 vesiakov este :))

Utorok po praci som zacal opravovat podbeh na aute, nakolko je tam taka diera ako keby niekto gulovnicou prestrelil :)  MUSIM to zakryt lebo inak neprejdem prehliadku. Okrem tejto maxi dieri musim este dat niejake nahradne diely vcetne tlmicov, verim ze vsetko s vymenou, kde dam vymenit pozadovane veci a aj olej, ze by som mohol vojst do 500$ a BOURAK bude fungovat minimalne do roku 2017 kedy bude mat vyrocie :) 20 rokov svojho zivota, potom ho budem moct pustit aj z kopca :)) To gitovanie prestrelu bude etapove, nakolko nechce hnet chytit, vidim ze budem mat hranie po praci kazdy den :) vecer som si dal dokopy bicykel, nakolko mi dosiel mimo kolies, sedadlo vytocene o 45 stupnov a tak isto aj KORMAN po slovensky volant :)

Streda, velmi skarede pocasie poobede, ked som vysiel z officu zamraceno az skoro ako v noci tma ! Tak som sa rozhodol, ked vonku prsi ze pojdem pozriet do nemeckeho obchodu co tam maju a ci si nieco vyberiem, kupil som si nejky salat za 3.20$ uvidime, dam si ho stvrtok na ranajky verim ze ma neprezenie :) Potom som zbehol este do talianskeho shopu, kde som kupil si salamu nieco ake ako sucha salama nazov slovensky neviem sorry :) dalej slovensku horcicu made in poland, dufam ze bude dobra ak ano tak viem AKU budem len kupovat, moznov Madarskom shope kupim aj nasu alebo v polskom obchode uvidime casom. Na veceru som si dal pyrohy na ktore nedam v kanade dopustit, kazdy tyzden aspon raz ich papam, su plnene fetou, zemiakmi a nieco akoze morske plody, ku tomu este smotanu a neviem sa ich ojest!!! Zajtra ma caka tazky den, chcem dokoncit co som mal na tyzden, ale verim si ze ked sa na to pozriem mam to hotove do 4 hodin, dovtedy pracujem tak na 25 - 35%, a aj tak som sikovnejsi ako kanadania :)

Stvrtok, bolo ok pocasicko, mohol som sa venovat prestrelu na aute a trosku to viacej zagitovat. Nieco sa podarilo a vedel som ze zec vikend sa podari viacej. Piatok zebehol docela rychlo, po praci som sa vydal smer Calgary za znamimi, nakolko som slubil ze im pomozem. Po prichode ako stale fajne pivecko a najhnusnejsia kanadska vodka (neodporucam pit, chuti ako okena ). Sobotu rano sme vstali, som sa ich spytal ze ci nemaju javorovy sirup, ludia v kanade to chvalia tak ze skusim .... dalsia rana pod pas po ich vodke, nikdy ... ako keby som pil sojovu omacku s medom FUJ. Po fajnych ranajkach sme zacali kopat dieru na odtok.

Kanadske ranajky v Calgary :)

Po 6 hodinach, sme vykopali polozili ruru, pekne napojili, zasypali a aj taku iba 200 betovu platnu vratili na miesto, skoro som sa posral taka bola tazka, ale aspon som silny ked som hlupy :D Okolo 20.30 vecer sme vsetko dokoncili, mohli sme sa ist najest fajny madarsky gulas s parenou knedlou a zakusok (pecene a parene buchty). Potom som si dal  dva prazdrojiky a spokojny som mohol ist spat. Tahalo ma do spanku ako maleho chlapca.

Slovenske pecene buchticky v kanade :)
Parene buchticky v kanade :)

Nedela, oddych cely den len prsalo v Calgary a vecer, nieco po 20.30 som sa vydal smer Edmonton, celu cestu prsalo a neprijemne sa soferovalo ale okolo 0.00 som dosiel zniceny do bytu a mohol ist spat a cakat co mi prinesie novy tyzden.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára