pondelok 13. mája 2013

9. week (13.5. - 19.5.2013)

Pondelok, opat nuda v office, polovicka officu si vybrala vraj sick day (nieco take ako u nas paragraf), ale nemusis to dokladovat  zamestnavatelovi). Opat simulacia prace takych 80% simulacia a zvysok som si pomalicky chystal podklady co budem musiet niekedy aj dokoncit. Po praci som vyplatil pausal za telefon a kupil som si obrazy do obyvacky, verim ze teraz to vyzera este lepsie.

Trojica obrazov, musim povedat ze je to celkom ok 

Utorok nic vynimocneho sa nestalo, stredu som opat siel na aglictinu do kniznice trosku si porozpravat a verim ze pomalicky ale iste sa zlomi jazykova bariera.

Stvrtok bol moj posledny den v praci, po praci som si siel nakupit veci na vylet a pobalit sa domov.
Piatok (som mal slovensky paragraf - pracujuci vedia co to znamena) skoro rano o 7.00 ma vyzdvihli a smer Calgary (nastivili sme tam Calgary tower a jedno muzeum , kde boli stare auta), potom presun do Canmore, tam som sa stretol s mojej triedninim synom, ktora ma ucila na strednej skole. Vecer sme dorazili do banffu sli sme sa najest a tam som stretol zase svojim znamych , porozpraval som sa isel navecerat a po veceri s chlapcami siel pozriet ako to zije v dedinke, ktora mi velmi pripominala Swiss. Asik viete ako to dopadlo, trosku sme sa napili porozpravali s Kanadanmi ale oni nas maju za alkacov, nechapu ako sa moze pit vodka s pivom :)) Nevadi :)) prespali sme na hoteli a v sobotu smer Jasper. Po ceste sme sa zastavili na par krasnych miest, priroda je tu nadherna. Vecer sme spali v stane nic prijemne ked cez noc iba 5 stupne bolo. Po dlhych 400 km sme v nedelu vecer dorazili domov, vsetci rozbiti z cestovania nakolko sme precestovali za 3 dni cca 1400 km :(( nic prijemne ale zazitky mame a aj fotografie su velmi pekne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára