pondelok 15. apríla 2013

5. tyždeň (15.4. - 21.4.2013)

Takze dalsi tyzden pred nami, opat to bude tyzden, kedy musim vela osobnych veci vybavit a o tyzden sa stahujem do noveho apartmani, takze mozem zacat zhanat veci. Dneska (pondelok) rozhodol, ze skusim ist na skusku testovu z vodicaku, zial na prvy krat som ju nedal :(( dostal som sa len na 23 otazku a tam som skoncil, lebo som mal viac zlych ako 5 (cize moj prvy result vodicaka 17 OK, 6 zle - pre informaciu potrebujem minimalne 25 OK). Tak co skusime opat, asik si to dam na sobotu a budem poctivo dalej drvit tu brozurku do seba. Dozvedel som sa, ze musim si dat prelozit vodicak a informaciu, ktoru som mal, nakoko som uz nieco si tu dal prekladat, islo o kartu vodica zo Slovenska a ta ma stala iba 90$, tak teraz som dostal zlavu a bude to utorok hotove a bude ma to stat len 80$, radost zit v Kanade :) aj za vzduch platim :))

Vecer som sa rozhodol, ze si urobim radost, nakolko nemozem byt sklamany ved test je po anglicky a obcas som bol vygulany co chcu :) bol som si kuput kvalitne panvice do kuchyne ved som niejaky kuchar. Vitazna znacka pre vybavu mojich panvici a kuchynskeho riadu je LAGOSTINA, ide o kvalitnu taliansku znacku.
Kupil som si 20 cm ale aj 26 cm, ved som kuchar no.1
Moja panvicka :)

Utorok, po praci som musel ist po prelozeny vodicak. Prisiel som na to ze okolo 16.30 ked clovek chce ist z juhu Edmontonu na sever, tak mu to moze trvat 45 min a to som siel len 10 km :DDD
Ked som vydvihol vodicak, som siel do Canadia Tire, lebo tento tyzden tam ma byt akcia na kvbalitny riac na varenie a kusy nabytku. Tak som si kupil kvalitne hrnca na varenie (150$ zlava iba z 500$) a 2 kusy takyck akoze skriniek do obyvacky. Uvidime ako to bude vsetko vyzerat, ved uvidite aj vy fotky pridam :D
Moje hrnce :) dufam ze sa bude dobre varit

Take 2 kusy, skriniek, verim ze bude to ok vyzerat, ked vsetko dokupim :)

Streda, nic vynimocne sa neuskutocnilo, Stvrtok sme mali team/building z prace, ale len skupina, ktora ma na starosti navrh rozvodni boli sme 6 a otazky typu na ako dlho mas papierem ci nechces ostat a pod. Vsetci si dali po jednom pive a niejake kuracie nozky a vyrozpravany a vysmiaty vsetci sli domov.

Piatok som sa bol po praci infomovat kolko by som dostal poistku na auto, nakolko som novy cena bola krasnych 2000$ na rok na Ford focus rv. 2002.... slusne, ale nemam tu ziaden kredit tak musim sa s tym. niejak popasovat.

Sobotu rano som si bol spravit opat test na vodicak a druhyrkat som nepresiel ale uz som sa dostal na 28 otazku, predtym len na 22. Verim, ze do tretice budem uspesny uz. Potom nastala 2 hodiny anglictiny a po anglictine sa islo na autosalon s partiou slovakou, Celkom zaujmave auticka, niektore by som si vedel predstavit ze by som take tu mal :)

Take mozno bude :)
 J
Citil som sa v nom ako vo svojom :)

resp. ked nebude na Volvo bude dobre aj toto:
VW Touareg made in Slovakia!!!

Dokaz :D

Musim povedat, ze som bol prekvapeny ako sa sedi v Trucku, by som si vedel predstavat behat aj na tom, ale neviem na co by mi bola vlecka :D
Ford F150 ,.,.. ako v AVII, ale dobre!!


A v nedelu som sa stretol poobede s jednym starsim cechom Romanom, super chlapik. Sli sme pozriet 2 Fordy Focusy Wagon, prvy cervenej farby chcel za neho 1950$ nebrzdilo to, rozbite celne sklo, ale to je tu bezne a vozia sa s rozbitym na Slovensku uz by sme nemali osvedcenie :D druhy bol zltej farby a to by som asik uz nikdy dalej nepredal, tak sme sa zhodli ze budeme hladat dalej :) - nechapal som ale na oboch by som musel menit celne sklo a to len kupim a musim investovat peniaze, dobra hlupost! Po prehliadke sme si dali radsej dobre pivecko Stella a vecer som sa este zastavil na pizzu s jednym Slovakom. Pred stretko som stihol este v Ikei kupit podobne pohare ako mam v Kosiciach, nej mi pripomiinaju trosku domovinu.

Moje Kosicke pohare :)

Jeden Focusik, aby ste mali predstavu co som bol pozriet


Quattro formaggi - dala sa zjest :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára