nedeľa 28. apríla 2013

7. week (29.4. - 5.5.2013)

Ahojte, dneska je pondelok 29. Aprila a neuverite, nam opat zasnezilo :) trosku rano a trochu poobede. Sneh sa neudrzal. Tento tyzden chodim do prace autobusom, nakolko som piatok uz vratil auto a pevne verim, ze do tyzdna mozno do dvoch aj bude dalsie.

Celkom uspesny tyzden za nami, prvy ale aj posledny tzyden kedy som chodil do prace autobusom. Stredu som sa bol pozriet na aukcii aut, resp. zoznamovat sa s nou nakolko v sobotu som mal ist na velku. V sobotu som bol na velkej akcii niektore ceny aut sa vysplhali do zakernych vysok, ale rano som sa v sobotu dozvedel ze jeden chlapik predava Chevrolet za facku, ide o stvorkolku a SUV tak som si ho kupil :) verim ze aspon 30 000 km vydrzi (redakcna poznamka z 5.1.2016 - nevydrzal, nabehal som na nom len cca. 12000 km) a pod vianocny stromcek dostanem nove od Jeziska.
Moj prvy tatos v Kanade :)

Este piatok som si kupil opat dalsie ponozky Tommy Hilfinger a v sobotu spodky Ralf Lauren, ved treba si robit radost :)

V nedelu som dokupoval este par veci do bytu, nejaku lampu, kreslo, a malickosti na varenie. Konecne sa mozem pochvalit, ako vyzera zatial obyvacka. Do konca tyzdna by som mohol mat uz aj televizor. Takze bude vyzerat este lepsie.
  Takze tak niejak vyzera moja obyvacka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára