pondelok 6. mája 2013

8. week (6.5. - 12.5.2013)

Pondelok, musel som zaregistrovat auto, vybavit poistku na auto, co vobec ta poistka nie je lacna mne ze som tu novy a nemam ziadne skusenosti s kanadskymi cestami mi dali poistku len 1960$ rocne :( mesacne cca, 165$
Ked som vybavil poistku, isiel som zaregistrovat auto a vyzdvihnut si SPZetku a potom som si konecne mohol ist po auto , nakolko bez znacky a poistky nemozes chodit a znacka je majetok cloveka a on si to moze prehadzovat na svoje auta. Normalna SPZ stoji cca 85$ a ta s menom ake ty chces stoji 250$ v buducnosti urcite bude MACEK :D Dali mi nadhernu znacku a to BJZ 38 31, jedna nadhera :))

Utorok, som siel dokupit posledne 2 kusy stoliciek, nech vyzera konecnne normalne stol v kuchyni a aby boli tam 4 ks stoliciek, namiesto obrazu som si do obyvacky na stenu kde mam gauc dal Kanadsku vlajku, nech sa citim ako doma :)
Moja utulna obyvacka :)

Stredu som bol po praci rychlo zbehol kupit stojan na papierovy obrusky a rychlovarnu konvicu a potom som siel umyt auticko a povysavat, nech je ok, ale aj tak musim kupit sampon na auto a este raz a dokladnejsie umyt, nakolko dneska som ho len tak vysprchoval na trikrat.


Moja rychlo varna kanvica :)

Pomalicky, ale iste sa mi rozrastaju vsetke potrebne veci, co clovek potrebuje v domacbnosti. Prvykrat som sa bol strihat od 13.3.2013, kedy som odisiel z Kosic. Dufam ze ma velmi nedojebkala kadernicka :)

Nevyzera to az tak spatne :)

Stvrtky mam docela rad, skor kazdy druhy stvrtok ma tesi chodit do prace, nakolko kazdy druhy dostavam vyplatu na ucet :) Stvrtok som si uvedomil, ze je to 8 tyzdnov co som odcestoval zo Slovenska. Poobede som si kupil siltovku na hlavu ved som Olejar :)
Moja nova siltovka :)

Potom som siel na postu nakolko mi prisiel papierik, vysraty som siel tam, ze nahodou niejaka pokuta za rychlost alebo ja neviem co som si mohol mysliet a nakonec mi pani dala televizot :) Tak mam konecne aj televizor v obyvacke.

LED Samsung 40" - verim ze posluzi 

Stvrtok vecer som objednal kvety na den matiek, ved treba mamicku prekvapit a zaroven mam len jednu ju!
Piatok som si bol kupit nove kratasy, lebo marne cakam na veci zo slovenska este stale nedosli a verim ze do konca mesiaca budu lebo mam tam vsetke veci na leto.

Ako chodim s autickom z prace :)

Vecer sme boli s jednym slovakom na Whyte avenue ale podla mna tam nic nieje zase som si dal capovany pilsner v hospudke a tesil som sa na vikend. Nakolko som vedel ze v sobotu nas caka velka zaberacka u nasho ceskeho emigranta.

Kosicky sracko ide na Edmontonsku hlavnu - nech sa trasie :)

Celu sobotu sme davali dole obklad dreveny z jeho domu a poobede aj tehly. Jedno co v ten den bolo fajn, som jedol vlazsky salat a na veceru steajky :)

Nedela ako stale oddych ved som si necitil vobec ruky po sobote :) Vecer som bol vo WEM na akoze kanadsku veceru obrazok nizsie :) Stejk bol taktiez dobry!
Kanadsky steajk u Scherlocka Holmsa vo West Edmontone Malle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára