pondelok 22. apríla 2013

6. tyzden (22.4. - 28.4.2013)

Pondelok, pre kazdeho pracujuceho je to najkrajsi den :D rano som zaspal trosku stal som az 6.30 taky nevyspaty ale co uz o 7.15 som uz sedel na stolicke v office. Pocas pracovnej doby som dvakrat odbehol do office noveho apartmanu, ale zbytocne ani raz tam nikto nebol a ked som volal povedali mi ze mam prist inokedy a skusat, pekne mi pomohli. Po praci som zbehol si zaplastikovat zdravotnu karticku, lebo tu davaju len papierik, bez obalu a kupit riad do kuchyne, ved odchod sa blizi a rad by som tam mal nieco.

Tak vyzera karticka poistenca tu :) Inak zdravotne poistenie v tejto provincii je zadarmo, jedinej v Kanade!
Moj kuchynsky riad :)

Este dneska som dostal informaciu, ze mam dres kupeny na stredu na hokej Edmonton Oilers vs. Chicago Blackhawks , takze vyzbrojeny salom a dresom a pojde sa :)

Z predu pohlad 
Zo zadu pohlad

Den plny makania a zhanania pokracoval este vecer, este som bol kupit stolik pod TV do ikei za slusnych 70$, verim ze posluzi. Odskusal som si gaucovu supravu, celkom som bol spokojny s nou, takze asik cez vikend si po nu pojdem nech ten byt, co najskor vyzera ako ma byt a nech sa citim v nom super.
Tak bude vyzerat, zivot je zmena v Kanade budem mat biely nabytok :D

Utorok, po praci som sa musel pobalit nakolko som vedel ze stredu z prace budem sa ponahlat domov prezliest a vecer som siel na NHL. Tak cely vecer utorok som si chystal veci a vyzeralo to asik niejak takto:

 Flase, su zalohovane, tak som si ich musel zbierat a daju sa vratot vo velkych skladoch iba !!
 Same tasky :)

Streda, tak konecne som videl zapas NHL, trosku sklamanie ale mozno druhy zapas, ak niekedy pojdem bude lepsi. Stadion aj ked stary tak celkom pekny.

 Takto vyzera vo vnutri, kde hraje Edmonton Oilers

Stvrtok, skoro rano od 6.00 do 8.00 som odnasal veci do auta a este raz ma to dneska cakalo vynasat spat z auta do noveho apartmanu, takze poobede som mal zase makacku. Cca. 10-15 krat som niesol z auta veci do bytu resp. naopak!

Piatok som skladal trosku nabytok. V sobotu som bol dokupit este gaucovku a pomalicky to vyzera uz ako doma :) Nedelu som si uzil odpocinok plus som si navaril ako stale na 3 dni do prace. A ide sa do 7. pracovneho tyzdna v Kanade.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára