pondelok 4. novembra 2013

34. week (4.11. - 10.11.2013)

Dneska mame pondelok, od dneska chodim do skoly :) ABB zaplatila mi kurz na 5 tyzdne pondelok a stredu od 18.00 do 20.00 hod. Verim, ze sa na mna nieco nalepi a ze spoznam novych znamych. Dneska som sa vyparil z domu bolo 6.40 hod., bourak pri -7°C nastartoval na dialkove z okna :) A domov by som mal prist cca 20.30 hod. Jedna nadhera, rovno do postele a spac :( V praci, dostal som ukol upravit cca. 6 vykresov, malicke zmeny verim, ze do obeda to mam zmaknute. Kolega FALAK sa okolo 15.30 hod. prechadza po kancelarii, spytal som sa ho, ze ci relaxuje a on nie hladam miesto na mnodlenie! Falak je z pakistanu, a veri v MOHAMEDA. Par krat mi aj vysvetloval, ze ked pakistanec ma bradu a veri v Mohameda, tak ze on neublizi inym ludom!! S cim sa ja v tom office nestretnem a nenaucim nove veci:)
Prva hodina v skole, bola pohodicke, predstavovali sme sa.. musim povedat, ze vsetko ok, len niektori ktori tam su to strasne rozpravaju po anglicky :((

Moj ucitel George :)

Utorok rano, iba -12°C takze co mam povedat, nastartoval som, takze pohode zatial. Rano som sa len nasral, poslal som peniaze cez paypal a stale nieco chcu od nas! Som velmi najebany na tu spolocnost, ich sluzby nikdy nevyuzijem. Som ja ale debil som mal poslat priamo cez bankovu spolocnost a by bolo vsetko ok, teraz sa to natahuje a mne hori pod zadkom. Potrebujem vyplatit na SVK hypoteku a penieze sa vezu ako keby isli z Marsu! A zatial nemam informaciu, ci do konca roka budu na ucet!!! Paypal si zo mna srandu robi!!! Ved prvy a posledny krat ! Pondelok aj utorok, zamestnanci doneisli niejake kolaciky + keksicky lebo bol Halloween a asik nerozdali ta davaju nam pojest :) Este viac som dneska nasraty, ind Amarinder, co sedi pre do mnou je taky nachladeny,ze kasle ako tuberak - ale ani za boha nepojde domov polezat bna 4 dni a dat sa dokopy, on radsej bude chodit do oofficu a nakazi vsetkych!! Vivat Canadian people!!! Poobede som sa bol dat ostrihat,. ked som vosiel do kadernictva, som zbadal novu kadernicku, uz som si pomyslel ako to dopadne. A len som sa ubezpecil, ze strhat nevedia :(( Naveceral som sa , preventivne nabomboval cesnakom, ved vete bacilonosicov v office mam dost.

Nemohol som spat z Utorka na Stredu, pospal som najprv od 21.00-23.00 hod., potom som buntosil do 2.00 hod. a potom som zaspal a rano o 6.21 hod. ak zazvonil budik som sa len nasral :) rano som si od Domicky precital dobru spravu na FB, takze paypal konecne ma nediskrimunuje a uvolnil peniaze. Rano z parkoviska som si vyskusal 4x4, nakolko bol lad. A musim povedat, ze islo to bomba ako ma vystrelilo prec :) Jednu zaujmavost som si vsimol, ze ked som mal zapnute 4x4 (anglicky to nazyvaju aj 4 by 4 - "citaj for baj for" alebo AWD - all wheel drive) otacky mi neklesli pod 3000 otaciek za min!!! Trosku prekvapeny som ostal, ale citil som sa velmi bezpecne ak to bolo zapnute!!! V office nemame temleadra Yi-ho v office, takze asik budem robit to co vcera a cely den pisat Dizertacku, resp. premyslat co tam mam dat. Cez den ma vyrusil pri mojej praci (pisal som dizertacku) Hal, ze mu treba nieco zmenit na jednom vykrese v AutoCade. Zo srandy som sa ho spytal kolko casu mam na to a on ze na buduci tyzden :D Tak som mu to zrobil co 5 min a pokracoval na dizertacnej praci. Teraz je 16.15 hod. uz ma bolia oci, od pisania a premyslania co mam dat do dizertacky. Takze pomalicky konciom v office, idem sa prezliest a idem na anglictinu na 18.00 hod. :) Verim, ze dneska bude niejaka fascinujuca hodina :D Nasmial som sa na hodine, nakolko jeden spoluziak nevedel ejdno slovene spojenie vyslovit. A pri citani textu som myslel ze oni si slova vymyslaju :))

Stvrtok rano som nevedel vyjst z parkovneho miesta, taka zladovatela cesta bola a 4x4 presmykovala ako keby som ani ju namal :D Som v praci, zacinam sa pomalicky motkat okolo praci uvidime, co dneska budem robit! Dneska som sa naucil cinske slovo šiši - znamena dakujem! Poobede som mal o 14.00 hod. opat jazdu, a teraz mi skusajuci dal. povedal len Very well done (velmi dobre urobene), takze pre mna sa nic nemeni aj tak som jazdil ci som mohol, alebo nie :D Este napisem jednu vec o stvrtku, bol som v Costcu, nieco take ako Metro na Slovensku, kupil som mrazenu pizzu, lebo tam je super cena 4ks len za 9,99$, ked uz som bol tam tak som sa zastavil natankovat aj ked som mal cca 40% nadrze, ale musel som nakolko dneska cena benzinu tam bola 0.979$ za liter, teraz napise v reco slovaka 0.7023€ za liter, obcas si pripadam, ze som sa vratil v case do komunizmu :) Vcera som si nasiel po dverami odkaz, ak chcete parkovat vase nopve auto v parkovisku, musite predlozit osobne alebo kopiu technicaku od automibilu. Este ze kopiu mozem (pricystam si ju v office zajtra) - ved som zrucny v IT, musim prichystat mu a verim, ze kanadsky manager budovy, kde byvam bude normalny! Nakolko ma statocne dojebaval na zaciatku. Ze ked uvidi moje meno, adresu moju na tom papieri, ze bude ok. Ak nie tak ho budem musiet preparkovat vonku a povedat mu ze som uz auto predal :D Ved ked mna ojebava,, musim aj ja jeho !!!

Neviem co sa deje ale som sa zobudil o 3:30 hod. a buntosim :) Neviem ci posun o jednu hodinu , co sa konalo cez ikend ci mi "nerozbilo" moj bioritmus :) 8 hodinovy posun mi robil problemy asik 3 -5 dni, ale tato hodina ma rozbila uz tyzden, stale sa budim medzi 3-5 a neviem spat :( V office som od 6.35 hod. vsetci su v vedla ze som bol skoro prvy :D Ale co uz aspon viem ako chodia do prace vsetci a im to raz spocitam ked budem manager ABB Edmonton! Ale neuverite, dneska som povedal si, ze mamkratky den tak dneska nieco urobim aj pre rozvoj ABB, idem chystat Zjebi, dneska nam sef inginierov oznamil, ze mam nopve tam leadra a kto je nim? Ostava moj cinsky kamarat Yi. Uz nie je docasny leader, ale normalny riadny leader. Mexican Emmanuel dneska prisiel v rifliach, co eticky kodex ABB nedovoluje, ihned po vyhalseny ze Yi je novy leader si na nom zgustol! Ja som bol za Yi-m, ze na buduci tyzden aj ked pondelok je statny sviatok, mozeme pracovat a budeme mat 30.12 2013 za to volno, takze akoze nahradime si tento den 11.11. ked budes v praci. Tak som mu napisal mail, ze chcem pondelok pracovat 5 hod., utorok - 8 nakolko mam lekarsku prehliadku o 16.00 takze musim skor utiect z officu, od stredy do piatku po 9 hodim, bez komplikacii mi to schvalil. Utorok drzte palce, musim prejst lekarsku prehliadku. Poobede prisiel ku mne Emanuel pokecali sme dali sme pivecko, spytal som sa ho vecer okolo 18.00 hod. spytal, ze co jedol a ze mal obed a ze jeden banan. Tak som prichystal mu pizzu a gulas. Bol hotovy.

Sobotu od rana som bol poteseny nakolko kamarat z kosic (Martin Oravec) co je vo Vancouvri prisiel za mnou na vikend. Tak som siel po neho na letisko. Od rana som navaril kuraciu polievku, pecene kura a opekane zemiaky. Vravel ze polievku mal len cesnacku a ze si nestiha varit. Ale videl som na nom ze s chutou zjedol takze asi bolo ok. Potom som ho zobral na prehliadku nasho "najkajsieho" mesta. Sli sme aj ku stadionu ma fotecku s Gretzkym pri soche, Mega Stanly cup a pod. Teplota pocitova bola okolo minus 16-18. Nic prijemne, ale vravel ze na toti sa teail. Vecer sme sli ku mojim znamym tak trosku popil a dakus aj plano mu bolo. Ale ucel trip plnil ocakaval to ze tu mu bude dobre. Ja som bol vodic tak len dva pivecka ;) Znami dali aj najest placky plus masko, Martinko v soku ze aky vztah s nimi mam. Ved nas je malo a aj ty niektory su jebnuty, ale tyto su ku mne super a ja ku nim!

Nedelu bol Martinko vedla do 13.00 hod. ale poobede uz bol ok, tak som ho zobral do najvacsiho nakupneho centra v severnej amerike. Bol ucareny. Boli sme sa aj korculovat, stal som na korculiach asik tak po 25 rokoch :D Nespadol som, tak som sa chvalil, ale brzdit som sa bal :)

 Na korculaich, ako sralo :D
Jedna spolocna pocas korculovania

Vecer som mal od 19.00 do 23.00 hod. 3 zapasy ako indoor rozhodca tak rozbity sme dosli o 24.00 domov a ihned spat nakolko ja som rano musel ist do prace aspon do 11.15 hod. aby sa nevravelo. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára