utorok 21. mája 2013

10. week (20.5. - 26.5.2013)

Pondelok som si po vylete oddychol, nakolko sme mali statny sviatok tak som nieco aj stihol uzitocne doma porobit, trebalo mi poprat a navarit na moj skrateny pracovny tyzden lebo tento tyzden pracujeme len 4 dni, co je pre mna krasne :)

Utorok v robote kazdy otazka ze ci mi je lepsie nakolko piatok som povedal leadrovi ze som chory, ale co na hlase pocut ze som niejaky nachcipany. Cinan Yi prisiel za mnou, ze v piatok na meetingu urcili co budem robit, tak viem ze mam pracu na tyzden mozno na 1.5 tyzdna. Leadar ma volno, tak aspon klud mame v office, nevravim ze inokedy nemame ale teraz je taka pohodka ze som prekvapeny ze cely team prerozprava 75% pracovnej doby!! Po praci som siel s autom na prehliadku, nakolko ma viac ako 12 rokov na inspekciu pre poistovnu a tam som nebol poteseny, ale verim ze som dost vyjebany a niejak tie chujoviny co popisal do zavad ze niejak vyjebem s nimi, resp. nieco ine Slovenske vymyslim.

Streda opat krasny den v praci, ked vidim tych lenivcov a ja sa musim prisposobovat im, aby som nebol spicka pred nimi, lebo som v skusobnej dobe a by ma mohli vyhodit, ze som rychly na ich velmi pomale tempo!! Som prechladnuty, po veceroch sa ucim na vodicak nakolko dvakrat som bol a ten test sviniar jeden nieje napisany v mojej reci a obcas som vedla z neho. Tak sa ucim ako cigan na Zakaldnej skole.

Stvrtok, zase druhy stvrtok rano potesenie, prisla vyplata na ucet krasny den sa zacina, ale poobedede ma presiel, v schranke som nasiel list ze mam zaplatit 112$ lebo prisla kontrola na garazove dvere, asik pred 2-3 tyzdnami moje auto bolo privrete nimi :)) a teraz doslo upozornenie, ze dali skontrolovat a ma to zaplatit majitel bytu a on si to ma refundovat odo mna. Aspon, ze caja bola v pohode a povedala ze stava sa a ze mam byt opatrny.... som jej chcel povedat budem ked vystupim z auta nabuduce a toho inda vykopem z auta a mu urobim v garazi pomnik! ale Milanko take nemoze robit, je tu na nasteve stale a kazdu blbost co by urobil by ho mohlo stat papiere. Preto si radsej napocitam do 10, ukludnim sa a aj tak viem ze ty smejdi pomru :) a ja budem tu zit !

Piatok, ten stale milujem nakolko pracujem len na 10% aj to sa mi zda ze vela, lebo ty lenivci nerobia nic. Po praci som siel skusit urobit vodicak este tak sa mi nikdy nedarilo do 11 otazky vsetky dobre a potom ani neviem ako rychlo som vyletel ako ked niekto ide na skusku z vykonevej elektroniku ku Dudrikovi resp. na strojarine ku Trebulovi na pruznost pevnost. Nevadi ved medzinarocny mi plati do januara este mam trosku cas. Som prechladeny ako svina, v praci mi cinanka Jianqi dala tabletky Tylenol ona mi povedala ze ked budem potrebovat mam si pytat, jeden kus nepomohol vobec, radsej som si vecer kupil cervene vino mozno lepsie ako tabletka :)

Sobotu som si siel kupit spomynane tabletky a aj med, Med je tu taky hnusny ze aj hovno lepsie chuti, ale musim do seba davat to!! Najlepsia cast dna len prisla siel som s Marekom na veceru ku cechom dostali sme pozvanie nakolko sme im boli pomahat a co sme mali, svieckovu.... tak to som sa najedol :)
Vyborna svieckova od cesky Sarky :)

Po svieckovej bolo este pivecko a jablkova strudla so slahackou :) Citim sa skoro ako doma :))) Odkaz pre mamku, neboj sa neumrem od hladu!!

Pred vecerou sme sa boli povozit na takomto auticku:
Lincoln Contimental 1979

Ludva mi dal niejake zbytocne veci aby som mal stol na balkone a aj stolicky, ved Domka uz pomal prichadza a treba aby sme mohli ranajkovat na balkone :)

Nedelu som si oddychol, bol som kupit niejake nahradne diely na svoj bourak (ako ho nazval Marcelko :) musim nieco opravit lebo nedostanem papiere, ze je v poriadku a potrebujem ich pre poistovnu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára