pondelok 8. apríla 2013

4. tyzden (8.4. - 14.4.2013)

Pondelok - opat zacinam novy tyzden v praci. Rano telefonat, ze si mam prist po vizitky a nastavit bezpecnostny kod pre vchod do budovy. Vsetko sme ponastavovali a sup skontrolovat maily, co nove.
Moja nova vizitka :)

V poste som nasiel pekny mailik, kde ma krasne vitaju ako noveho zamestnanca ABB, konecne po 3 tyzdnoch sa aj patrilo :)
Cast mailiku

Tak konecne som zacal pracovat, dokoncil som prvu cast mojej prace (Bill of materials) a zacal tvorit specifikaciu. Moj leader prisiel do prace az okolo 16.00 tak som nestihol za nim ist sa spytat niejake otazky co som chcel vediet. Ved je aj utorok :) Cez pracovnu dobu som sa dozvedel, ze kde mam kluce od schranky v apartmane, pekne po 3 tyzdnoch som dostal tuto informaciu a ja som si myslel, ze SIN karticku (je potrebna na to aby som tu mohol pracovat a zit) asik ani nedostanem a prisiel som dsomov skusil som najst kluce a isiel do schranky a vo schranke vela letakov ako na Slovensku a aj niejake listy od banky a aj karticka SIN. Trosku som sa potesil, ze konecne ju uz mam. Vecer som sa zacal ucit na kanadsky vodicak, potrebujem ziskat 25 bodov z 30, verim, ze do tyzdna bude doma.

Karticka SIN (Social insurance number) 

V utorok som dokoncil aj druhu ulohu, co mi dali a cakam co na mna prichysta Leader opat :) Po praci som si bol kupit veci do kuchyne (sadu nozikov a pribor) z IKEI, ved potrebujem na novo cely byt zariadit :(
 Moj novy pribor, aj ked jeden som si dal poslat zo SVK a on pride asik zaciatkom maja :)
Sada kuchynskych nozov :)

Streda a stvrtok stale poobede po praci idem na anglictinu aby som sa citil pohodovejsie pri ropzpravani. Piatok po praci som siel s dvoma slovakmi skusit odpalovat golf na odpalovacie stanoviste, musim povedat ze Tiger Woods sa moze zacat bat o svoje miesto :) Vecer som s jednym z nich bol pozriet Whyte aveniu, vraj tam ma byt zivot, ale ked videli ze slovak si da Pivo s vodkou ta mi  povedali ze sa musim citit opity a museli sme opustit podnik, na vychode Slovenska by asik bari a diskoteki boli stale prazdne.

Sobota nic moc. V nedelu som so Slovakom (Tomasom) jednym bol  kupit listok na 24.4.2013 NHL Edmonton - Chicago, dufam ze uvidime Hossu v akcii.

Listok na NHL Edmonton - Chicago na 24.4.2013
Moja malicka pizza vo WEM

Potom sme sa boli trosku napapat vo West Edmonton Malle, ani som nevladal zjest medium Pizzu. Prave dneska je to mesiac co som mimo Slovenska, ani sa nenazdalo a je tu prvy mesiac za mnou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára